BİZ İSTESEKTE BİTMEZ

426 23 2
                                    

Sabah kendimi erkenden uyandırdım çünkü bugün kaana kendimi affettirmem gerekiyor.bunu nasıl yapıcam bilmiyorum ama yapcam.ama ne yapcam ben ya diyip kafamı kaşırken aklıma cenk geldi.tabi ya o bana yardımcı olur diyip pijamalarımla cenkin kapısına dayandım.

kesinlikle cenk korkup yataktan düşmüştür demem ile içerden"senin amq"diye bir ses geldi.nasılda tanıyorum arkadaşımı ama ? .herneyse cenkin sesi giderek yakınlaştı ve "sen kimsin lan" diyip kapıyı açtı.

cenke malca sırıtıp kanğaa yardımına ihtiyacım var dedim ve içeri girdim.zavallı cenk daha uyanamamış merdivenle bakışıyordu bdjsjhdshd.onu içeri alıp kapıyı kapattım ve cenkin kendine gelmesini bekledim.bir iki dakka sonra kendine geldi ve eskisi gibi bana sövmeye başladı."lan sen malmısın?saat kaç ?rüyandamı gördün beni?biliyom aşıksın bana ama olmaz kanka ben seni arkadaş olarak görüyom hem ben istesem kaan beni ... "diye mal mal şeyler söyledi.en sonunda dayanamayıp"yeter lan ne saçmalıyon sen?kendine gel.ben kaanı seviyorum senden yardım istemeye geldim ona kendimi affettirebilmek için "dedim.

oda suratıma bakıp sırıtarak"ayy kıyamam sen pişmanmısın yaptıklarından "diyip mal mal güldü.senin amq cenk "diyip ayıcıklı terliğimi kafasına attım.tahmin ettiğiniz gibi ev terliği ile gelmiştim jfkhshy.

aşağı inip kıyafetlerimi giydim ve biraz süslendim.Saç,baş,kıyafet,makyaj derken evt işte kızım bu sensinn.kapı çalınca cenk geldi ve çıktık evden.arabada "hadi cenk anlat"dedim.oda"tamam kanka "dedi.ikimizde birbirimize bakerken "kendin ol,o seni seviyo"dedi.mal bu çocuk ya diyip önüme döndüm.

belkide kaan çoktan unutmuştur beni diyip kulaklığı taktım.kulaklıkta mustafa cecelinin"emri olur"şarkısı çalıyodu.okulun önüne geldiğimizde arabadan inip okula doğru yürüdüm.cenk zavvallısıda peşimden gelip yetiştti.heryerde gözlerim kaanı arıyordu.nerde bu çocuk diyip sınıfa kdr yürürdüm.bir kaç arkadaşım yanıma gelip nerdesin gibi sorular sordular tam ağzımı açıp cevap verecektimki kalbim yerinden çıkıcak gibi atmaya başladı.kaan buralarda diyip kızları ittim ve sınıftan çıkmak için adım atmam ile kalbimi heycanladıran kişiyle göz göze geldim.zaman ne kdr geçti bilmiyorum ama gözlerimi ayıramıyordum.o bana ben ona bakıyordu.özledimi aceba beni?hala seviyomu?sarılsam yada öpsem kızarmı?yoksa benden nefretmi ediyo?


kaan'dan:

yine o nalet okula gitmek zorundayım belki sevdiğim gelmiştir diyip hızla yataktan kalktım ve sanki dilarayı görücekmişim gibi heycanla süslendim.arabaya atlayıp okula doğru yol aldım.radyoda mustafa ceceli emri olur şarkısı vardı. sanki dilara yanımdaymış gibi kalbim atmaya başladı tekrar.okula girip sınıfın olduğu köridorda o kadar ses olmasına rağmen kalbimin sesini duyuyordum.yavaşça kafamı eğip sessizce şşşt sakin ol yine yok dedim ve kafamı kaldırdım.

gelmiş...karşımdaki dilara gözlerim bana yalanmı söylüuyo aceba?inanmıyordum şuan karşımda.yine çok güzel.gitsem sarılsam ayırırmı kendinden beni?dudaklarına yapışsam tokat atarmı ?beni özledimi?hala eskisi gibi seviyormu yoksa bnden nefretmi ediyo?

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin