Kelly

56 1 0
                                    

Tak tohle už je druhá významější návštěva za poslední dny. Po Stevovi, který mi jen tak mimochodem dal svoje telefoní číslo, přijede naši akademii navštívit Kelly Mc Woodová, velmi úspěšná a slavná herečka. A já mám se Sandy pracovat na jejím novém oděvu. Tedy, abych byla úplně přesná, byl to Sandyn úkol, já jí jen slíbila pomoc, opět. Na druhou stranu to pro mě byla příležitost, jak se zviditelnit v lepších kruzích.

"Honem pospěš si! Už je tedy, tak na, co čekáš!" Ječí na mě radostně má nejlepší kamarádka, která se zdá na vrcholu blaha. "Kdo přijel?" Vypadne ze mě okamžitě, přestože odpoveď je předem jasná. "Kdo? Ty se ještě ptáš?! Kelly Mc Woodová přece!" A niž by čekala na moji reakci, tak mě popadne za ruku a táhne mě za sebou do haly.

Vzhldem k tomu, že už jsem za sebou jedno setkání s hercem měla, tak mě už vůbec tentokrát nepřekvapilo, že místo formálního oblečení a kostýmu, které se většina lidi ve spojitosti s nimi představuje, měla na sobě dosti neformální oblečení. Obyčejné kalhoty a k nim volné bílé tričko. Ani účes se nedal nazvat zrovna módní. Své dlouhé blond vlasy měla po stranách spleteny do dvou culíků.

"Asi to slyšíte pořád, ale já jsem opravdu váš největší fanoušek!" Rozplývala se Sandy. "Omluvte chování mé kamarádky, slečno Mc Woodová a vítejte na akademii módy. Jsme studentky, které dostali za úkol navrhnout vaše šaty. Pokud budete mít nějaké nápady, či připomínky, jen se s nimi neváhejte, o ně podělit. Od toho tu jsme." Začnu s ní mluvit tónem , který jsem už trochu odkoukala od naši ředitelky. "Bylo mi už řečeno. Ráda s vámi budu spolupracovat, je příjemné poznat nové lidi s originálními nápady. Takže kdy začneme?" Zajímá se herečka. I její tón je, i přes počáteční formalitu přátelský a milý. "Vynasnažíme se, abyste byla spokojena." Slibuji.

Kelly je nakonec navrženými šaty naprosto nadšena a celá ušená nám řekne, že něco tak dokonalého od tak mladých žen absolutně nečekala. Prý už se těší na naši další spolupráci. Očividně to nebyla pouze lichotka, ale myslela to vážně. Což jasně dokazazovala skutečnost, když s hrdostí předvedla náš model na svoji příští akci.



Návrhářka (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat