Fajn!

5.6K 176 5
                                    

Najednou jakoby všechen alkohol z mé krve vyprchal. S bušícím srdcem se pomalu otáčím. V hlavě mi běhali teorie o tom co se mohlo stát. Možná dal Jack Zaynovi pěstí. Nebo dal Zayn Jackovi pěstí. Ale to co jsem viděla jsem fakt nečekala.

Harry se válí na zemi a směje se jako psychouš. Nadzvednu obočí a dojdu k tomu lachtanovi. "Co je?" nakloním se nad něj. "Srazil mě jednorožec" směje se "růžovej! a jel na něm gumovej medvídek" máchá rukama a furt se směje. Má rozšířený zorničky. Tráva. "Naille, tys mu dal trávu?" otočím se na Nailla kterej se chechtá stejně jako Zayn a Jack. "Ne" chechtá se dál. Jack a Zayn zvedaj ruce v obraným gestu, jakože nic neudělali.

To bude sranda hlídat zhulenýho Harryho. Fakt se těším. Sesunu se na židli. "Co s ním budem dělat?" zoufale se podívám na kluky. "Já musím jít hlídat ty vedle" zdrhne Naill. Zbabělec... "Já myslím že jsem nechal zapnutej sporák" couve ze dveří Jack a přitom srazí nějakou tlustou holku která spadne na zem. "Titanic se potopil" zařve Hazza a ukazuje na tu holku. Se Zaynem vyprskneme smíchy a Hazza se směje non-stop. Jack už zdrhl a ta holka taky.

"Opovaž se někam zmizet" zašermuju Zaynovi prstem před obličejem. "Nemám jak zmizet. Brumbál mi sebral neviditelnej plášť" posadí se Harry na židli se Zaynovou pomocí. Zayn se rozesměje a pustí Harryho kterej spadne na zem. "Hups" zamrmlá Zayn a sehne se k němu aby mu znovu pomohl vstát.  Já si mezitím naleju další vodku s džusem. "On usnul" zašeptá Zayn něvěřícně. "Cože?!" vykulím oči a šťouchnu do něj nohou. "Mrgh" zamrmlá. "No aspoň ho nebudeme muset hlídat aby někde neudělal striptýz" pokrčím rameny. "Vezmu ho k Naillovi do pokoje" vezme si Harryho přes rameno a mizí z kuchyně. Vypiju svůj džus s vodkou a vytáhnu mobil. 

Řeknu vám, nikdy nehrajte Flappy Bird ožralý. Skončíte s rozbitým displejem. R.I.P. můj displej 2016. "Sem tu" zakření se na mě Zayn. Rozbitej mobil dám zpátky do kapsy a vstanu ze židle. "Zatancuješ si se mnou" udělá Zayn psí oči. "Jo, proč ne" uculím se. Projdu kolem něj do obýváku, na "parket". Začnu kroutit bokama do rytmu nějaký písničky a Zayn jde za mě a položí mi ruce na boky. Random písnička skončila a já poznávám začátek písničky Pigskin od Hollywood Undead. (V médiích)

"Nibble on your ear like my name is Mike Tysie" zašeptá mi Zayn do ucha slova písničky a  jemně mi zkousne ušní lalůček. Zalapu po dechu. Při refrénu se na mě Zayn víc natiskne a šeptá mi do ucha slova písničky. "Go on girl, let me touch that body" sjede mi rukama na zadek a jemně zmáčkne. "You know i like it when you drop it low" zašeptám nazpátek a sjedu po jeho těle dolů a zase nahoru. "Hike up that skirt, get naughty" šeptá mi do ucha a jezdí rukama po mých bocích. "Škoda že nemáš sukni" políbí mě pod ucho a já se zachvěju. Otočím se na  něj a vrhnu se mu na rty.

...

"Kurva" probudím se s kocovinou. Argh moje hlava! Otevřu oči a zjistím že nejsem doma. Rychle se posadím, ale zase si rychle lehnu. Kurva já jsem nahá! Podívám se vedle sebe. Tak to je v píči. A hodně hluboko. ZAYN! Musím zmizet. Seru na kocovinu. Rychle posbírám oblečení poházený po podlaze a obleču se. Co nejtišeji zmizím z pokoje. Seběhnu schody a vyběhnu z baráku.

Doběhnu domů a otevřu dveře a málem dostanu infarkt. Za dveřma stojí brácha, má založený ruce na hrudi a vypadá fakt nasraně. "Ahoj" usměju se sladce a chci kolem něj projít do svýho pokoje. "Nikam! Kde si byla?" kurva. Mysli, mysli! "No... Já... Ehm jsem přespala u Nailla" vykoktám a koukám se na špičky bot. "Vááážně?" nadzvedne obočí. "Jo" přikývnu. "Proč?" propaluje mě pohledem. "Byla jsem na sračky" hraju si s prstama. "Padej nahoru" protočí oči. Rychle vyběhnu schody a zavřu se v pokoji. Celej den jsem proležela v posteli s kocovinou a výčitkama. 

PONDĚLÍ

Když mi zazvoní budík, vyhrabu se z postele. Vyčistím si zuby, rozčešu vlasy a vydám se ke skříni. Vytáhnu svoje typický černý skinny s dírama na kolenou a černý triko. Ani jsem nesnídala, jen jsem nazula Vansky a vzala si černou koženku. Došla jsem do školy několik minut před zvoněním tak jsem si zapálila. Sedla jsem si na lavičku a přitáhla si kolena k hrudi. Po několikátý jsem potáhla, ale tentokrát jsem vydechla kouř nosem. Co budu kurva dělat? Tu otázku jsem si pokládala celou neděli. A stále neznám odpověď. Zayn dostal co chtěl, takže... Asi není co řešit. Jen jsme spolu spali. Budeme se tvářit jakože se nic nestalo. Nedopalek od cigarety odhodím a zamířím do školy.

Sednu si na židli u okna a koukám jak kapky stékají po skle. Kdy začalo pršet? "Dobré ráno třído" flákne stará učitelka třídnicí o lavici. Kurva, jsem se lekla. Né vážně, nadskočila jsem jak jsem se lekla. Vůbec nevnímám. Náladu mám na bodu mrazu. Příčina? Zayn Malik. Hodina skončila. Bez zvonku bych si toho ani nevšimla. Vyjdu na chodbu a zamířím ke svojí skříňce. Otevřu jí a dám tam učebnice matiky. Vytáhnu dějepis a zase jí zavřu. Když se otočím stojí za mnou Zayn. Skvělý kurva, toho jsem fakt potřebovala vidět.

"Ahoj" usměje se. Vážně se usmívá a mluví na mě? Sakra, to znělo jako když na třináctku mluví její idol. "Nazdar" odseknu. "Co je?" zamračí se. "Nic" odseknu znovu. "Tak to jsem fakt rád, že se nic neděje a máš dobrou náladu" zamrmlá ironicky a protočí oči. "O co ti jde?" přejdu rovnou k věci. No jo ty deš vždycky rovnou k věci, že? chechtá se moje podvědomí.Zavři hubu Ellis nebo ti do ní vletí pták! Vážně řvu na svoje podvědomí? Bože, jak hluboko jsem klesla? Myslím že z tvýho tónu Zaynovi taky něco kleslo. "No to co se stalo v sobotu..." přeruším ho. "Se nestalo" procedím skrz zuby. "Takže to bude zase jako na začátku?" najednou má hlubší hlas. "Jo" řeknu. "Fajn!" prskne a odejde. "Fajn" šeptnu si pro sebe.

                                                             Estakali


Lásky neschopný BadboyKde žijí příběhy. Začni objevovat