Ratacesc in luama asta cruda. Nimic nu este cea ce pare. Totul este diferit...simt numai ura , ma simt tradata.
Mergeam singura pe strada , intunericul se napustea asupra mea cand dintr-o data o ploaie puternica ma lovi. Nu avea rost sa mai alerg , unde ma duceam , nu aveam unde...
Mergeam cu capul in jos atat de deprimata. Intr-un moment de neatentie m-am izbi de un baiat mai blondut cu ochi capiu si cu un zambet minunat , cand l-am vazut grnunchi mei au luato razna, tot corpul meu tremura si nu stiam ce sa mai zic...
-Oooo... nuu.. scuza-ma , nu eram atent.
-Aaaa....
-Esti lovita?
-Aaaa....nuu...nu am nimc...
-Ce faci la ora asta prin ploaia asta?
-Eeeh .. o poveste mai lungaaa...
-Daca vrei sa imi povestesti... am timp ... stau doua strazi mai incolo, daca vrei mergem la mine am o garsoniera in care locuiesc.
Nu aveam incotro... Unde ma puteam duce, plus de asta este un baiat asa draguuuuut....
-Mdaaa... ok
Cand am ajuns in fata blocului el mi-an deschis usa repede si urcand scarile mi-a zis:
-Nu credea ca voi da de o fata atat de frumoasa in ploaia asta.
In acel moment fata mea se inrosi, genunchi incepusera iarsi sa o ia raza si simteam o senzatie minunata in stomac.
Ajunsesem in fata usi ,tremuram de frig, a deschis usa si a fugit repede si mi-a adus un prosop si l-a pus pe mine.
-Tremurai fuarte tare.
I-am raspuns cu un zambet dragut si am continuat.
M-a condus in sufragerie unde m-am asejat pe o canamea desul de incapatoare. El s-a dus sa se schimbe de hainele ude si cand s-a intors , s-a intors cu niste hane in mana, am crezut ca sunt hanele lui ude, dar erau niste haine de-ale lui uscate.
-Poftim! Si l-ea intins spre mine
-Nu ,multumesc!
-Hai dute si inbracate , aia este pe stanga , si pune hainele astea ude la uscat!
-Nu , multumesc!
-Te inchid in baie si iti dau drumu cand te vei schimba!
-Mdaa.. cred...
-Nu ma crezi?
-Nuu prea...
-Daaa? In acel moment m-a luat in brate si ma inchis in baie.
Pana la urma m-am inbracat , imi erau largi, adica fuarte largi.
Cand am iesit m-a luat in brate si mi-a ciufulit parul. Nu ma steptam la asta.
Desi nu stiam cum il chiama ma simteam minunat cu el.
-Heey dar pe tine cum te cheama ca nu prea stiu?
-Scuzeee ,cu tuata nebuneala asta am uita sa ma prezint. Eu sunt Marco , tu?
-Hmmm... eu sunt Maia!
-Maia ai un zambet tare frumos si niste ochi ... minunati.
In acel moment... hmmm... nu mai stiam ce sa mai zic ... inima mea o luase razna. Cand telefonul meu nea intrepupt ... era Robert.
RINNNgggg , RINNNggg...
-Cine este?
-Nimeni ...
CITEȘTI
De acum eu fac jocul!
VampireBuna! Eu sunt Maia si candva eram si eu un om normal ca si tine. Pana intr-o zi, cand totul s-a schimbat. Eram doar o fata , o tocilara , fara prieteni. In scoala toata lumea facea baza pe seama mea. Dar toate astea sau sfarsit intr-o zi cand.... ...