Krteček a Poseidon

5.4K 174 12
                                    

S kamennou tváří pozoruju jeho vzdalující se záda. Zatřepu hlavou a jdu do učebny dějepisu. Bohužel mám dějepis se Zaynem. Vejdu do třídy a zjišťuju, že jedinný volný místo je u Zayna. S povzdechnutím si vedle něj sednu. "Co tady děláš?" zamračí se. "Ehm, sedím?" protočím očima. "To bych bez tebe nezjistil, díky. Ale proč?" bože! Jak jsem se s ním mohla vyspat. "Jestli sis nevšiml jinde místo není" zavrčím na něj a začnu si hrát na mobilu s rozbitou obrazovkou. "Nechtěl bych" uchechtne se Zayn. "Sklapni" zavrčím na něj. "Klid, kotě" to si dělá prdel?! "Neříkej mi kotě, kreténe" otočím se na něj a hodím po něm zabijáckej pohled. "Nenadávej mi!" ohradí se. "Tak mi neříkej kotě, kreténe" Zayn zatne čelist a napne se. "Koleduješ si" zavrčí. "A co mi jako uděláš?" pozvednu obočí. "Nechtěj vědět" ušklíbne se a olízne si rty. Znechuceně se otočím. Tímto naše menší debata končí a do třídy vchází učitel. "Dobrý den třído" pozdraví přehnaně optimistický učitel. Někdy se fakt chová jakoby žil u vodopádu s růžovejma jednorožcema z cukru. Fuj...

"Dneska budeme probírat..." a přesně v tuhle chvíli jsem přestala poslouchat. Čmárala jsem si do sešitu kraviny. Například vraždu člověka vedle mě. "Slečno Blacková, můžete mi prosím zopakovat co jsem řekl" zvednu pohled k učiteli a zavrtím hlavou. "Ne" řeknu jednoduše. "Proč ne?" je překvapen mojí odpovědí. "Protože jsem vás neposlouchala" zašklebím se. "Tak pojď k tabuli" zamračí se. Zayn se škodolibě rozesměje. "Drž hubu" zamračím se na něj. On na mě jen vyplázne jazyk. Debil. Vstanu ze židle a zamířím k tabuli...

Nakonec jsem dostala trojku, což není nic moc, ale to nasralo Zayna, takže super. Jdu do učebny chemie a v ruce svírám knížky. Zvednu pohled od země a vidím jak jde proti mě Zayn a grázlovsky se šklebí. Když kolem sebe procházíme,drkne do mě ramenem a mě vypadnou  z ruky všechny věci. "Dávej pozor kreténe!" zařvu na něj. Zayn se zastaví a otočí se. V obličeji má rozzuřený výraz. Rozejde se ke mě a mě dojde že jsem to posrala. Chytí mě za ramena a třískne se mnou o skříňku. Zasyčím bolestí. "Říkal jsem ti ať mi nenadáváš" zavrčí mi do obličeje. "Tak mě neser!" vrátím mu to. Vypadá že nemá co říct. Pustí mě a odejde. Kretén jeden arogantní, egoistickej. Rukou si promnu rameno a zamířím na další hodinu.

PO ŠKOLE:

Šla jsem ze školy, poslouchala písničky a nic nevnímala. Vlastně, tohle dělám pořád. Pokud teda někomu nehraju na nervy, to mi taky jde. Koukala jsem se okolo sebe a do někoho jsem vrazila. Zvednu k němu pohled. "Harry!" vykřiknu a obejmu ho. Zasměje se "Tolik lásky po..." podívá se na hodinky na pravé ruce "... třetí hodině" dořekne a ještě se uchechtne. "Musím tě nějak podplatit aby jsi šel se mnou chlastat" našpulím rty a zamrkám několikrát za sebou. Hazza se rozesměje. "Fajn, půjdu s tebou chlastat" řekne když se přestane smát. "Vyzvednu tě v osm" mrkne na mě a zmizí za rohem nějakýho baráku s číslem 69. 

V OSM HODIN:

Tak, jsem připravena. Na nohách černý converse, džínový šortky, černý tílko s fakáčem vzadu a jako třešnička na dortu moje milovaná bunda. Červená rťenka, čený linky a řasenka. "Kampak jdeš tak vyfiknutá?" zastaví mě přede dveřma Jack s rucema překříženýma na hrudi. "S Hazzou do baru" řeknu a obejdu ho. "Co? Jak s Hazzou?" otočí se na mě s nechápavým a trochu naštvaným pohledem. "Jako kamarádi, jdeme se ožrat" převrátím očima. "Jdete se ožrat? Vždyť je pondělí!" teď už je fakt naštvanej. "No právě" mrknu na něj a rychle zdrhnu. Hazza už venku čeká i se svým černým Lamborghini. Opřenej o dveře celej v černým. Černý skinny, tričko, brejle a bunda. Kdybych ho neznala myslela bych si že je mafián. Počkat, vždyť já ho neznám. No co, to přežiju... Snad. Moje mysl je vážně paranoidní.

"Ahoj" křivě se usměje. "Čau mafiáne" uchechtnu se. "Cože?! Ty to víš? Tak to tě budu muset zabít!" tváří se vážně. Já to věděla! Teď mě hodí do auta, zaveze do lesa tam mě flákne lopatou a zaživa mě pohřbí. Já se pak probudím v nějaký díře a chcípnu! Budou po mě lízt červi a krteček v kalhotkách! Kdo ví co ta malá potvora skrývá v kapsičkách...

"Klid prosím tě, dělám si srandu" začne se smát "měla jsi vidět svůj výraz!" rozesměje se ještě víc. "Uff, už jsem myslela že po mně bude lízt pedokrteček v kalhotkách" oddychnu si. "Cože?!" Hazza se smíchy válí po zemi. Hmm, jakej je rozdíl v tom když si dá špeka a když je se mnou? Žádnej. "Hele nesměj se Krteček je úchyl! Kdo ví co má v kapsičkách. Co když je drogovej dealer?!" Harry smíchy brečí. "Tak dělej, vstávej. Chci se opít" šťouchnu do něj nohou. "No jo" postaví se a nasedne do auta.

O TŘI HODINY POZDĚJI:

"Buď ticho nic neslyším!" sedíme s Harrym na pláži, na kterou nevím jak jsme se dostali, a já mám u ucha mušli. Harry se tlemí jako pakůň. "Hal-lóóó? Je tam Poseidón? Já chci říct že už nejsem panna" mumlám do tý mušle opilecky. "Teda jako že nejsem m-mořská panna" mumlám dál. "No vlastně panna taky nejsem, jako to znamení. Já jsem totiž blíženec. Nechcete se sblížit?" směju se. "Znáte takov-vý to panna nebo orel? Tak se vás ptám panna nebo orel, jako jestli nejste zoofil" mušli si odtáhnu od ucha a otočím se na Hazzu. "Na co se ho to ptáš? D-dyť je to zoofil. Píchá mořský panny a ty jsou ryby. Asi..." šťouchne do mě Hazza. "Sáfra, já myslela že se vezmeme a budeme mít malý poseidoňátka" ohrnu spodní ret a znovu si přiložím mušli k uchu. "Tak sorr-y, poseidoňátka nebudou" zamumlám nesrozumitelně a mušli zahodím do moře.

"Asi by jsem měli jet domůůů" ukážu na oblohu. "Jo, do nekonečna a ještě dál!" zakřičí Harry, vyskočí a zase spadne do písku. "Já zavolám bratříškovi" vytáhnu mobil z kapsy. Najdu v kontaktech jméno Jack. Sice je rozostřený a vidím ho třikrát ale je to Jack. Chvíli prstem mávám nad obrazovkou a pak ťuknu na ikonku telefonu. Začne to zvonit. "Co je?!" zavrčí Jack když to zvedne. "E.T. volá domůůůů" zavyju poslední slovo. "Kde ste?" zeptá se. "Na pláži, asi. Je tu písek a moře" kouknu se okolo sebe. "Volali jsme Poseidónovi, ale pak jsme zjistli že je zoofil" brácha se do mobilu zasměje. "Za chvilku jsem tam" a típne to. "Za chvilku je tu" otočím se na Hazzu. Leží v písku a spí. Já si taky lehnu a dívám se na hvězdy. Pak mi začnou těžknout víčka a usnu sladkým, opileckým spánkem.

                                                                           Estakali



Lásky neschopný BadboyKde žijí příběhy. Začni objevovat