7

26 5 2
                                    

-Deci urmează 10 luni să fim singuri,si cine va conduce?
-Eu si Bertram.
-Dar eu?
-Tu nu trebuie să faci nimic,doar....sa ma însoțești la întâlniri.

Așa au si fost următoarele două luni până când tatăl lui Andrw a venit acasă intr-un sicriu ....Da a murit împușcat si ma făcut să-mi aduc aminte de acea seară și de cea de acasă când Andrw ajuns la spital și cred că același tip a făcut toate astea.
Andrw a vea o relație super stransa cu tatăl său,sufera foarte tare.
Acum stăm pe pat amândoi , îmbrățișați.
-Andrw liniștește te rog.
-Nu pot.
-Andrw gandste așa:asta este viața oameni se nasc ,după mor asta e ciclul vietii.
-....
-Gandestete la copilul tau...
-C-care copil?
-Pe care îl vei avea.

#

Au trecut 2 ani decand a murit tatăl lui Andrw.El și-a luat în serios funcția de rege la fel si funcția de viitor soț.Eu mi-am terminat facultatea,dar degeaba am facuto pentru că Andrw nu mă lăsa să mă angajez,cica nu e demn de o regina.
-La multi ani Rose!
--Hei Andrw m-ai speriat.
El s-a aplecat peste mine si ma sărutat tandru.
-Ce scrii?
-Nimic important,acum am terminat
-Deja ai 20 de ani și eu la fel ,mă gândeam că.....
Andrw să dat jos din pat traganduma după el,s-a pun în genunchi si....OMG....a scos o cutiuță roșie din buzunar.
-Rose Divan vrei sa fii regina mea?
-DA.
Andrw mi-a pus inelul pe deget si ma luat în brațe sarutandu-ma ,in acel moment confetii au început să cadă ,când am deschis ochii Eric,Vanessa si Bertram erau lângă noi felicitandune
Eu ,Eric si -Vanessa am făcut progrese în acesti doi ani ,ne înțelegem foarte bine mai ales de când ei sunt împreuna . Eric a devenit mâna dreaptă a lui Andrw si Vanessa cea mai bună prietenă a mea.Nici pe ea nu o lasă Eric să se angajeze așa că ne petrecem timpul împreună.
-Cand faceți nunta?
-Saptamana ......


Timpul Trece, Dragostea Ramane.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum