10.Adevarul!

608 25 5
                                    

-Mai bine ramaneai in orfelinat!

-Poftim?

-Ce ai auzit! 

In acel moment bunica cobora scarile, in timp ce eu ma certam cu nenorocitul de "tata".

-Cum adica?

-Adica , tu esti doar o mucoasa care crezi ca faci parte din familia mea , dar tu esti doar o curva care nu are ce cauta aici!

-Allon...! In acel moment bunica mea devenise foarte speriata.

-Nu...! Nu...! Nu poate fi adevarat, tu esti doar un criminal care a omorat-o pe mama si acum in lipsa ei nu stiu ce incerci sa dovedesti. Daca mama ar fi fost aici ea nu mi-ar fi zis asta!

In acel moment m-am intors si am iesit trantind unsa in urma mea. 

-Maiaaa...

~P.O.V-Bunica si tata~

-De ce ai facut asta?

-Nu ai vazut cum se poarta cu noi?

-Sti bine ca Maia trece printr-o faza schimbatoare!

-Mdaa mama ai si tu dreptate dar... nu am mai putut...

-Sti bine ca Elena a vrut ca asta sa ramana un secret. De ce nu i-ai respectat dorinta?

-Ori cum , odata si odata tot ar fi aflat, sti bine.

-Daaa... dar nu asa! Tu si Maia aveati o relatie mai mult decat tata fica, sti bine lucrul acesta.

-Daaa.... dar lucrurile s-au schimbat intre noi. Maia a devenit alta persoana, nu mai este copilul ala gingas si cuminte cum era odata.

-Mdaa.. poate , dar plecarea mamei sale a schimbat-o foarte mult, plus ca tu nu ai fost langa ea cand avea nevoie de tine.

-Offf.... ce am putut face? Sunt un monstru, poate ca avea dreptate, poate ca-s un criminal.

-Allon,  nu vorbi asa. 

~P.O.V-Maia~

 Mergeam singura pe strada. Plangeam si nu imi dadeam seama cum... mama a putut sa ma minta. Dar nu este vina ei, ea a vrut doar sa ma ajute. Nu stiam unde sa mai merg. Simteam cum pamantul imi fuge de sub picioare. Ma simteam animanui. Imi punaem fel de fel de intrebari, dar cu fiecare intrebare ce trecea prin mintea mea ma simteam si mai nasol. Insa mergand, am iesit din oras, doamna Mia avea dreptate, lumea de aici este parsiva. Nu stiam ce sa mai fac. Toata viata mea era ruinata. insa am preferat sa ma intorc in oras , pentru ca imi era foame.  Se presupunea ca eu si Robert inca eram impreuna. Din cate mi-a zis era plecat in vacanta cu aisai. Camd imi arunc ochi prin mall si in timp ce priveam din ansamblu tot, il zaresc pe Robert la o masa cu o tipa. Ooo , NU... de parca asta nu era deajuns. Ca sa ma conving ca nu este doar o amica, cea ce nu prea cred, fata nu prea parea a fi o amica, purta o fustita mini mulata, un maieu mulat cu un decolteu exagerat, cand s-a ridicat de la masa o vad ca "maieul" mai bine zis carpa de pe ea era legat sub sani.  Sani ei erau de o marime exagerata, in acel moment il ia de mana pe Robert de o mana si de duceau undeva. Nu prea stiam unde, asa ca am decis sa ii urmaresc. Am pers dupa ei pana in parcarea subterana, ei bine acolo m-am convins ca nu este doar o amica , cred ca este jucaria exuala a lui Robert. In parcare curva asta ii lua mainile si ile ducea ba pe fundul ei ba pe sani.

La un moment dat il ia pe Robert de gat si il saruta. Atunci am pus mana pe telefom si l-am sunat. Ei bine mi-a inchis. Ce nesimtit,se duce sa si-o traga cu aia. Se vedea dupa ea ca este in calduri, la cum tragea de saracul baiat, dupa ea ar fi facut-o chiar acolo in parcare. Ei bine s-au urcat in masina, insa masina nu a pornit. Era cidat. Dar nu puteam vedea nimic asa ca m-am strecurat printre masini si am ajuns chiar in fata lor. In acel moment am vazut-o pe ea calare pe el in locul din dreapta, insa ii vedeam fundul. Era doar in chiloti a naibi panarama. Simteam cum fierbea furia in mine.  Intr-un final masina a pornit, iar eu pe urmele ei. Pana cand au ajuns undeva , la un hotel sau pensiune ceva de genu. 

 Am astepta sa intre ei am stat 10 minute afara si am intrat si eu. Am facut rost de cheia cameri si incet am intrat. Spre surprinderea mea nu au auzit cand eu am deschis usa, cand am intrat pe usa am intrat intr-un hol care ma ducea in camera in care erau ei. Auzeam niste tipete si cand am ajuns in fata lor am vazut ce nu credeam ca am sa vad vre-o data.

Robert o f***a pe panarama aia. Nu pot sa cred..

-Buna Robert, sau sa iti spun iubitule?

In acel moment Robert a facut o fata gen cum de a aparut asta aici?

-Aaa....Maia?!

-Ea cine este iubi?

-Maia... nu e cea ce crezi tu...

-Nuuu... dar ce este?

-Aaa...pai vezi tu...

-Daa.. vad ca ai inceput sa o freci pe asta din parcarea de la mall cand te calarea in masina . Atunci ce mai era?

-Aaaa... 

-Nici un aa... esti o scarba.

-Eu sunt o scarba , din cauza ta am ajuns aici!

-Cu ce sunt eu de vina?

-Noi doi cand am mai facut sex ultima oara? Iti aduci aminte?

-Sti bine ca mi-ai zis ca pleci cu aitai in vacanta unde dracu vroiai sa te f**i cu mine pe drum, in padure ,unde?

In acel moment al plecat, insa el nu am mai venit sa imi zica ceva , nu a mai venit dupa mine , nu avenit pentru ca nu ma iubeste si cum am mai spus-o intree noi era doar o relatie sexoala.

Cred ca a ramas sa o f**a pe aia.

Viata mea se schimba pe zi ce trece, nu pot sa cred ce mi se intampla. Mergeam singura pe strada , gatul imi ardea, cerea alcool. Aveam cativa bani in buzunar. Am cumparat niste J.B de la cel mai aproape magazinsi am inceput sa il beau pe strada. Seara a venit si eu eram beata moarta deoare ce am mai furat de la un magazin inca 2 sticle de J.B . Una nu mi-ar fi ajuns.

Radeam ca o vaca pe strada, tipam si radeam. Plangeam si radeam. Nu imi dadeam seama cum... cum de mi-se intampla mie asta... adica aflu ca sunt orfana, ca parimti pe care ii credeam a fi parinti mei defapt nu sunt, "iubitul" meu ma inseala cu o c****a, totul e minunat ce pot sa mai zic.

De acum eu fac jocul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum