Andrw P.O.V.
În curând voi fi rege peste aceste hotare,in sfârșit .Tatăl meu renunța la tron,s-a saturat pur si simplu.Un rege ,o viitoare sotie ,si poate si un copil,un băiat .Am observat-o pe micuța mea cum se zvârcoleste ca să se așeze.Ce drăguț și-a pus capul pe pieptul meu.Ma întreb dacă o să spună,,Da,, poate o sa spună.
-In legătură cu copilul ....
-Rose....
-Vreau fata
-Baiat
-Fata .
Am primit o pernă în cap ,i-am făcut jocul si am sărit pe ea.I-am prins mainile în pumnul meu deasupra capului
-Te-am prins.
-Si ce poți să-mi faci?Tot fata vreau.
-Bine,tu ai vrut-o.
Mi-am îndreptat buzele către ale ei dar la doi centimetri de acele buze pline si roșii mi-am mutat buzele pe gâtul ei aplicând ușor săruturi.
-Andrw oprește
-Nu.
P.O.V. Rose
Am simțit o usturime pe gat si după ceva ce se scurgea pe pielea mea.
-Andrw ,e sânge?
-Dap
-De ce ești rău?
Am plecat din camera cu pași apăsați către baie si cu Andrw pe urmele mele.Am udat un disc demachiant cu spirt si am dezinfectat locul cu pricina, după mi-am pus un plasture mai mare pentru că mușcătură e mare.
-Imi pare rau.
-Nu trebuie să îți pară rău iubirea mea.
-Ba da,am fost prost.
I-am prins fata in palmele mele și l-am fortat să ma privească în ochi.
-Nu ești prost si nu trebuie să îți pară rău,nu ai facuto cu răutate,ai facuto din dragoste iubirea mea.
-Tot băiat vreau.
-Tot fata vreau.Oricum nu am să refuz idea de a avea un copil.....cu tine.
-Te iubesc.
-Si eu te iubesc,si orice ar fi ,atunci când voi fi însărcinată ,o să îl/o iubesc necondiționat.
-Si eu la fel.Hey,vrei să mergem în parc,m-am plictisit în casă asta.
-Da,da,da.Ma lași pe mine să îți aleg cu ce te îmbraci?
-Bine,fie.
L-am tras de mana pana in dulap si i-am dat un tricou alb simplu,o pereche de pantaloni albi si o pereche de încălțări aceeași culoare .
-Nu e cam simplu?
-Aia era si ideea genius.
-Tu cu ce te îmbraci?
Am scos din dulap o bluza larguta,o pereche de blugi strimti si o pereche de teniși .
-Super.Ce geci ne luăm pe noi?
-Gecile de piele.
-Rose,inca nu te-ai obișnuit cu clima si nu vreau să răcești,stii bine ca aici în Londra ploua mereu,azi nu dar poate să înceapă în orice clipă.
Am lasat capul în jos și am pus -gecile la loc.
-Paltoane...ALBE.
-Rose....
-Negre ?.
-Albe..
-Yey.
Ne-am imbracat repede si am pornit la drum,mergem pe jos.
Andrw îmbrăcat în alb arată exact ca un inger,ca întotdeauna,frumusețea lui mă orbește .Încă nu imi vine să cred că mă iubește ,ca vrea să se căsătorească cu mine si mai ales că vrea să aibă un copil cu mine.
L-am observat pe Andrw când se puse în genunchi,mi-prins mâna intra lui și a scos din buzunarul paltonului o cutie roșie.
-Rose Divan ,vei să fii sotia mea?
-Da,vreau să fiu sotia ta.-ROSE!!!
Am sărit ca arsă din pat.
-Ce să întâmplat?
-Si avut un vis,di cred că era frumos de ai zis cu atat de hotărâră:,,Da,vreau să fiu sotia ta, ,spuse el cu o voce pitigaiata.
-Andrw
-Cu cine te căsătoreai?Cu mine?
-Cu un print.
-Eu sunt.
-Da de unde știi?
-A deci eu sunt.
-Mda.
-Am castigat
-Auzi,domnul William nu trebuia sa fi plecat acum câteva zile.?
- Ba da dar a amânat pentru săptămâna viitoare.
CITEȘTI
Timpul Trece, Dragostea Ramane.
RomanceCuplul fabulos format din Rose tocilara scolii dar foarte sexy și printul Andrw lasă lumea masca. Rose încă nu știe despre Andrw, ea știe doar ca el este nepotul șefii mamei ei. Totul o sa devina interesant atunci când ei se vor afișa în public. Cop...