Mama?!

435 16 4
                                    

Nu imi veneea sa cre... era doamna , acea din padure. Cum o chema?  

Aaaa.... Doamna Mia.

Parca de cand am vazut-o am simtit ceva. Dupa nici 2 secunde de cand o priveam in ochi o lacrima cristalina mi-sa prelins pe obrazul meu fin. Cand mama a azut ca am inceput sa pnang ma luat in brate zicand ceva ce nu mi-sa zis prea des:  "Gata , mama e  aici!" 

Dupa aproape 5 minute de luat in brate si vorbe dulci, mama ne-a dus in sufragerie unde ne-a servit cu niste prajiturele, ceva gen biscuitei, gustul imi amintea de ceva, dar nu imi aduceam aminte ceva din copilarie... dar vedeam totul parca prin fum. Nu stiam cum sa ii multumesc lui  Marco! Eram asa fericita ca insfarsit pot zice cuiva mama. 

Stateam toti trei in sufragerie pe o canapea si la un moment dat Marco o intreaba pe mama:

-Dar de ce ati dat-o pe Maia unei allte famili?

-Dar nu am facut asta!

-Dar cum s-a intamplat totu?

-Eram o familie fericita, doar ce ma casatorisem cu  Ben, dar nu dupa multa vreme Ben venea tarziu acasa, venea beat,drogat si de la o vreme umbla cu niste oameni dubiosi. Intr-o zi ne-a dat afara din casa,era din ce in ce mai riscant, indivizi cu care umbla Ben erau niste mafioti! Ei bine el a intrat la inchisoare, stateam undeva cu chirie pana cand unul din grupul ciudat al lui Ben mi-a zis

"-Mai bine fugi!

-Unde?

-Nu stiu, i-ati copilul si pleaca cat mai departe, Ben a intrat in belele si baieti te cauta sa te omoare si pe tine si pe copil!" Atunci stiam o familie care o indragea pe Maia, ii cumparau bomboane,ii dadeau hainute. Asa ca alm bagat carutul in curtea acelei famili, stiam ca voi regreta, dar stiam si ca ei ii va fi bine!

"Wow , si eu care credeam ca ma abandonat. Nu pot sa cred mama mi-a vrut mereu binele si familia care a avut grija de mine defapt m-a iubit!"

-Si tu ce ai facut mama?

-Eu? M-am ascuns aici. Nimeni nu stia de casuta asta, a fost a parintilor mei. Nimeni nu ma putea gasi aici!

Atunci am inceput sa plang dadandu-mi seama ce fel de persoana am fost.  

Lui Marco ii suna telefonul si a trebuit sa plece ,nu am inteles prea bine de ce  a plecat, dar in acel moment nu mai puteam, ma simtem o alta persoana. Cu toate ca eram cam slabita , cred ca voi muri daca nu o sa mai beau niste sange, dar eu nu mai sunt o criminala sau o curva! Tot ce vreau e sa repar tot ce am stricat.

Dupa ce Marco plecase mama mi-a pus cateva intrebari.

-Maia, aaaa... Stiu ca esti un vampir.

WTF! De unde stie? 

-Aaaa....

Nu conteaza de unde stiu, conteaza ca te pot ajuta!

-Cum?

-Pai, eu sunt o ...

-O?

-Stiu ca pare ireal dar sunt o vrajitoare! 

-Ceee?

-Daaa !

-Pai vezi tu... Nu am stiut o vreme, sau nu am vrut sa aflu, parinti mei au decedat, sau asa cred,insa cat am stat in casa asta am gasit un bilet.

 Vino!

Atunci ma dus unvede intr-o camera unde totul avea o tematica stranie, ca si in flmele acelea cu magicieni.

De acum eu fac jocul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum