Crrrrr!
Sakra! Já ten budík snad prohodím oknem! Zašmátrala jsem na nočním stolku, abych mohla vypnout ten příšerný zvuk. Dneska jdu poprvé do nový školy. Jéééj...
V polovině letních prázdnin jsme se přistehovali z Londýna do Bradfordu. Ptáte se proč se stěhovat z Londýna do nějakého zapadákova? Zeptejte se mé matky. Našla si nového přítele jménem James a my se k němu přestěhovaly i přes můj a bráchův nesouhlas. Kamarády jsem ale opustit nemusela, protože jsem žádný neměla. Super ne?
Vstala jsem z postele a šla se umýt. Nemalovala jsem se, dle mého odborného názoru to nepotřebuji. V pyžamu jsem se šla nasnídat. Nikdo nikde, takže mamka i James šli do práce. Brácha nejspíš ještě spal. Vzala jsem si nějaký cereálie a rychle je do sebe naládovala. Hodila jsem na sebe černý skinny jeans s a vínový tílko. Černý vlasy do půl zad jsem si jen rozčesala a nechala rozpuštěný. V předsíni jsem si vzala svoji milovanou černou koženou bundu a kecky ve stejný barvě tílka.
Do školy jsem dorazila před zvoněním a hned zamířila do ředitelny. Po těch otravných kecech jsem dostala rozvrh a taky mě informoval kde je má třída. Bez zaklepání jsem do ní vešla.
"Brej den, jsem tu nová," prohlásila jsem nezaujatě a podívala se na starou ženštinu sedící za katedrou.
"No, tak nám o sobě něco řekni," sjela mě pohledem.
"Jmenuju se Sam Blacková, je mi čerstvě sedmnáct a přistěhovala jsem se sem z Londýna," odříkala jsem jako básničku.
"Fajn, můžeš se posadit," řekla. Ale kam? Jediný místo je vedle nějakého kluka. Černý vlasy vyčesaný nahoru, čokoládoví oči, plný rty, jemný strniště a tetování. Černý obtažený triko, černý skinny. Badboy... Sedla jsem si teda do lavice vedle něj a snažila se ho ignorovat. Po pár minutách mi na lavici přistáli čtyři papírky. Jeden jsem rozbalila: "Čau krásko, nechce jít ven?" Musela jsem se zasmát. Vážně originální.
Hodina nevím čeho skončila rychle a já se vydala na chodbu. Cestou jsem vyhodila všechny papírky. Zahleděná do nepřehledného rozvrhu jsem narazila do něčí pevné hrudi. Už jsem letěla k zemi, ale zachytli mě ruce pana "Pevná hruď".
"Sorry," zamumlala jsem. Když jsem stála nohama pevné na zemi. Vzhlédla jsem a podívala se mu do tváře.
Je to ten Badboy.
Estakali
ČTEŠ
Lásky neschopný Badboy
FanfictionNemohla jsem se toho pocitu nabažit. Svírala jsem v rukou jeho tričko a on si mě držel u těla jakoby to byl náš poslední den. Odtáhli jsme se od sebe a dívali si na vzájem do očí. Prudce jsme dýchali. Je možné že by cítil to co já? Je možné že by mě...