Zaynův osud - Bonusová kapitola

3.8K 147 28
                                    

"Miluju tě. Odpusť mi to prosím" zašeptal jsem zlomeně.

"Odpouštím ti, Zayne." vydechla a zavřela svoje nebesky modré oči.

"Ne, ne, NE!" vykřikl jsem a po tvářích mi tekly slzy. "Samantho, neopouštěj mě" zavzlykal jsem a sevřel její drobné tělo v náručí. "Nemůžeš mě tu nechat" zašeptal jsem skoro neslyšně.

Roztřeseně jsem se naklonil k její deštěm smáčené tváři a naposledy přitiskl rty na ty její.

XXX 

Ona je mrtvá...

Už nikdy neuvidím její úsměv.

Už nikdy neuslyším její smích.

Neporodí mi dítě.

Nic.

Postavil jsem se a vší silou hodil flašku vodky proti zdi. S hlasitým křach se rozbila a já se sesunul na kolena. Roztřesenou rukou jsem si vjel do vlasů a zatahal.

Je to moje vinna.

Po tváři mi stekla slza a spadla na zem. A za ní další a další. Neobtěžoval jsem se utřít si mokré tváře a postavil jsem se. Vyšel jsem na balkón a zapálil si cigaretu. Vdechl jsem a roztřeseně vydechl.

Kdybych nebyl zku*venej kre*tén tak by ještě žila! I moje dítě!

Moje dítě...

Sakra, už mi to do sebe všechno zapadá. Nechtěla se mnou spát, ráno zvracela, moc jedla a nechtěla si dát cígo. Byl jsem tak slepej.

Ptáte se proč jsem spal s tou k*rvou Lacey? Vyhrožovala mi. Řekla, že když se s ní nevyspím, zničí Sam. Což se stalo... Určitě to ta děv*a měla naplánovaný.

Srazila mě na kolena, vzala mi všechno. A já udělám to samý. Donutím ji pikat za to, že mi vzala Samanthu a moje dítě. Donutím ji prosit o milost. Zničím ji.

XXX 

"Notak Zayne, musíš tam jít" přemlouval mě Harry.

"Nezvládnu to! Co pak jsi to nepochopil?! Je to moje vinna! Kvůli mě je mrtvá!" zařval jsem a kopl do nejbližší věci. Chudák židle.

"Zayne, byla to nehoda!" vykřikl Jack.

"Nezvládnu to..." sesunul jsem se po zdi a dal si hlavu do dlaní. V očích mě zase štípaly slzy. Zatahal jsem se za vlasy a trhaně se nadechl. Někdo mi položil ruku na rameno. Vzhlédl jsem a uviděl Liama.

"Musíš jít na její pohřeb. Přála by si to" má pravdu.

"Fajn" vydechl jsem. Kluci se na mě smutně usmáli a Liam mi pomohl vstát. Odešli a zavřeli za sebou dveře. Prohrábl jsem si vlasy a podíval se na oblek, co ležel na posteli.

Oblékl jsem si ho a odešel do koupelny. Nechápavě jsem hleděl na vyhublýho, bledýho kluka, kterej byl v odraze zrcadla. Jsem troska. Nabral jsem vodu do dlaní a umyl si oblyčej. Stejně to nepomohlo. Upravil jsem si vlasy a vyšel na chodbu.

XXX

"Rád bych teď požádal Zayna Malika, Samina přítele aby nám řekl pár slov" řekl farář a já si povzechl. Postavil jsem se a rozešel se směrem k němu, cestou mě táta poplácal po zádech. Ruce se mi klepaly. Zastavil jsem se před farářem a ten mi z povzbuzujícím úsměvem podal mikrofon.

Lásky neschopný BadboyKde žijí příběhy. Začni objevovat