Příští den mi můj záměr opět koplikuje přítomnost paní Stevensové ve škole. Ale těžko mohu chtít po svém klukovi znovu pomoc a, i ředitelce by to mohlo přijít už divné.
Naštěstí tu byla osoba, která jistě bude souhlasit se vším, co navrhnu. Eleanor! Potřebuji si totiž zařídit, abych byla jedinou osobou, která bude v 1. patře budovy, což znamená vyhodit z provozu výtah. Jenže na to potřebuji komplice.
"Nevíš, kde je ovládací panel výtahu?" Ptám se proto Sandy, když ji potkávám na dvorku. "Je přímo tady za mnou. Ale být tebou, moc bych se ho nedotýkala." Dodává a odstupuje. "No, paráda! Je tu nejmíň tísíc tlačítek. Chtělo by to nějaký návod." Ten se mi nakonec podaří najít přímo nad hlavními schody. Ty pokyny jsou dost jednoduché, pochopilo by je, i dítě. Uvědomím si, když ho získám. Pak se vydávám za Eleanor.
"Vážím si toho, že se snažíš, svou chybu napravit, ale stejně bys to měla nechat raději být." Odpoví ona. "Na to už je pozdě!..." Následně jí vylíčím celý svůj plán. "Musím uznat, že mě to začíná lákat." "Takže souhlasíš?" "Když si uvědomím, že už stejně nemám, co ztratit. Ano. Co mám udělat?" Zajímá se. "Vem si tyhle pokyny a počkej na dvoře u ovládacího panelu výtahu, dokud tě nezavolám. Pak vyhoď pojistky." "O.K." Souhlasí a každá z nás se vydá na předem určené místo.
...
"Eleanor, jsi tam?" Volám ji, jakmile z výtahu vystoupím. "Ano, Carol jsem na místě." "Odpoj ty pojisty. Zbytek je na mě." "Tak teď!" Reaguje ona, jakmile to provede.
Pomocí hesla se mi daří do staré kanceláře dostat. Jenže,...když tam konečně jsem, zjišťuji, že v místnosti nefunguje elektřina a tudíž je tam tma, jak v pytli. Snad tu někde na patře budou pojistky. Přemýšlím.
Ty se mi nakonec daří najít v místnosti pro módní přehlídku. A vola-á v kanceláři pana Bersteina je opět světlo.
Nechce se mi věřit tomu, co nakonec nacházím. Heuréka! Dopisy Eleonořina dědečka adresované paní Stevensové, kde odmítá její nabídku na koupi svého podniku. A bonus k tomu jeho originální návrhy, které podepsal.
Lépe to, ani dopadnout nemohlo. Konečně budeme moci dokázat, že to ona byla tím pravým podvodníkem!
Spokojena sama se sebou zachlazuji stopy po své přítomnosti a vracím se na chodbu, kde čekám, až opraví výtah.
ČTEŠ
Návrhářka (DOKONČENO)
RomancePříběh je, o nadané studence jménem Carol, která po úspěšném složení zkoušet nastupuje na akademii módy, aby si tak splnila svůj dávný sen stát se módní návrhářku. Už od prvního dne však nejde vše podle plánu, nejdříve problémy s dopravou, takže hne...