thanks to you.

1K 137 26
                                    

bu kitap hala kütüphanenizde mi bilmiyorum, fakat yalnızca yazmak istedim. bu hikayeyi okuduğunuz için çok teşekkür ederim size.

bu hikâyeye başlarken, okuyan çok fazla kişinin olmayacağını düşünmüştüm, ya da birkaç homofobik bana karşı kötü sözler söyler diye. hoş, bu umrumda olmazdı. fakat, şükrediyorum bunu yazdığıma, ve sizin kadar duyarlı insanlar olduğu gerçeğinin farkına vardığıma.

sonunu kötü bitirdiğim için üzgünüm. bunun bu kitabı sevmiş olan bir çok kişiyi üzdüğünün veya kızdırdığının farkındayım. fakat bildiğinizi varsayıyorum ki, gerçekler böyle ve ben bilinçlendirirken acı bile olsa gerçekleri kullanmayı tercih ettim. umarım mazur görürsünüz.

neyse.

demem o ki, sizin gibi bu insanlara karşı hoşgörülü olan okurlara sahip olmak gerçekten güzel. bu dünya sizin gibi kişilere sahip olduğu için çok şanslı.

o güzel yorumlarınız ve beğenileriniz için, her şey için çok teşekkür ederim. size minnetarım.

iyi ki varsınız, sizi seviyorum.

son olarak, sevgili bunu okuyan lgbt bireyleri; lütfen bu hikâyenin son size kötü hissettirmesin. hiçbirinizin sonu böyle olmak zorunda değil. siz olduğunuz halinizle son derece güzel ve eşsizsiniz. bu zor olsa da insanların dediklerini umursamayın ve asla değişmeye çalışmayın. sizi karşılıksız seven insanlar bulun, bir hobi edinin, tüm o çirkin söz ve yakıştırmalara kafa yormayın ve birkaç homofobik aptalın sizi üzmesine asla izin vermeyin. er ya da geç herkes bunun bir seçim olmadığını anlayacaktır.

eğer ki bir gün yalnız hisseder ve kimsenin sizi sevmediğini düşünürseniz şunu bilmenizi istiyorum ki asla sizi desteklemekten ve bu desteğimi göstermekten vazgeçmeyeceğim. sonuçta biz bir aile sayılırız, değil mi? beraberce aşılamayacak bir sorun yok.

her birinizi ayrı ayrı, çokça seviyorum gökkuşağının kızları ve oğulları.

differentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin