...hraju si na špióna

4.5K 149 21
                                    

"Zayne, máme tak trošku problém" podrbu se na zátylku. "Hm?" Zayn nakrčí obočí. "Seš těhotná, že jo?" vykřikne Naill. Já se na něj podívám pohledem typu: Seš mentálně v pořádku? "Ne Naille, nejsem těhotná" plácnu se do čela. "No tak v čem je problém" chytne mě Zayn za ruku a podívá se mi do očí. "Eh, s Jackem. Tak trochu nás včera slyšel" zčervenám když si vzpomenu na včerejší večer. Zayn se zamyslí a usměje se. "To je jedno. Nedělej si s tím starosti, určitě to vezme v pohodě" pohladí mě po tváři. Usměju se na něj a obejmu ho. "Doufám že ste použili kondom" ozve se Naill za Zaynovými zády. "Kurva Naille přestaň bejt tak otravnej" zavrčím.

Po škole

Jdu domů. Vážně se bojím toho co řekne Jack. Co když mi zakáže se Zaynem chodit? Ne, to je kravina. To by mi neudělal. Ale co když... Ne, nemysli na to. Bude to v pohodě. Uklidňuju sama sebe a připadám si jako psychouš. Najednou už stojím před naším domem. Roztřesenou rukou šahnu po klice a otevřu dveře. Snažím se co nejtišeji sundat boty a vyjít schody nahoru. Jdu po špičkách a hraju si na špióna. "Sam" ozve se mi za zády. "Kurva" zanadávám potichu a otočím se. Jack vypadá pobaveně. "Co to sakra děláš?" Hraju šipky s Arianou Grande ty vole. "Snažím se dostat do svýho pokoje tak aby sis toho nevšiml" řeknu popravdě. "Game Over. Pojď do obýváku" kývne ke dveřím a já si povzdychnu. Následuju ho do obýváku a nejspíš vypadám jako že jdu na popravu. 

"Proč zrovna Zayn? Vždyť víš že je děvkař" rozhodí rukama když si sednu do křesla. "Lidi se mění" řeknu klidně. "Proč on?" zeptá se znovu. "Já nevím. Nemůžu si určit co ke komu cítím." frustrovaně si rukou projedu vlasy. "Miluješ ho?" tahle otázka mě vážně překvapí. "J-Já nevím" zakoktám se. "Je mi s ním úžasně. Jeho přítomnost mě nutí pořád se usmívat" řeknu. Jackovi se po tváři rozlije úsměv. Zajímalo by mě proč. "Proč se usmíváš?" pozvednu obočí. "Protože Zayn mi řekl to samý" culí se jako malé dítě. "Co?" vykulím na něj oči. "Když jsme byli v Nando's, viděl jsem jak jste se drželi za ruce. Po tom když jsme se dívali na film. Bylo vidět že mezi váma něco je. Tak jsem mu udělal menší výslech" pokrčí rameny. "Děláš si prdel? Víš jak jsem byla vystresovaná kvůli tomu co na to řekneš?" vykřiknu. "Promiň" uchechtne se. Vytáhnu z kapsy mobil a napíšu Zaynovi:

: Proč si mi neřekl že to Jack ví a vzal to v pohodě? Víš jak jsem byla vystresovaná?!

Téměř okamžitě odepsal.

Zaynie: Promiň, čekal jsem že ti to Jack řekne. 

: A proč si sakra lezl oknem?

Zaynie: Je to romantičtější 

To je magor... 

O čtyři hodiny hraní na ps4 později

Napíšu Chloe jestli nechce jít ven.

Chloe: Jasně, proč ne. Zajdeme do klubu?

Sam: Jo! Za půl hodiny před naším domem?

Chloe: Fajn, pošli mi adresu.

Sam: xxxxxx (něco si vymyslete, já jsem moc líná)

Zastrčím mobil do kapsy a vyběhnu schody nahoru do svého pokoje. Zavřu dveře a přejdu ke skříni. Nechám si na sobě černý skinny a ze skříně vytáhnu bílý, volný crop top. Obleču se a zapípá mi mobil. Upozornění od Twitteru. @NiallOfficial vás označil na fotce. Kliknu na to a objeví se mi tam tweet s fotkou kde mě Zayn objímá a dává pusu do vlasů. "Nejsou sladký?" napsal k tomu. Kouknu se na komentáře: Jsou, jak já jí závidím, strašně sladký, awwww :3, dostanu cukrovku. Napíšu: Naillere, ty paparazzi! Mobil zase schovám a vydám se do koupelny. Rozhodnu se použít řasenku, linky a balzám na rty. A nějakým zázrakem jsem to nezmrvila. 

Dalších deset minut jsem projížděla sociální sítě. Dokud nezazvoní zvonek. Mobil schovám, vezmu si peněženku a už sbíhám schody. "Sam? Kam jdeš? Máš zaracha" zamračí se Jack. "Jdu do klubu s Chloe. A na zaracha ti kašlu, neměl jsi mi zatajovat že víš, že jsem se Zaynem" obuju si Vans a obleču koženku. "Sbohem" vyjdu ven a prásknu dveřma. "Čau" usměju se na Chloe. Je oblečená podobně. Černý roztrhaný skinny, těsný černý top a džínová bunda. "Sekne ti to" řekneme zároveň. Zasmějeme se a vydáme se směrem ke klubu. 

"Okay holka, seženeme ti nějakýho sexy kluka" křivě se usměju a sednu si k baru. "Dvakrát džus s vodkou" řeknu barmanovi. "Prvně ukaž občanku" ušklíbne se. Protočím očima a z peněženky vytáhnu falešnou občanku. "Fajn" postaví před nás dvě skleničky oranžového nápoje. "Takže, co říkáš na támhle toho?" ukážu na roztomilýho kluka. "Ten je na sto procent na druhým břehu, if you know what i mean" mrkne na mě. Zasměju se a začnu hledat dalšího kluka. "Co myslíš?" ukáže na kudrnatýho kluka který je k nám otočený zády. Příjde mi povědomý. Po chvilce mi dojde kdo to je.

 "Rozhodně ne!" vykřiknu možná až moc nahlas. Květák se otočí a zamává mi. Já se plácnu do čela. "Kdo to je?" zeptá se. "To brzo zjistíš" povzdychnu si když uvidím že se Květák rozhodl poctít nás svojí přítomností. "Ahoj Sam, kdo je tvoje krásná kamarádka?" svůdně se usměje na Chloe. "Harry tohle je Chloe, Chloe tohle je Květák. Teda Harry" představím je. "Těší mě krásko" mrkne na ni. "Harry přestaň balit moji kámošku, radši běž za támhle tou děvkou" odpálkuju ho. "Notak! Nebuď taková " rozhodí rukama. "Taky tě miluju a teď vypadni" popostrčím ho k parketu. Něco zavrčí a zmizí. 

"Proč si to kurva udělala? Byl žhavej jak peklo" šťouchne do mě Chloe. "Harry je..." začne mi zvonit mobil. Na obrazovce svítí jméno: Zaynie. "Sorry" zmáčknu příjmout a přiložím si mobil k uchu. "Sam, kde seš?" ozve se jeho úžasnej hlas z telefonu. "Jsem s Chloe v klubu" - "V jakým?" - "Sway" - "Za chvilku jsem tam" típne to. "Harry je hráč a totální magor" dokončím větu. "A koho to kurva zajímá? Je žhavej jako peklo" rozhodí rukama. "Ó můj bože, dělej si co chceš" promnu si spánky. "Díky mami" dopije skleničku a vydá se za Harrym.  Ta holka je neuvěřitelná, pomyslím si a napiju se ze skleničky. 

                                                                                Estakali

Lásky neschopný BadboyKde žijí příběhy. Začni objevovat