7. Bani

921 32 15
                                    

 Si dupa ce tata plecase mi-am continuat treaba. Eram cam plictisita in acea seara , asa ca mi-am sunat prietenii si am iesit in club

Eu si Robert am baut ce am baut in club dar ne-am cam plictist acolo. Asa ca l-am dus la mine acasa unde am baut cam mult.

Robert era incins in acea seara,deci, a fost o seara minunata.

~A doua zi.~

Cioc! Cioc! -Buna dimineata scumpa mea, nu cobori.... nici nu a terminat de zis ca a simtit mirosul de alcool din camera, perfect exact ce imi trebuia.

-Maia ... trezestete!!! Acum ,iesi afara!

-Maia ce-i mirosul asta si el cine e si de ce el gol in patul tau ce ai facut?

-Nu e treaba ta!

-Mmmm...Ce-i galagia asta? Zise Robert mahmur si ridicandu-se in fund , in pat. Tu cine esti si ce vrei?

-Eu sunt tatal Maei! Tu cine esti?

-Eu sunt iubitul Maei! -Cum adica? Asa ca m-am ridicat si l-am dat afara, am inchis usa fara sa mai zic nimic, eram foarte obosita dupa o seara ca aia. Dar ce crezi ca puteam sa scap de tata... Nu s-a lasat pana nu a spart usa ca sa il dea pe Robert afara si sa imi faca mie morala.

"-De azi in colo nu mai ai voie afara!" Pfffff...de parca l-as fi ascultat. Dupa ce a terminat cu toata morala a plecat iar eu am adormit la loc.

~Dupa 5 ore de somn.~

M-am trezit dupa un somn odihnitor si am mancat , mai era doar o zi pana la petrecerea de Halloween, iar eu ma gandeam sa imi fac un look nou. Asa ca in seara aceea am mers pana la magazin si am cumparat o cutie de vopsea de culoare neagra ca noaptea.

Asa ca m-am vopsit si cand m-am uitat in oglinda nu ma mai recunosteam. Trebuia sa fac rost de bani pentru niste haine noi. Am lingusit-o putin pe bunica mi-am folosit putin talentul actoricesc si am convins-o sa imi dea niste bani dar nu erau suficienti.

I-am mai cerut si lui Robert si el mi-a dat 100 Euro, dar tot mai aveam nevoie, vroiam sa imi schimb toata garderoba si sa imi arunc hainele de tocilara. Dar imi venise o idee, ce ar fi fost daca as fi muscat un om foarte bogat si i-as fi luat toti bani pe care i-ar fi avut in portofel? Asa am si facut , am mers undeva in centru orasului unde erau nu mai oameni de afaceri, si mi-a iesit in fata un om care cara o servieta destul de mare.

L-am muscat , se pare ca avea probleme cu inima, asa ca nu a putut face fata sperieturii, si , a murit. In acea valiza erau mii si mii de Euro. Acum erau suficienti bani. Puteam sa imi cumpar orice vroiam. Asa ca am fost intr-un magazin mai gotic, de unde mi-am luat multe haine negre. Am umblat toata ziua prin magazine si mi-am cumparat tone de haine, pantofi si genti. Dar parca imi lipsea ceva ... Dar ce?..Aaaa gata acum stiu, lanturi, coliere ,bratari si cercei. Dar de ce sa imi consum eu din bani cand puteam sa iau in stilul meu.

Asa ca am preferat sa mai economisesc din bani, asa ca mi-am folosit putin din abilitatile de vampir si am confiscat cateva lucruri din magazine. Cand am ajuns acasa in sufragerie bunica, tata si Lara se uitau la TV , unde era o stire despre un om de afaceri disparut "bine intelesc ca dupa ce l-am muscat am scapat de cadavrul lui" care detinea banii unei firme mari.

"-Politia are doua banuieli una dintre ele ar fi ca barbatul a fost rapit si a fost jefuit , iar cea de a doua este ca el a furat banii si a disparut in ceata! Nimic nu se stie inca despre acest caz!" Acestea au fost singurele cuvinte pe care le-am auzit la stiri. Dar nu imi fac mari probleme ,sunt sigura ca totul se va termina cu bine , nu am lasat urme ca sa ma prinda, toata lumea va crede ca el a furat bani si a plecat in afara.

Dar ca sa ma asigur, ma voi duce in seara asta la miezul nopti si voi ascunde cadavrul in alta parte ca nimeni sa nu il gaseasc si eu, sa nu fiu prinsa. Am urcat sus in camera mea trecand ne observata , am lasat bagajele si ma pregateam sa ma duc in locul in care am lasat cadavrul. Dar unde puteam eu sa il duc? Hmmmm... Cam greu. Unde puteam eu sa-l las? Si brusc mi-a venit o idee. Cand eram mica obisnuiam sa merg cu bunicul intr-o padure de la marginea orasului, locul acela era foarte retras , exact ce-mi trebuia. Presupun ca imi va lua ceva sa il tarai pana acolo, dar merita sa incerc.

De acum eu fac jocul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum