O noapte grea!

421 18 8
                                    

Fara sa mai dau vreo explicate, ma ridic de la masa si plec!

-Maia?! Unde te duci! Zise Lara ingrijorata!

-Marco e la spital, ma grabesc! Din mers ii raspund!

O nu... Doamnee, sper sa fie bine! Cum am iesit din cafenea o briza rocoroasa ma lovi, ma uit in stanga nu era nimic, ma uit si in dreapta , le fel! Atunci alerg pana acolo! 

In 10 minute ajunsesem, eram asa disperata! 

-Unde e? Strig nervoasa si disperata la fata de la receptia spitalului!

-Cine? Spune ea uimita

Atunci ma aplec pe masa din fata ei si o trag la mine  tragand-o de bluza ,zicandu-i :

-Spune-mi acum undei Marco Jeison! 

Atunci fata se speriase si zise, cu o voce tematoare:

-Este in sala numaru 15, la etaj. Dar... nu o las sa termine ce are de zis ca o imping inapoi.

Urc grabita ascarile acelea si caut sala lumaru 15, eram asa disperata ca nu o gaseam. Mergand disperata , lovesc o asistenta si ii zic! 

-Scuzati-ma ca vam lovit, stiti cumva unde-i sala 15?

-Aaaa.... a treia sala pe stanga! 

-Va multumesc frumos!

Alerg cu viteza mea pana acolo. La usa lui erau 2 tipi. Incerc sa ii ignor si sa intru.

-Unde te grabesti papusa?

-Papusa? Tu cine seti?

-Sunt angajat aici!

Hmmm... era normal ca el sa aiva badigorzi la usa, era actor! Nu stau mult la discutii si ii imping! Maaama frate ziceai ca sunt gorile!

-Nu auzi ca nu intri!

-Auzi gorilo , ma cam enervezi, ar fi bine sa te dai!

-Amuzant-o!

Atunci cand "gorila" cea mare ma impins am simtit o un miros puternic de sange. "Mmmmm..."  Capul,corpul si tot ce tinea de mine a luat-o razna. Nu m-am mai putut controla asa ca i-am muscat!  Mmmmm... insfarsit, Sangeeee!!!!!

Intru ,Marco era pe un pat mare, dormea, era asa adorabil cand dormea, insa ochi mi-se umplu cu lacrimi cand l-am vazut ca era lovit rau, avea un bandraj pe cap , ziceai ca este o mumie , buza de jos era sparta si umflata, iar obraji ii avea plini de zgarieturi. 

Cu ochi inlacrimati fug catre patul lui cazand in genunchi luandul de manuta lui plina de vanatai!

-Marco! Marco! Nuuu!

Lasand caplu pe patul lui! Zicand:

-Nu te voi lasa aici, ori plec cu tine ori mor cu tine!

Atunci un doctor intra in sala lui.

-Domnisoara ce cautati aici? Dansul este un pacient grav ranit, nu aveti ce cauta aici!

-Va rog din tot sufletul, lasati-ma sa stau cu el. Va rog din tot sufletul meu, sunt prietena lui, sunt disperata fara el! Ii zic eu suspinand de durere, inecandu-ma in lacrimi.

Vazand ca il cunosc si ca il iubesc atat, Domnului Doctor ise facuse mila si a zis:

-Poti ramane cat vrei atata timp cat nu il atingi pe rani! 

 -Va multumesc din suflet! 

Dupa ce D-l Doctor a plecat  ma asez pe un scaun ,langa patul lui si incep a ma uita la el cu o tristete in suflet. Era deabea 23:30 , timpul parac nu mai trecea, somnul nu ma lua. Imi asez coatele pe patul lui si imi sprijin capul cu mainile. 

-

-

-

-

02:30

Ochi mei erau rosi de la atata plans. Ma luat putin somnul , dar foarte putin.Ma uit le Marco , era nemiscat de ore intregi. Ma lua plansul defiecaredata cand il vedeam in starea aia. 

Uitandu-ma la el fara incetare intr-o clipa misca din cap, nu imi venea sa cred. 

-Cred ca halucinez!

-Maia?!

-Daaa!?

-Au..! 

-Ce ai patit?

-Ma doare tot corpul! Ce caut eu aici?

-Pai... aa...

Se ridica fara nici o durere si pleaca.

-Unde te duci? Marco? Fara a imi raspunde  pleaca. Ma ridic de pe scaun sa vad unde se duce.

-Maia, stiai aici!

-Nu plec fara tine!

-Maia! .... Maia!

Ma trezeste Lara. Separe ca am adormit.

-Ce cauti aici? O intreb somnoroasa si ametita.

-Pai te-am cautat peste tot, am vrut sa vad cum se mai simte Marco.

-E in starea asta de cand am venit.

-

-

-

-

-

05:30

Ma plimb putin prin camera lui, ma duc spre geam, ma uit si vad cum se crapa spre zi.  Lara pleca-se de multa vreme, a stat cu mine o vreme insa a plecat.

Vedeam cum incepea usor saa iasa soarele din intunecric. Am plans aproape toata noaptea, am dormit doar 1-2 ore , aveam niste cearcane enorm de mari.

-

-

-

-

09:00

Aceeas admosfera. Nimic schimbat, orele treceu lafe, cu acelas amar, durerea mea se adincea. Intr-un moment de tacere um doctor intra repede. Dara a imi da seama D-l doctor intra sa vada in ce stare mai este Marco, ne zicand nimic, scrie intr-o foaie ceva si pleca. Nu la mult timp dupa ce el a plecat niste asistenti ce lucrau alolo intra si il iau pe Maro cu tot cu pat.

-Unde-l duceti?

-Domnisoara dativa!

-UNSDE-L DUCETI?

-In sala de operatie, doctorul are nevoie de el.

Sunt foarte speriata, Oare o sa pateasca ceva? Ma duc grabita tinand pasul cu ei si ma opresc in osa care mi-se tranteste in fata! Ma asez pe scaunul din fata usi, trecand  5-10 minute o galagie se auzi de la intrare, o femeie si un barbat ce erau trecut de 30 de ani disperai vin in fata usi!

-Cine esti? Ma intreaba doamna aceea.

-Eu sunt Maia...

-Esti asistenta aici? Lucrezi aici?

-Nu...

-Dar ce astepti aici?

-Eu sunt prietena lui Marco. Dumneavoastra cine sunteti?

-Eu sunt Mama lui Marco!

-Pfotim?

-Pari o fata cam ne ingrijita , baiatul meu se uita la tine?

-Doamna am sunt in spital de ieri!

De acum eu fac jocul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum