sabah uyandığımda sanki dün hiçbir şey yaşanmamış gibiydi.sanki dün kaçırılmamıştım.çünkü kaana çok güveniyorum beni bulucağını biliyordum.onu benden kimse alamicak almasına izin vermicem.
ben bunları içimden kaana bakarak söylerken uyuyuşu dikkatimi çekmişti.bir kedi yavrusu gibi uyuyordu.kaanı tanımayan biri mafya olduğuna nasıl inanırki?şu tipe bak ya yerim seni.
hayatımda olduğun için teşekkür ederim kaan.sen benim mutluluğumsun.sen olmadan mutlu olamıyorum sen yokken gülüşümü kaybediyorum.hayatımızda ve ilişkimizde o kadar engel varken benden vazgeçmemen beni daha çok sana bağlıyor.
koltukta yattığımız için belim ağrıyordu.ama kaana baktığımda kuş tüyünün üstünde yatıyormuş gibi hali var bu ne rahatlık ya ?ayyy son kelimeyi yanlışlıkla sesli söyledim galiba.kaan uyanarak
-birşeymi söyledin aşkım dedi
gülerek hayır aşkım diyip kocaman öptüm.allahım hastayım bu çocuğa ben.kaan kafasını yastığa geri koyduğunda yanından kalkıp banyoya gittim.
genel işlerimi halledip mutfağa gittim.kahvaltılıkları dolaptan çıkardım ve birşeyler hazırlamaya başladım.
bir süre sonra masayıda kurduktan sonra içeri gidip kaanın yanına çöktüm ve ıslak bir öpücük kondurdum.kaanda ıyyy diyip kalktı.
ben kaana gülerken bana bakıp birden beni kendine çekti ve hayır yaa .yanacıklarımı ısırdı.off şuan benim çektiğim acıyı kimse çekmemiştir.
yaa acıttın diyip kalkıp mutfağa gittim.kaanda bonyaya gidip geldikten sonra yanağımı öptü .özür dilerim mutluluğum diyip sarıldı.tamam affettim diyip masaya oturttum onu sonra kendim oturdum
bir süre kahvaltı ettikten sonra evden çıktık ve hastaneye gittik.kaan beni bıraktıktan sonra gitti.bir kaç hastaya baktıktan sonra hava almak için bahçeye çıkmak istedim ama kaanın hastane önüne bıraktğı korumalar buna izin vermedi.
off kaan ya diyip kantine gittim.birşeyler yiyip tekrar işimin başına döndüm.işimi çok seviyorum ama çok yorucu bir iş.sadece insanlara baksam yine iyi ama insanlarla uğraşıyorum birde.ayak ucumdan saçımın teline kadar ağrıyor artık.işim bittiğinde kaan kapıya gelmişti.
arabaya bindim ve eve gittik .yarın haftasonu .yarın dinlenicem oleybeeeeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Dla nastolatkówBen kaan.iki kız kardeşe aşık olmam yüzünden yazılıyo bu hikaye.mafya olduğum için ablasının başına kötü şeyler geldi ve ne yazikki onu koruyamadım ama kardeşine rastladığımda onu koruyacağıma yemin ettim davamı ve olaylar hikayede