Am o presimțire foarte ciudata,nu înțeleg de ce.
-Rose,pot intra?Rose?Vezi ca intru.
Am deschis ușor ușa,m-am gândit ca poate doarme. Dar Rose nu era.Am coborât jos în subsol și m-am uitat la arme și muniție,lipseau 2 pistoale și destulă muniție.
-Frate ce s-a întâmplat?
-Rose lipsește, la fel și armele și niște muniție.
Eric a sunat imediat la politie.
Nu știu cum ar fi trecut cineva de paza,doar cineva care le cunoștea programul,cineva care ar știi fix în ce moment se face schimbul de tura,cineva din interior.Eric p.o.v.
Politia a spus ca o sa se ocupe imediat de caz.Andrw se poarta ciudat a fost în camera lui Rose de cinci ori pana acum.
-Andrw,politia a spus ca o sa se ocupe.
-Aha,îmbracă-te avem o întâlnire.
-Frate,soția ta a fost rapiță și ție îți arde de întâlniri?
-Am de condus o tara.
-Ai INEBUNIT?
-TREBUIE SA IMI CONDUC TARA!
-Te duci singur, eu o caut pe Rose.
-Prea bine.
Nu înteleg ce are,era destul de panicat când a văzut ca Rose lipsește,acum se comporta de parca și-ar fi dorit sa scape de ea și tocmai i s-a împlinit dorința.Am ținut-o asa o săptămână întreaga.Am cautat-o peste tot,nimeni nu a văzut-o sau presupus ca au văzut-o. Andrw e tot mai indiferent,de parca nu ar mai tine nici măcar un pic de ea,când aude de ea părăsește camera,când este întrebat de presa schimba subiectul.
Ma roade gândul ca Rose poate fi moarta.Tipi aia nu au mai dat nici un semn,nici măcar o amenințate.O luna mai târziu.
-Frate ce-i cu tine? Nu îți pasa nici un pic de Rose?E soția ta.
-E moarta!
-Nu știm asta!!!
-A trecut o luna și o săptămâna,Olan nu a mai apărut deci e clara situația.
-Și dacă este moarta,nu vrei să-i faci o înmormântare asa cum merita?
-Lasă-mă în pace Eric!
-Și ea merita sa se odihnească în pace.
-IESI AFARA!
Doamne ce ma enervează,îmi vine sa ii trag una în moaca aia palida și indiferenta.-Scuzați-mă domnișoară îmi puteți spune unde îl găsesc pe rege?
-Pot sa știu cine sunteți?
-Spuneții doar ca il cauta Karina.
-Domnule?
-Da Vanessa.
-Va cauta Karina.
-Trimite-o la mine.Mi s-a părut foarte cunoscuta acea voce, chiar familiara. Dar cine știe poate e vreo doamna care frecventează la întâlnirile noastre.
Nu mi se pare cunoscuta înfățișarea,este bruneta cu ochi căprui,poarta negru și are niște cizme în stil gotic ce ii vin oribil cu paltonul elegant și are un rucsac în spate.Pare dubioasa mai bine o urmăresc.
Femeia a intrat în biroul lui Andrw.
-Mi-a fost foarte dor de tine.
-Și mie Andrw.
Am auzit chiote și săruturi.Nu îmi vine sa cred ca a trecut asa repede de povestea cu Rose.
-Nu îmi vine sa cred,ești un neno....Rose?
-Da,fix eu.
-Ce?Cum naiba?Ești bine?spun eu sărind sa o iau în brate.
-Da,sunt bine.
-Cum ai scăpat?
-Sa scap de...?
-De Olan.
-Haha,l-am ucis.
-Ce-ai făcut?
CITEȘTI
Timpul Trece, Dragostea Ramane.
RomanceCuplul fabulos format din Rose tocilara scolii dar foarte sexy și printul Andrw lasă lumea masca. Rose încă nu știe despre Andrw, ea știe doar ca el este nepotul șefii mamei ei. Totul o sa devina interesant atunci când ei se vor afișa în public. Cop...