"Je mi velkou ctí, že vás mohu přivítat na naši nové módní přehlídce. Hned ze začátku to máme jeden originální návrh, jehož tvůrcem byl samotný..." "Co tohle má znamenta?! Okamžitě tu absurdní a stupidní přehlídku zastavte! To je plagiarismus a sprostá krádež! To jsem moje modely, to já je navrhla!" Rozčiluje se naše ředitelka. "Omyl, paní Stevensonová! Žádný z těch modelů jste nikdy nenavrhla!" "To je lež!" "Všechny jsou dílem pana Bersteina, které mu jste je sprostě ukradla!" "Byl to blázen a starý hlupák, který v modelingu neměl vůbec, co dělat!"
Tomu se říká proměna, z úslušné ředitelky je náhle rozlícená dračice prvního řádu.
"Tak bacha! Mluvíte zde, o mém dědečkovi a já nedovolím, aby jste takhle špinila jeho památku!" Ozve se rozlícená Eleanor. "Takže ty jsi vnučka toho starého kašpara? Mělo mě to napadnou, stejná povaha, arogance..." "Teď zaplatíte za vše, co jse tentkrát udělala!" Pronesu já. "Omyl! Budete litovat obě, kdy jste se mi postavily, ještě uvidíte, jak s vámi zatočím!" Začne nám vyhrožovat nedbaje na svědky: pana McAlistera, Martina, Sandy a Angela.
"S tím jsme počítaly paní Stevensonová a proto bychom vás, asi měli upozornit, že už jsme kontaktovali bulvární tistk. Jsem si jistá, že si na vašem příběhu velmi rádi smlsnou. Máte zaručené tytulní stránky všech módních časopisů, kde se brzy ocitnete. Ale zřejmě ne tak, jak jste si představovala." Uškílbnu se. "To vás bude mrzet." Rozčiluje se Barbara a odchází. Jde však už pouze, o přísloví tonoucí se stébla chytá.
...
Následující den, o tom skándáku díky naší iniciativě všichni vědí a ředitelka je nucena svoji pozici opustit. V módním světě si s takhle zničenou pověstí už, ani neškrtne!
Novým ředitelem školy se stává pan McAlister a Eleonora začne vést oddělení módního návrhářství. Památka jejího dědečka byla očištěna, teď když konečně po letech pravda vyšla na jevo.
Se svými přáteli stále zůstávám v kontaktu, i když mě už čeká úplně jiná budoucnost.
Steve mě pozval, abych s ním jela do Paříže a já souhlasila. Tedy, abych byla úplně přesná, on pojede se mnou.
Co mě v mém životě ještě čeká? To se nechám překvapit!...
KONEC
ČTEŠ
Návrhářka (DOKONČENO)
RomansaPříběh je, o nadané studence jménem Carol, která po úspěšném složení zkoušet nastupuje na akademii módy, aby si tak splnila svůj dávný sen stát se módní návrhářku. Už od prvního dne však nejde vše podle plánu, nejdříve problémy s dopravou, takže hne...