1

139 12 8
                                    

          Urăsc...urăsc sa fiu ceea ce sunt....chiar nu îmi place. Va întrebați ce sunt?Sunt o mega tocilara.Vreau sa fiu populara nu tocilara.Azi începe scoala, clasa a XII-a.Nu vreau sa merg la scoala.O sa rada iar de mine,ca și în ani trecuți.
Mama mereu îmi spunea, când eram în generala,ca cel mai frumos este la liceu ca acolo îmi voi găsi iubirea.Hmmm referitor la iubire nu îmi place de niciunul pentru ca își bat joc de mine. Nu vreau sa ma duc dar trebuie pentru viitorul meu.Eu locuiesc doar cu mama,tatăl meu ne-a părăsit acum un an.Nu îmi pare rău pentru ca era un alcoolist,și cam era timpul sa plece.
          Doamne ma gândesc cum ar fi sa nu fiu o tocilara,sa fiu văzută altfel.
WOW e 7.00 ar trebui sa plec,nu ca as vrea sa ajung în acel infern al batjocurei,dar nu vreau sa întârzii.
Ghiozdanul, Off unde mi-e ghiozdanul.O nu l-am lăsat la  dna Morder de vizavi. Repede trebuie sa ajung repede.
-B-Buna.
În fata mea se afișase un băiat frumos, foarte frumos și prezentabil.Era îmbrăcat cu o pereche de blugi negri ,o camasa alba, băgată în acea pereche de pantaloni,deschisa la gat și cu în sacou negru pe el.Avea doua ghiozdane, unul în spate și unul în mana.Cu greu am realizat ca mia spus ceva.
-Poftim?am întrebat eu buimaca.
-Spuneam ca, poți,adică ai putea sa,sa îmi arăți unde pot găsi liceul Marterons.
-Sigur,acolo, ăăă, învăț și eu.
-Super,putem merge împreună. Era sa uit, ăsta îți aparține.
-Dar cum de a ajuns la tine.?
-Coboram scările și o doamna drăguță mi-a spus sa vin aici sa ți-l dau.
-O,mersi.
-Mergem?
-Ăăă, da.

Mergem de ceva vreme și nimeni nu spune nimic.Sincer, sa rămână intre noi,m-am îndrăgostit,dar știu ca o sa îmi para rău de asta,încă nu știe cine sunt,asa ca.....Atunci când va afla sigur o sa ma mut din bloc.De ce?Pentru ca, doamne,sta lângă mine.De unde știu?După ce mi-a dat geanta a verificat dacă ușa e închisă.
Mai multe voci mau scos din gânduri.Oh,doamne de ce tocmai mie,am ajuns la scoala nu.
-Hei tocilara,te-ai hotărât sa vii?Mai bine rămâneai acasă,hahaha.
-Hei, las-o în pace.Ce ți-a făcut?De ce te ascunzi sub insulte?De ce nu recunoști ca ai vrea sa fii ca ea.?Sa știți,toți cei care o insultați mereu,cum ar fi sa fie invers sa fiți voi cei insultați,nu cred ca v-ar place.
Nu cred băiatul mi-a luat apărarea,dar nici nu ma cunoaște.
-Iauite,tocilara și-a găsit apărătoare.Si cine mai exact ești tu băiețaș?
-Vei afla în curând.
-Hei gașca,am auzit ca astăzi vine chiar regele aici.
-Pentru?spune nesimțitul ala.
#BING#
-Atenție!Toată lumea sa se stânga în fata scolii vom începe imediat.
Băiatul ma apucat de încheietura mâini și ma tras rapid după el.Ma pus pe scaunul din primul rand spunându-mi sai păstrez un loc.Ciudat nu ma cunoaște.
Totul a început, oare unde o fi.
-Acum maiestatea sa vrea sa prezinte noi elevi ai clasei a XII-a.spune un om mic de statura și chel.
-Bună ziua,ma bucur sa am onoarea sa prezint noi elevi.Sa începem:Ana Michelin  va face parte din clasa M,Jack Rien din clasa D și în ultimul rand Andrw Priort.
Când l-am văzut urcând pe scena inima a început sa îmi bata din ce în ce mai tare.
Fiecare nou venit spune cate ceva asa ca Ana,Jack și-au spus cuvintele dar Andrw nu.
-Salutare,as vrea sa-i mulțumesc regelui pentru prezentare dar și mai mult as vrea sa acord aceste mulțumiri mult mai mult persoanei care mi-a făcut ziua frumoasa și care mi-a arătat acest loc superb în care ma aflu.
M-am înroșit toată când și-a îndreptat privirea spre mine și mi-a acordat un mic zâmbet.
M-am ridicat repede,mi-am luat geanta și am pornit spre clasa urmat și de restul.
Toată ziua am stat și am Ascultat-o pe diriginta. Când mai era puțin și trebuia sa plecam,Andrw a intrat pe ușa.
-Bună ziua,scuzați-mă am venit sa o i-au pe Rose,dacă nu va supărați.
Mi-am luat geanta și am plecat repede spre casa fără sa spun vreun cuvânt. Ajunsa în fata ușii am scos pe buze un scurt pa și am intrat.
-Hei,cum a fost.?
-Bine.
-Deseară o sa plec la o întâlnire de afaceri.
-Mda,bine,ca de obicei.
-Nu-ți fa griji noul nostru vecin e de o seama cu tine și îți va tine companie.
-CE?Te-ai gândit mult?
-Dar nu o să-ți facă nimic,e de treaba și prezentabil.
-Da tu de unde îl cunoști?
-E nepotul șefii mele,și ne cunoaștem de mult.Uite cineva bate la ușă, cred ca el e.
-Bună seara dna Divan,buna Rose,sper sa ai o seara minunata.
-Bună Andrw,eu trebuie sa plec, va pup,sa va distrați.
-La revedere.
Eu m-am întors cu spatele la el,sperând ca nu îmi va vedea roșeata din obrajii care ardeau.
Am intrat în camera mea lăsând ușa întredeschisa.As vrea sa ma uit la un film dar îmi trebuie ceva de ronțăit.Andrw ce face?Ma duc sa i-au ceva de ronțăit ca scuza sa vad ce face.El sta la masa din bucătărie jucându-se cu un pahar.
-Ce faci Rose?
-Ăm,am ve-venit sa i-au ceva de ronțăit,vreau ăăă sa ma uit la un film.
-Rose uitate la mine?
Întoarcete,vrea sa se uite la tine.
Ce? Cine ești tu?
Sunt conștiința ta proasto.
Bine,bine.
-Ți-ai dat jos ochelarii.Arati super.Wow,nu credeam ca arăți asa,pantaloni și tricoul asta îți scoate corpul în evidenta.Ai pătrățele?
-D-da.Mersi ca ai observat.
-Vrei sa ne uitam la un film?
-Ăăă, ce film?
-Romantic?
Am rămas total socata,el sa se uite la filme romantice,chiar ma surprins,știu toate filmele romantice.
-Sigur.
-A apărut acum un nou film,mie îmi place acest gen,le-am văzut pe toate.
-Ăăă, n-nu credeam ca îți plac filmele romantice.
-De ce nu mi-ar place.

Heiiiiaaaa!!Asta e prima mea carte pe care chiar o sa o termin.Lasati-mi părerea voastră în comentarii,sa știu și eu ce gândiți.
Byeeee.

Timpul Trece, Dragostea Ramane.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum