Co budu dělat? Mám jít na potrat? Jak bude reagovat Zayn? A co Yaser a Trisha? Je ten test důvěryhodnej? Desítky otázek zahltili mou mysl. Nedokázala jsem v tu chvíli nic dělat. Jenom jsem zírala na ten test. Do prdele! Já jsem těhotná! Teda, asi... Jack Zayna zabije. Ach bože! Tohle je tak hluboko v prdeli. "Jak je to sakra možný?!" vyjekla jsem nahlas. "No víš, když muž a žena spolu..." "Já sakra vím jak se dělaj děti!" zařvu na Luka, který hned zase tu pusu zavře. "Vždyť beru prášky" zmateně se chytnu za hlavu. "Prášky nejsou stoprocentní" pípne Chloe. "Tak proč to nepíšou na krabičce?!" vykřiknu znovu. Ano, já vím, že řevem nic nevyřeším ale... Kurva fix, já jsem dost možná těhotná! "Píšou" pípne znovu. Plácnu se do čela a povzdechnu si. Okay, klid Samantho. Nic není jistý, možná nejseš těhotná. Možná...
...
"Gratuluji maminko! Jste ve druhém měsící"usmívá se na mě moje gynekoložka. Da fuck? Gratuluji? Seriously? K čemu mi kurva gratuluje?! Nesmím pít chlast, kávu, energeťáky, nesmím kouřit. A ještě k tomu budu vypadat jako Obelix! Kurva fix! Doktorka ke mě přistoupí s nějakýma papírama v ruce. "Jak se jmenuje otec díťete?" zeptá se s úsměvem. No jo, jak bude Zayn reagovat? Pošle mě na potrat? Rozejde se se mnou? "Zayn Javadd Malik" řeknu s kamenným výrazem. "Zayn Malik? Ten Zayn Malik?" udiveně a zároveň pobaveně se na mě podívá. Jako co? Má proti němu něco? Možna jí taky ojel a odhodil... "Ano, je s tím nějaký problém?" zavrčím na ni a nasadím nevraživý pohled. "Ne, ne, všechno v pořádku. Můžete jít" usměje se na mě. Děvka...
Vyjdu z ordinace a Luke s Chloe se na mě okamžitě přilepí. "Tak co?" zeptá se Luke nedočkavě. "Jsem ve druhém měsící" svěsím hlavu. "To je úžasný!" vypísknou oba. Co? Podívám se na ně stylem - You mad bro? "Úžasný? Je mi jen devatenáct! Jsem moc mladá na dítě" vykřiknu a pár lidí se za mnou otočí. "Co když to dítě Zayn nebude chtít? Co když se se mnou rozejde? Jak mám sakra vychovat dítě?" hysterčím dál. "Bude to v pohodě" Luke mě povzbudivě chytne za ruku. "Myslím že Zayn to dítě bude chtít. A jestli se s tebou rozejde tak mu nakopu ten jeho úžasnej zadek" dodá Luke a já se trochu uchechtnu. "A s prckem ti pomůžeme" usměje se na mě Chloe. Krize zažehnána. "Děkuju" vydechnu a obejmu je. "Nepůjdeme nakupovat?" navrhne Chloe po chvilce. "Já ne, jdu domů" řeknu potichu. "Řekneš to Zaynovi?" nadzvedne Luke obočí. "Asi jo" přikývnu. "Mějte se" rozloučím se s nima a rozejdu se domů.
Cestou jsem se snažila nemyslet na to jak bude Zayn reagovat. Zaměstnávala jsem svou mysl různýma kravinama. Hele, ten obří hot dog vypadá jako penis. Jak bude Zayn reagovat na to, že jsem těhotná? Ne, nemysli na to! Hello Kitty, Hello Kitty, Hello Kitty. Bude to holka nebo kluk? Nemysli na to! Ehm, hele, ten strom vypadá jako kachna. Divný... Opravdu jsem se snažila na to neymslet. Ale ono to nešlo. Všude okolo mě byli najednou mimina. A byli zatraceně roztomilý. Úplně jsem zbledla, když jsem zjistila, že stojím před domem. Fajn, klid Sam, bude to v pohodě. Zhluboka jsem se nadechla a vešla do domu. Sundala jsem si bundu a skopla si boty z nohou.
Chtěla jsem vejít do obýváku, ale zaschla jsem hlas. Hlas Harryho a pak Louise. Sakra, oni jsou tu kluci? Okay, řeknu mu to zítra. Nasadím falešnej úsměv a vejdu do obýváku. Všichni kluci, včetně Jacka, sedí na gauči a hrajou něco na Xboxu. "Čau Sam" ozve se hromadně. "Čau kluci" pozdravím je taky a sednu si vedle Zayna. "Jaká byla dámská jízda?" zeptá se Zayn provokativně. "Docela fajn. Byl tam jeden dost hezkej kluk. Mám dokonce jeho číslo a..." rozesměju se nad Zaynovým výrazem. Vypadá, že mě každou chvíli zapálím pohledem. "Dělám si srandu" ubezpečím ho, když se přestanu smát a pro jistotu mu dám pusu na tvář. "No proto" zašklebí se Zayn a začne mě lechtat. Začnu se smát jako pominutá a vrtět se. "No tak! Nechte toho, tady se nedá hrát" zabrblá Hazz.
...
Seděla jsem na posteli a v uších jsem měla sluchátka. Poslouchala jsem Aces High od Iron Maiden. Vůbec jsem nevnímala, když se na mém krku ocitly horké rty. Pousmála jsem se a vypnula hudbu. Zayn přesunul svoje polibky na moji klíční kost. Vím o co mu jde, ale nechám ho. Protože je to strašně příjemný. Nebudu vám lhát, pár krát jsem i slastně zavrněla. Zayn mi rukama přejede po vnitřní straně stehen a já je okamžitě oddělám. "Dneska ne" zašeptám. Vážně nemám náladu na to, abych v sobě měla dva Maliky.
ČTEŠ
Lásky neschopný Badboy
FanficNemohla jsem se toho pocitu nabažit. Svírala jsem v rukou jeho tričko a on si mě držel u těla jakoby to byl náš poslední den. Odtáhli jsme se od sebe a dívali si na vzájem do očí. Prudce jsme dýchali. Je možné že by cítil to co já? Je možné že by mě...