Kağıdı yırtıp sıranın altına koydum.kaanı boşverip dersi dinlemeye başladım.
Zil çaldığında yerimden kalkmadan kafamı çevirdim.sınıftakilerin çıkması ile kaanın yanımda bitmesi bir oldu.
Ben:Efendim kaan ne bu sinir?
Kaan:neden telefonun kapalıydı lan senin? sabaha kadar meraktan öldüm.
Ben:şarjım bitmişti
Kaan:peki niye geç kaldın?
Ben:telefonumun şarjı bittiği için alarm çalmadı ve o yüzden geç kaldım
Kaan:peki birlikte geldiğin çocuk kim lan?
Ben:üst komşum kaan
Kaan:neyse bunun hesabını sonra sana sorucam.
Ben:kaan senin ne işin var burda
Kaan:bende artık burda okicam listede ismini görünce bu sınıfa gelmeyi istedim.
Ben:peki tamam
Kaan:dilara dün hastanede sana bişey sormuştum ya
Ben:evet
Kaan:cevabını vericekmisin?
Ben:kaan bak ben sadece sizin eve gelen bir doktordum.biz diye bişey olamaz ben ve sen varız ikimiz ayrı kişileriz yani ben seninle çıkamam.
Kaan:neden olmaz bence olur olucak hatta.
Ben:nasıl olucak?
Kaan:sen şuan bana bişey hissetmediğin için böyle söylüyorsun hislerin olduğumda böyle konuşamicaksın.
Ben:aklında ne var senin kaan?
Kaan:yakında öğreneceksin .Diyip güldü ve yerine geçti.zil çalmış herkez sınıfa gelmeye başlamıştı bir süre sonra öğretmen geldi ve yoklamayı alıp derse başladı.
Dersin bitmesine beş on dakika kala telefonum çaldı. Sıranın altında kim olduğuna baktığımda arayan annemdi.
Dersin bitmesini bekleyip telefonu sıranın altına koydum.
Zilin çalması ile birlikte telefonu elime alıp sınıftan çıktım.annemi arayıp telefonu kulağıma götürdüm.Ben:efendim anne beni aramışsın kusura bakma dersteydim cevap veremedim.
Annem:önemli değil kızım biz geldik kapıdayız anahtarı soracaktım.
Ben:tamam annecim yedek anahtar kapıda asılı olan süsün altında
Annem:tamam kızım sana iyi dersler eve gelince görüşürüz
Ben:görüşürüz annecim.Diyi telefonu kapattım. Arkamı dönüp cenk ile yüzyüze gelmem bir oldu.
-yuh cenk ya ödüm koptu
#ya tamam özür dilerim korkutmak istemedim
-peki önemli değil ne oldu?
#telefon ile konuşmanı duydum merak ettim
-evet annem ile konuşuyordum bana gelmişlerde onun için aradılar. Hem ben sana niye hesap veriyorum yaa ufDiyip sınıfa girdim.sırama oturup hocanın gelmesini bekledim hocada derse girince ders anlatmaya başladı hemen
Bir süre sonra nihayet okul bitmişti kaan yanıma gelince birlikte okuldan çıktık arabaya binip eve doğru giderken kaan ile hiç anlamadığım bir muaabbetin içinde buldum kendimi.
Ama bu muabbet güzeldi yani hoşuma gitmişti açıkçası. Yolu ben ve kaan gülerek bitirdik ben arabadan inince kaanda gaza basıp gitti.
Merdivenleri çıkıp kapıyı çaldım ikinci çalışta annem kapıyı açtı annemin boynuna atlayıp öptüm.bizin hasretimiz bitince kardeşimede (atalaygamzelim) hiç anlaşamasakta seviyodum onu ablamdan sonra bana tek o kalmıştı.
Onunlada hasret giderdikten sonra koltuğa oturduk bir süre konuştuk öyle.sonra anneme telefon geldi ve telefonu açıp diğer odaya doğru gitti.
Bizde biraz muabbet ettikten sonra annem geldi.anneme kimdi o anlamında bakıp annemin ağzını aramaya başladık annemde bizi hiç zorlamadan
Iş yerinden aradılar yarın önemli bir toplantı varmış sabah erkendenden bizim yola koyulmamız gerek diyip kardeşimi gösterdi.
Bende söze atlayarak nasıl ya yeni geldiniz anne yarından burda kalsanız olmazmı? Diye sordum annem yanıma gelerek kusura bakma kızım bende istemezdim ama iş işte önemli dedi ve yarım saat sonra mezarlığa gidicez hazırlanın diye ekledi ikimizde kafamızı salladık.
ben ve kardeşim ayağa kalkıp hazırlanmaya başladık. Annemde çantasını alınca evde fazla oyalanmadan çıktık. Kapıya indiğimizde kardeşim bir taksi çevirdi annem öne ben ve kardeşimde arkaya oturduk ben gideceğimiz yeri söyleyince gitmeye başladık.
Mezarlığa geldiğimizde ben ve kardeşim indik ve mezarının olduğu yere doğru gitmeyen başladık .annemde parayı ödedikten sonra arkamızdan geldi.mezarın oraya geldiğimizde annem aldığı çiçekleri mezarın üstüne sermeye başladı ve ağlamaya başladı ben ve kardeşimde dayanamadık bizde ağlamaya başladık.
Herneyse saat 7:20 de taksiye binip evin yolunu tuttuk .yolda giderken ablamın söylediği sözler kafamda dolanmaya başladı"bana bunu yapanı yaşatma"benim hayatım bu sözü duyduktan sonra bundan ibaret oldu.
Ablama bunu yapanı bulucaktım.her ne olursa olsun onu bulup öldürecektim çünkü ablama söz vermiştim.
Evin önüne geldiğimizde kardeşim ve annem arabadan indi. Bende parayı ödeyip indim.merdivenlerden çıkıp eve girdik annem hemen mutfağa girip yemekler yapmaya başladı.
Bende koltuğa oturrum ve televizyonu izlemeye başladım kardeşimde yanıma gelince ona sarıldım ve gıdıklamaya başladım o her ne kadar bu durumdan hoşlanmasada ben bunu yapmaktan hoşlanıyordum.
Kapının çalması ile kapıya gittim.kapıyı açtığımda karşımda cenki gördüm.annem cenki görünce bana anlamaz bir şekilde baktı bende cenke gir işareti yapıp kapıyı kapattım anneme
Annecim bu cenk benim sınıf arkadaşım hemde üst komşum dedim annem devam etmemi engelleyerek sarıldı ve öptü ben öyle dona kalmış bir şekilde onlara bakıyordum en son kendime geldiğimde cenk anneme yardım ediyordu.
Koltuğa geçip oturdum.kardeşim ben tv izlerken cenk ve annem sofrayı kuruyordu.aslında anneme hep yardım ederdim ama cenk olduğu için yerimden bile kıpırdamıyordum.
Sofra hazır olduğunda ben ve kardeşim kalkıp sofraya gittik yemek bittikten sonra biraz sohbet ettiler annem kardeşim ve cenk .onlar sohpet ederken bende televizyon izliyordum.
Cenk evine gidince annem ve kardeşime odalarına gittiler bende odama geçip üstümü değiştirdim ve kendimi derin bir uykuya bıraktım.
.........................................................
Rüya
Ablam:çok yakınsın ona
Ben:abla neyden bahsediyosun kime yakınım
Ablam:çok yakınsın dilara bana yaptıklarını onun yanına bırakma her ne olursa olsun bana verdiğin sözü tut
Ben:abla sen öldün burda olamazsın
Ablam:kendine dikkat et dilara ondan uzak dur.
Ben: kimden?
Ablam:yakında öğreniceksin
Ben:abla nereye gidiyosun ya.
Ablam:ben her zaman sizi izliyorum dilara kendine dikkat et bana verdiğin sözü tut
Ben:ablaaaaa gitmeee.........................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen FictionBen kaan.iki kız kardeşe aşık olmam yüzünden yazılıyo bu hikaye.mafya olduğum için ablasının başına kötü şeyler geldi ve ne yazikki onu koruyamadım ama kardeşine rastladığımda onu koruyacağıma yemin ettim davamı ve olaylar hikayede