9

27 6 2
                                    

-Uite rochia asta e superba.
-Da,ma scuzați cat costa rochia asta?
-549 de euro.
-Doamne sfinte.
-Uitati cardul de credit .spune Vanessa intinzandu-i cardul vânzătoarei.
-Vanessa ai înnebunit?
-Ai uitat cine ești?În plus Andrw m-ar omorâ dacă te-ai duce acasă cu o rochie de 100 de euro.
-Da ...Dar..
-Uite si pantofii..
-Eu nu pot să merg pe toc de 15 centimetri.
-Te învăț eu ,mai e până la nunta.
-Bine.
-Tu dute acasă mă ocup eu de restul.
-Vreau să te întreb ceva.La cate săptămâni faci testul de sarcina?
-Doua de ce?
-Vroiam să știu.
Nu stiu cum dar când m-am uitat la burta țineam mâna pe ea.
-Esti cumva....
Nici nu am apucat sa spun ceva ca ea a sărit pe mine.
-Stai Vanessa încă nu știu.
-Nu contează,insfarsit nu o să mai fim singuri în casă.Dute acasă te așteaptă Masina.
Am îmbrățișato pe Vanessa si am plecat spre mașină.La câțiva kilometri de magazin nu am mai putut înainta fiindcă era o coloană mare de mașini.Soferul a coborât să se uite.
-Este un accident doamnă.
Din instinct am pus mâna pe telefon si l-am sunat pe Andrw.
Suna dar nu răspundea.
-Slava Domnului...
-Ce ai pățit Rose?
-Unde ești?
-Acasa.
-Vino te rog aici ca este un accident si nu putem trece cu mașina,si nu vreau să merg singura..
-Bine vin,unse ești?

I-am explicat lui Andrw unde sunt.Nu am mers niciodată neînsoțita si nici nu am să merg.
Au trecut 5.....10....15 minute și Andrw nu-i de găsit.
-Doamna l-am zărit pe rege.
-Multumesc.
Am ieșit din mașină și am fugit către Andrw si l-am strâns tare in brațe.
-Ce ai?
-Nimic..doar că te iubesc.
-Si eu te iubesc Rose!
Nu ne-am sărutat pentru că acolo oamenii plângeau.
Am plecat încet spre casă dar ce să vezi paparazzi
-Spunetine așteptati nunta cu nerăbdare?
-Da .spune Andrw hotărât.
-Dar dumneavoastră doamnă?
-Normal,este un pas măreț în viața noastră.
-Il iubiti?
-Da îl iubesc dacă nu îl iubeam nu acceptam să îi fiu alături .
-Nu va căsătoriti doar pentru bani?
-Ce?spun eu mirată.
-Nu va e rușine?Cum puteți spune asta.Eu o iubesc si ea la rândul ei la fel,facem pasul de a ne căsători si chiar am vrea un copil împreună.
-Copil?
-Da un copil si scuzați-ne plecăm ,ați devenit nesimțiti.
Ne-am continuat drumul discutând despre ce s-a întâmplat.
-Cand facem copilul?spune Andrw.
-Peste doua săptămâni.
-De ce?
-Ai să vezi.

Am ajuns acasă și am urcat în camera sa ne odihnim.Andrw a intrat în baie să facă în dus si eu mi-am schimbat hainele si m-am pus în pat.Oare sunt însărcinată?Cum este să fii mama?Nu stiu cum sa fii mama.Voi fi o mama groaznică.

#
Ziua nuntii,am atâtea emoții .Nu am voie să îl văd pe Andrw si nici el pe mine.
Casa este decorata minunat.Da nunta o facem acasă pentru că au defapt avem sala de bal.
Ne chinuim de ceva timp cu corsetul richiiei , trebuie să reușim intr-un final.
-Vanessa cheamal pe Eric.
Vanessa a ieșit în fugă pe ușă si sa întors tarandu-l după ea pe Eric.Era îmbrăcat intr-un costum albăstrui foarte elegant.
-Wow.spune el făcând ochii mari.
Vanessa i-a explicat de ce l-a adus si a rezolvat,a tras de două ori și perfect.Dupa Vanessa i-a dat brânci pe ușă.

Timpul Trece, Dragostea Ramane.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum