Dupa 10 minute m-am trezit si cand am vazut unde sunt ,am inceput sa plang. Iar misterioasa creatura cand vazuse ca eu plangeam, ma loase de gat si incepuse sa ma muste. Acea creatura erau un vampir insetat de sange ,dupa ce m-a muscat m-a dus in fundul cimitirului.
~In dimineata urmatoare!~
M-am trezit in cimitir dar nu imi mai aminteam de cat o umbra care ma urmarea. Eram cam speriata , si imi faceam griji pentru bunica si Lara, am lipsit o noapte intreaga de acasa. Cred ca bunica e tare speriata. Ajungand acasa, o vad pe bunica in sufragerie. Cand m-a vazut se comporta de parca, nu m-a mai vazut de un car de ani.
-Unde ai fost? Mi-am facut griji pentru tine! imi spune cu ochii in lacrimi si vocea tremuranda.
-Am pierdut ultimul autobuz si am dormit la o colega. Bine inteles ca am mintit-o, pentru prima oara eu minteam si spre surprinderea mea imi iesea foarte bine , dar bine inteles ca nu puteam sa ii zic ca m-am trezit ametita intr-un cimitir.
-Si nu ai putut sa ma suni sa imi spui?
-Pai vezi tu bunico, am ramas fara baterie la telefon.
-Aaaa... bine , acum dute sus si schimbate , am pregatit micul-dejun.
Cand am mers la baie si m-am uitat in oglinda pe gatul meu erau patru puncte, si vreo trei zgarieturi. Nu imi aduceam aminte de unde le am. Am coborat si am luat micul-dejun. In acea zi nu am putut fi atenta de loc la ore, ma tot durea capul si simteam nevoia sa beau ceva alcool. Ceea ce era cam ciudat , pentru ca eu nu breau alcool. Seara cand am ajuns acasa am mancat si m-am culcat. Am avut un vis cam cidat. Se facea ca eram intr-un cimitir si era noapte. Iar eu eram un vampir insetat de sange. Dar asta nu poate fi adevarat , pentru ca eu nu cred in asa ceva. Si in plus vampirii nu exista. Din acea seara am tot avut niste vise cam ciudate, tot felul de viziuni. Si aveam o durere ingrozitoare de cap. Am observat ceva cam ciudat la mine in ultima vreme, intr-o zi ,Ana, fata care ma tot tortureaza la scoala din clasa a-lll-a , facea misto pe seama mea iar eu aveam o doza de suc ne desfacuta , de nervi am aruncat-o spre ea , dar am ratat tinta si am rupt un dulap al scolii. Ceea ce m-a inpresionat, era ca usita dulapului era cam solida. In ziua urmatoare bunica mea a facut sos de usturoi cu smantana, normal mie imi placea foarte mult acest sos , era sosul meu preferat. Dar cand am simtit mirosul de usturoi brusc mi s-a facut rau. Era cam ciudat, nu mi sa mai intamplase asta pana acum. Si uneori ma durea atat de tare capul si aveam un fel de viziune, cu lupi si vampiri, uneori chiar si varcolaci. Nu stiu ce se intampla cu mine in ultima vreme!
CITEȘTI
De acum eu fac jocul!
VampirBuna! Eu sunt Maia si candva eram si eu un om normal ca si tine. Pana intr-o zi, cand totul s-a schimbat. Eram doar o fata , o tocilara , fara prieteni. In scoala toata lumea facea baza pe seama mea. Dar toate astea sau sfarsit intr-o zi cand.... ...