8.Seara de Halloween

734 33 7
                                    

Ei bine in seara asta este petrecea de Halloween ce am astepta-o atat. Eu si fetele ne vom dista in aceasta seara. Si nimic nu imi va sta in cale, nici macar tata.

Dar , dintr-o data imi veni un gand, oare Robert ce mai face , ca nu m-a mai sunat de doua zile, cam ciudat nu ii sta in fire. Am incercat sa il sun, dar nu mi-a raspuns, asa ca i-am dat un SMS in care i-am zis:  "Hey ,iubi! Ce sa intamplat, de doua zile nu ai mai dat nici un semn de viata?! Cand ai timp suna-ma vreau sa vorbesc cu tine!"

P.O.V - Robert

In timp ce eram la o intalnire cu o BUNACIUNE. Proasta asta de Maia imi strica toata combinatia, adica m-am tot chinui de doua zile sa o fac pe asta sa treaca putin prin patul meu si asta ma streseaza cu sunatul si cu mesajele. Ce a apucat-o?

DING...

-Hmm.. am primit un mesaj, oare de la cine o fi?

Ma uit repede la mesajul din telefon si vad :  "Hey ,iubi! Ce sa intamplat, de doua zile nu ai mai dat nici un semn de viata. Cnd ai timp suna-ma vreau sa vorbesc cu tine!" . Mdaa ... voi face asta cand voi avea chef, nu acum.

-Pot sa vad si eu? O aud pe fata asta care nu ii stiu nici macar numele , ce fac acum ?

-Eeeh nimic important, e doar un coleg de clasa care ma intreaba daca ii dau tema la matematica , rezolvata , pentru ca eu sunt "foarte bun la matematica"  ( de unde atata fericire ca eu am numai 2 la mate, dar ca sa fac o impresie buna ce puteam sa zic).

-Aaaa daca zici tu!

Ei bine in cele din urma am reusit sa o fac pe tipa asta sa se culce cu mine.

P.O.V - Maia

Dupa 5 ore.

Cand totul era gata eu impreuna cu cateva fete eram pregatite sa plecam spre petrecere. Ajunse acolo totul era asa cum imi imaginasem. Aceasta seara va fi minunata . Eu si fetele ne vom distra pe cinste. Totul e pregatit, costumatia , machiajul, totul e pregatit, eram incantata.

La petrecere un baiat mai bleg a varsat suc pe rochia mea, ce tantalau:

-Ai grija pe unde mergi idiotule! Am tipat la el nervoasa indreptandu-ma spre baie.

Offf ... ce cretin, noroc ca am reparat-o repede.

Pe la 3 dimineata eram cam obositab dupa tot ce se intamplase in ultima vreme , asa ca m-am asezat la o masa mai retrasa si am stat timp de cateva minute. Stateam si priveam oamenii din jur , cand il zaresc pe idiotul care a varsat suc pe rochia mea. Venea spre mine.

Asezandu-se langa mine, zicandu-mi:

"-Hry! " De parca nimic nu s-ar fi intamplat.

 -Mdaa... Hey! I-am dat un raspuns arogant.

-Eu sunt Aiden! Hmmm de parca mi-ar pasa. Si tu esti?

Ce iti pasa? I-am raspuns scarbita.  

-Mdaa... vad ca nu prea ai chef de vorba, mai bine plec. Ridicandu-se.

-Drum bun! 

Ohhhh .. ce bine ca s-a carat , oricum nu aveam chef de ratati la ora asta. Seara a decurs bine , nu ma asteptam ca fetele sa se distreze ; ma mira faptul ca , era o camera plina de vampiri si varcolaci si nimeni nu si-a dat seama ca ele nu sunt vampiri. A fost o seara pe cinste, dar cand am vrut sa ma ridic de pe scaun si sa plecam spre casa, mi-am dat seama ca eram cam beata si nu prea stiam ce se intampla, cand una din prietenele mele a zis:

"-Este cineva in spatele nostru de cateva minute bune! Haideti sa grabim pasul!"

Mergand tot mai repede, silueta din intuneric venea spre noi din ce in ce mai repede. Eram cam speriate ... Defapt doar ele erau, eu eram cam beata si nu prea realizam ce se intampla, pentru mine totul era o joaca de-a soarecele si pisica. Totul mi se parea asa amuzant. Cand intr-un moment de agitatie, incep sa cotrobai prin geanta , aducanu-mi aminte ca mai am un pliculet de cocaina, asa ca m-am oprit si am tras putin pe nas.

Cand umbra misterioasa ma prins din urma fetele tipau la mine:

"-Maia... este chiar in spatele tau! "O ziceau de parca era moartea in spatele meu.

Dupa un moment de tacere am inceput sa rad, intorcandu-ma si observand o silueta cunoscuta, dar nu prea stiam de unde o stiu. Cand "misteriosul" a iesit din intuneric ma bufnit si mai tare rasul pentru ca era....

De acum eu fac jocul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum