Λέω "αντίο" (Μέρος Πρώτο)

1.4K 228 38
                                    

Είχε περάσει αρκετός καιρός και ο Μπρους δεν είχε εμφανιστεί, κάτι το οποίο ολοένα και μας έκανε πιο βέβαιους για την θεωρία του Ιβάν. Προσπαθήσαμε να τον εντοπίσουμε αλλά δεν καταφέραμε τίποτα. Ο Ιβάν είχε αφοσιωθεί στην αναζήτησή του, ο Σαμ στην εύρεση μιας λύσης για τον ανερχόμενο θάνατό μου, ο Άλεξ είχε αφοσιωθεί στην μιζέρια του και ο Μπράντι στην βελτίωση των πολεμικών του τεχνικών.

...

Άνοιξα με δυσκολία τα μάτια.

- Σήμερα είναι η μέρα έτσι;

Ο Σαμ έγνεψε λυπημένος. Τον πλησίασα και χάιδεψα με το χέρι μου το μάγουλό του.

- Σε παρακαλώ μην λυπάσαι, το έκανα για εσένα.

Σαμ: Δεν το άξιζα γαμώτο.

Χώθηκα στην αγκαλιά του.

- Ήταν επιλογή μου και θεωρούσα ότι το άξιζες, ακόμα το θεωρώ.

Ο Σαμ μου άφησε ένα απαλό φιλί στον λαιμό.

Σαμ: Δεν μπορώ χωρίς εσένα.

- Σαμ είσαι δυνατός, μπορείς να τα καταφέρεις.

Τα μάτια του κοκκίνησαν και ήμουν σίγουρη ότι σε λίγο θα έκλαιγε.

- Θα μου κάνεις μια τελευταία χάρη, μωρό μου;

Ο Σαμ έγνεψε θετικά.

-Θυμάσαι που ποτέ δεν με άφηνες να πάρω τα τσιγάρα σου;

Σαμ: Ακόμα δεν σε αφήνω.

- Θέλω να καπνίσουμε ένα παρέα, πριν πεθάνω. Σε παρακαλώ...

Σαμ: Γιατί να θες να περάσεις την τελευταία μέρα σου σε αυτόν τον κόσμο καπνίζοντας;

- Γιατί μου θυμίζει τις δύσκολες μέρες μας, εκείνες που μας έκαναν πιο δυνατούς.

...

Ο Σαμ άνοιξε το παράθυρο του δωματίου και μετά έκατσε στα μαύρα σεντόνια του κρεβατιού. Τον πλησίασα και βολεύτηκα στην αγκαλιά του. Με το αριστερό χέρι άνοιξε το συρτάρι από το κομοδίνο και έβγαλε ένα πακέτο τσιγάρα ενώ με το δεξί χάιδευε τα μαλλιά μου. 

 Άναψε το πρώτο τσιγάρο και ρούφηξε τον καπνό. Μετά το τοποθέτησε στα χείλη μου. Μόλις ο καπνός ήρθε σε επαφή με τους γευστικούς μου κάλυκες άρχισα να βήχω. Έβγαλα γρήγορα το τσιγάρο από το στόμα μου.

Σαμ: Δεν ταιριάζει το τσιγάρο με την αθωότητά σου.

Τοποθέτησα με αποφασιστικότητα το τσιγάρο στα χείλη μου και ξανά ρούφηξα. Αυτήν την φορά η γεύση ήταν λιγότερο απαίσια.

- Θα σε επισκέπτομαι στα όνειρά σου.

Βολεύτηκα καλύτερα στην αγκαλιά του.

Σαμ: Αν φύγεις μόνο εφιάλτες θα βλέπω.

- Σαμ...

Πήρε το τσιγάρο από το χέρι μου και το τοποθέτησε στα χείλη του. Σήμερα έμοιαζε πιο όμορφος από ποτέ.

Σαμ: Κοιτάς κάτι που σου αρέσει;

- ...και που δεν θα ξαναδώ.

Τον συμπλήρωσα. Μόλις τοποθέτησε το τσιγάρο στο χέρι του έκατσα πάνω του και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.

- Είμαι πάρα πολύ τυχερή που σε γνώρισα.

Ο Σαμ δεν μιλούσε παρά μόνο ανάσαινε βαριά και σταθερά. Ακούμπησα τα χείλη μου στον λαιμό του και τον φίλησα απαλά.

Σαμ: Θέλω τα σημάδια σου επάνω μου.

- Θα τα έχεις.

...

Το κεφάλαιο είναι μικροσκοπικό και ζητάω συγγνώμη για αυτό. Θα έγραφα και άλλο αλλά κοντεύω να κοιμηθώ. Ήθελα να ανεβάσω γιατί έχω πάρα πολύ καιρό και δεν θέλω να νομίζετε ότι το έχω παρατήσει. Τελευταία έχει πλακώσει πολύ διάβασμα και όταν έχω χρόνο είμαι πάρα πολύ κουρασμένη για να γράψω. Τα σχόλια σας και τα αστεράκια σας με βοηθάνε πάρα πολύ να παίρνω κουράγιο.

 Σε όσους δεν έχω διαβάσει ακόμα τις ιστορίες σας ενώ το έχω υποσχεθεί να ξέρετε το έχω στο μυαλό μου απλά δεν έχω χρόνο. Σας αγαπώ όλους πάρα πολύ παρόλο που δεν σας ξέρω προσωπικά.






Σχολείο για διαφορετικούς (#READINT2017)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant