"Kooş Liam. Yalvarırım koooşşş!!" diye bağırmaktan başka çaresi yoktu. Sanki o ne kadar çok bağırırsa, sevdiği adam o kadar hızlı koşacaktı. Ellerini başından aşağı doğru çekiyor, olduğu yerde feryat ediyordu.
"Aman Tanrım Hadi ! Ne olur dayan. Biraz daha hızlı ol!"
Genç adamın nefesi kesiliyordu,Crystal farkındaydı ama biraz daha dayanmalıydı. Onlar için,planladıkları gelecek için,aşkları için...
Ellerini çenesinin altında birleştirip duaya başladı. Artık onun yetişemeyeceğini anlamıştı. Bu gemi onların tek kaçış yoluydu. Gözleri dolmaya başladı genç kızın. Atlamalıyım diye düşündü. Onsuz asla bir yere gidemezdi. Onsuz nefes bile alamayacağını hissediyordu. Sonra aklına halatlar geldi. Gemi metrelerce uzaklaşmıştı ama William hala yetişebilirdi.
Koşup bir halatı suya fırlattı ve
"Atla Will hadi!"diye bağırdı.
Kalbi boğazında atıyor,adrenalin ve korku tüm benliğini ele geçiriyordu.Genç adam soluk soluğa atlamaya hazırlanırken bir el silah sesi duyuldu ve o anda Crystal büyük bir çığlık kopardı. Sersem gibi etrafına, ağaçlıkların içine doğru baktı ve askerleri gördü. Onu vurmuşlardı. William'ın dizleri üstüne düştüğünü gördü. Onu vurdular !!! Çıldırmış gibi neresinden vurduklarını arıyordu. Genç adamın açık renk pantolonundan sızan kanı görünce bacağından vurulduğunu anladı.
"Hayır"dedi. "Hayır olamaz. Onsuz gidemem.."Genç kız elbisesinin eteklerini toplayıp geminin demirlerine tırmandı.
"Sakın Crystal! Sakın yapma. Bu bir tuzak!"diye bağıran William'ın sesiyle olduğu yerde kalakaldı. Askerler genç adamı apar topar sürüklerken,onun sesi yettiği kadarıyla son sözlerini duydu.
"Ölene kadar aklımda olacaksın Crystal. Seni sevdiğimi sakın unutma!"
Genç kızın yaşları gözlerinden sicim gibi akıyordu. Ona ne yapacaklarını biliyordu ve asla pes etmeyecekti. Onu kaybetmek demek tüm geçmişini,kimliğini kaybetmek demekti.
"Senin için döneceğim William! Sakın bizden vazgeçme!" diye bağırdı ama söylediklerini duyup duymadığından bile emin olamıyordu.Asla pes etmeyeceğim Liam. Ölümüm sana kavuşmaya çalışırken olsa da asla pes etmeyeceğim...
♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRİSTAL "Sıra Kadına Geldiğinde..."
Roman d'amourSevdiği adam için sınırlarını aşan bir kadının macera dolu aşk hikayesi. 《Gözünü açtığı andan beri kendini bıraktığı güvenli kollar.. Artık yoktu. Bu hayat ikisinindi ve küçüklüğünden beri hayatını kendisine adayan adam için çabalama sırası ondayd...