O pět minut později
Sleduju jak Chloe tancuje s Květákem. No, tanec... Nazvala bych to spíš sex s oblečením. Asi budu zvracet. Znechuceně se otočím zpátky k baru a dopiju druhou skleničku džusu s vodkou. Najednou mi někdo položí ruce na ramena. Trhnu sebou a otočím se. Naskytne se mi pohled na Zayna Malika v celé jeho kráse. Okamžitě se mi na tváři usadí úsměv. Typické černé skinny a tričko AC/DC. Jak to dělá že vypadá vždycky tak dokonale?
"Už jsi mi odpustila?" udělá psí oči. Tomuhle se nedá odolat. Fakt ne. "Jo" přikývnu a Zayn se zaculí. Nakloní se a vtiskne mi jemný polibek na rty. Pak se odtáhne a zamračí se. "Co je?" Zvědavě nakloním hlavu na stranu. "Seš moc vysoká" vysvětlí. Chytne mě svýma ledovýma rukama za pas a sundá mě z barové židličky. "Teď jsem zase moc malá" zamrmlám a založím si ruce na prsou. Zayn se hrdelně zasměje. "Ne, jsi moje malá, dokonalá princezna" usměje se a odhalí mi tak řadu bílých zubů. "Nikdo není dokonalý" zakroutím hlavou. "Ty pro mě jsi" awwwww. Kdo by tohle čekal od Bad boye? Stoupnu si na špičky a políbím ho. Jemně, lehce, bezstarostně. Ruce mu za krkem překřížím a Zayn mi hladí odhalená záda. Tuhle chvíli si chci vyrýt do paměti. Po chvilce se odtáhneme. "Nepůjdeme domů?" kývne hlavou k východu. "Jo, jen si odskočím" otočím se k němu zády a zamířím směrem k záchodům.
Natahuju se po klice ale v tom mě někdo namáčkne na stěnu vedle dveří. Syknu a bolestí zavřu oči. Když je otevřu, uvidím před sebou slizkýho blonďáka s nadrženým úsměvem. "Kočičko, nechceš si užít?" olízne si spodní ret a mě se zvedne kufr. "Ne! Pusť mě" snažím se vyprostit z jeho sevření. On mi ale stiskne zápěstí ještě víc a natiskne se na mě. Cítím z něj alkohol. Hodně alkoholu. Pokusí se mě políbit ale já uhnu. Jenom jeden člověk má právo mě líbat. Chytne obě moje zápěstí do jedné ruky a druhou mi sevře bradu. Tvrdě mě políbí a já zakňučím jako štěně. Zkousne mi ret tak silně že ho prokousne. Po tváři mi steče slza. Pustí moji bradu a začne mě nechutně ošahávat. Spustí se mi slza. Další a další. Pohledem hledám jakoukoliv záchranu. Nikoho ani nic nevidím.
Seberu poslední síly a kopnu ho do rozkroku. Zaskuhrá a chytí se oběma rukama za postižené místo. Rozeběhnu se pryč ale on mě chytne za vlasy. Vykřiknu a spadnu na zem. "Ty malá děvko" jeho pěst se setká s mojí tváří. Chytne mě pod krkem a vyzdvihne do vzduchu. Zalapám po vzduchu ale žádného se mi nedostane.
"Ty zasranej zmrde nešahej na ni!" rozkřikne se někdo a vzápětí mizí tlak na mém krku. Spadnu na zem a podlomí se mi kolena. Vzhlédnu a kousek ode mě se Zayn sklání nad tím blonďákem a dává mu jednu ránu za druhou. Všichni v klubu přestali v činnosti a zírají na Zayna. Doběhne ke mě Harry a Chloe. "Sam, jsi v pohodě?" vystrašeně se zeptá Hazz.
Odhrnu si vlasy z tváře a Chloe zalapá po dechu. "Zayne" vzlyknu. Zayn se zastaví a postaví se. "Ještě jednou na ní sáhneš a urvu ti tu blonďatou palici" zavrčí a kopne do něj. Otočí se ke mě a rysy mu změknou. Rychle ke mě přiběhne a klekne si. "Sammy, lásko" vtáhne mě do objetí "už je to v pohodě. Jsem tu" šeptá mi do ucha. "Už ti nikdo neublíží" políbí mě do vlasů. Vezme mě do náruče a postaví se. "Harry zaplať ten účet prosím" řekne Zayn. "Jasně" poplácá ho po rameni Hazz. Zavrtám Zaynovi hlavu do hrudi a usnu.
Probudím se v Zaynově náruči kousek před domem. Zayn mě opatrně postaví na nohy. Dojdeme ke dveřím a Zayn zazvoní. Nojo, nemám klíče. Bolí mě celé tělo. Prudkým pohybem se otevřou dveře. "Samantho děláš si prd..." zvednu k němu pohled a jemu se zadrhne dech. "Proboha co se ti stalo?" roztřese se mu hlas. "Jeden kretén v klubu" začne Zayn a přitáhne si mě blíž. "Neboj, skončil hůř než já" uchechtnu se. "Jseš v pohodě?" chytne mě za ramena a prohlíží si mě. "Jo, neboj" sundám jeho ruce a rozejdu se ke schodům.
Zděsím se když se podívám do zrdcadla. Ret od krve, fialová napuchlá tvář, modřinky na bradě a otisk ruky na krku. Na zápěstích mám modřiny taky. Do očí se mi nahrnou slzy. Aspoň že sem si vzala voděodolnou řasenku. Někdo zaklepe. "Dále" řeknu roztřeseným hlasem. Ve dveřích se objeví Zayn. Hned jak uvidí slzy v mých očích mě pevně obejme. Když mě pustí, sednu si na okraj vany. Zayn namočí vatový tamponek do vody a začne mi stírat krev ze rtu a brady. Když to dokončí přiloží mi na tvář led a políbí mě na tu druhou tvář. "Můžu za to já. Měl jsem tam být. Měl jsem tě ochránit. Měl jsem..." "Není to tvoje vina Zayne. Nemohl jsi to vědět" zastavím ho. "Ale..." přeruším ho polibkem. Trochu syknu, kvůli prokousnutému rtu. Odtahnu se a pohladím ho po tváři.
"Nemůžeš za to. A jestli ještě jednou řekneš že za to můžeš tak tě něčím fláknu" vyhrožuju mu. Zayn se zachechtá a led z mé tváře odloží. Vytáhne odněkud mastičku a namaže mi modřiny na krku, bradě, zápěstí a nakonec i tu na tváři. "Děkuju" lehce se usměju. "To je samozřejmost" úsměv mi opětuje. "A teď padej, musím se umejt" ušklíbnu se. Zayn se zasměje a nechá mě v koupelně samotnou. Vysvleču se a vlezu do sprchy. Pokusím se ze sebe smít všechny jeho doteky.
"Zůstaneš tu se mnou?" zeptám se Zayna na kterým ležím. "Rozhodně" chytne mě za ruku a proplete si se mnou prsty. Potom zvedne naše propletené ruce k jeho rtům a políbí mě na každý kloubek. To gesto mě zahřeje u srdce. "Dobrou" pípnu. "Dobrou noc lásko" to oslovení se mi líbí.
Crrrrrrr!
Zazvoní budík a já zakňučím. Zayn se pode mnou chraplavě zasměje a budík vypne. Víc se k němu přitulím a spokojeně zavrním když mi začne líbat krk. "Chceš jít do školy?" zeptá se Zayn.
"Ne" odpovím jednoduše. "Fajn, zůstanu tu s tebou" usměje se na mě. "A to tvým rodičům nevadí že jsi furt se mnou?" povytáhnu obočí. "Ne, mám tři ségry který dělaj dost problémů. Jsou rádi že nemusí řešit i mě" ušklíbne se. "Ty máš tři ségry?" vykulím oči. "Vždycky jsem chtěla sestru. Místo toho mám otravnýho bratra" vyšpulím spodní ret. Zayn se znovu zasměje ale potom se zachmuří. "Bolí to?" přejede palcem po modřině na krku. "Ne" zavrtím hlavou. "A tohle?" pohladí mě po modřině na tváři. Znovu zavrtím hlavou. Zayn se usměje a vlepí mi pusu na tvář. Usměju se nad tím a vylezu z postele.
"Jdeš se semnou nasnídat?" zeptám se ho. Zayn se zamyslí a pak přikývne. Otevřu dveře od pokoje a protáhnu se. "Mmmm, krásnej pohled" zavrní za mnou Zayn. Otočím se abych na něj viděla. Samozřejmě že mi očumuje zadek. "Zayne, teče ti slina" lusknu mu před obličejem. "Co?" ruka mu vystřelí k ústům a já se rozesměju. "Móc vtipný" převrátí očima. "Že jo?" pobaveně se usměju. "Nebuď drzá" plácne mě po zadku. Zaksichtím se na něj a jdu do kuchyně. "Dáš si palačinky?" usměju se na něj. Zaynovi se rozsvítí oči jako dítěti a začne horlivě přikyvovat.
"Jak to děláš?" Zayn mě pozoruje při převracení palačinek ve vzduchu. "Chceš to zkusit?" otočím se na něj s pánvičkou v ruce. "Chceš mít palačinky na stropě?" nadzvedne obočí. "Tak radši ne" uchechtnu se. Zayn mě zezadu obejme a hlavu mi zavrtá do krku. "Krásně voníš" zamumlá a jazykem mi přejede po tepně. Zachvěju se a zadrhne se mi dech. "Spálí se mi to" pokárám ho. Něco zamrmlá a sedne si na linku.
....
"Přepni to!" vyjeknu, když z televize ve filmu začne vylízat Samara. Zayn se rozchechtá a přepne to na MTV. "A nesměj se" hravě ho kousnu do ramene. V televizi začne hrát Talk Dirty. Zayn vyskočí na nohy a začne se kroutit do rytmu. Vypadá strašně vtipně. Rozesměju se jako psychopat. Zayn se přestane kroutit a podívá se na mě s přimhouřenýma očima. Chytne mě za ruce a vytáhne mě na nohy. Poskakujeme po obýváku jako debilové a děláme baletní kreace. Najednou zakopnu a padám. Ale nespadnu, Zayn mě chytí. Drží mě za pas a sklání se nade mnou. Děkovně se na něj usměju a za zátylek si ho přitáhnu ke rtům. Jemně ochutnávám jeho hříšné rty a rukou prohrabuju jeho havraní vlasy.
"Awww" ozve se ode dveří. Neochotně se odtrhnu od Zaynových rtů a postavím se pevně na zem. U dveří stojí kluci a Jack nás natáčí. A jé, má důkaz že mi hrabe. Klukům, kromě Harryho a Jacka, najednou spadne brada. "Co se ti stalo?" "Jakej kretén?!" "Neudělal to Zayn že ne?" začnou mluvit jeden přes druhého. "Jeden debil v klubu mě chtěl přetáhnout. Nevím jakej kretén. Ne Zayn mi to neudělal" odpovím na všechny jejich otázky. Jen kývnu hlavou. Do očí se mi nahrnou slzy, když si vzpomenu na ten večer. Zayn si povzdechne a obejme mě.
Estakali
ČTEŠ
Lásky neschopný Badboy
FanfictionNemohla jsem se toho pocitu nabažit. Svírala jsem v rukou jeho tričko a on si mě držel u těla jakoby to byl náš poslední den. Odtáhli jsme se od sebe a dívali si na vzájem do očí. Prudce jsme dýchali. Je možné že by cítil to co já? Je možné že by mě...