2

58 8 0
                                    

Seara a decurs bine, mai ales filmul romantic. Andrw a dat de câteva ori sa ma ia în brate, dar m-am rușinat și am plecat de fiecare data.Sunt o proasta.
Normal ca ești.
Iar tu!
Sunt conștiința ta unde crezi ca pot pleca.

Îmi pierd timpul vorbind cu asta asa ca o să-mi vad de poveste.Nu prea am ce sa va povestesc de pe la scoala, ca știți doar ca sunt cum șanț. A da miercuri Andrw i-a dat un pumn lui Brock cel mai popular tip.De ce va întrebați?Pentru ca mi-a pus piedica.Oare lui Andrw ii place de mine?Nu cred ca e posibil, voi ce ziceți?Doamne,sa va zic ca ma invitat la o întâlnire.Adica doar a zis,, Sa ieșim,,poate sa fie și o ieșire intre amici, dar totuși asa se întâmplă și în filmele romantice.
-Rose,ești gata?
-Gata pentru ce?
-Pai pleci cu Andrw în oraș.
-A,da.
-Te așteaptă la ușa.
Am ieșit pe ușa și el sa afișat în fata mea,m-am simțit bine când l-am văzut în teniși, tricou și o pereche de pantaloni negri,pentru ca nici eu nu ma îmbrăcarea elegant.
-Mergem?
-D-da,dar unde?
-Undeva?
Am coborât scările și am luat-o pe strada care duce în centru.Cand mi-am dat seama ca Andrw rămăsese pe loc și se uita cum merg, eram deja departe.
-Hei,Rose,nu vrei sa mergi cu masina
-Ba da.
Nu m-am întors pentru ca a Venit el cu masina,avea un Audi A6,de unde are băiatul asta bani?Atâția bani?
-Așteaptă-ma aici,bine?
-Da,unde te duci?
-Pana în acel magazin.
Când a intrat în magazin câțiva tipi îmbrăcați în negru se apropiau de mașină,ciudat, m-am apropiat încet de ușa șoferului pentru a bloca ca cineva sa intre în mașină.Dar greșeală a fost ca m-am apropiat încet deoarece cineva a deschis ușa și ma prins de mâini.
-Ce avem noi aici?
-O fata în devenire curva.spune altul.
-Ce să-i facem noi?Știu.....s-o inițiem în categoria curva.
Cel care era pe scaunul șoferului și-a dat pantaloni jos,și cel care era în spatele scaunului meu mi-a băgat mana în sutien strângând tare.Celalalr ma apucat de par și ma împins către picioarele lui dar m-am împotrivit și am țipat cat de tare am putut.In secunda urmatoare am văzut ușa deschisa și pe Andrw dând cu picioarele în ala.Am avut noroc.Simt ceva rece pe tâmpla mea.
-Stai acolo sau o omor.
Eu și gura mea mare.De ce nu ești conștiințo aici când trebuie.
Arunci când dai de greu trebuie sa re salvez nu?
Da.Te rog dă-mi o soluție.
Fii atenta ca n-o sa mai spun odată.El nu se uita la tine, se uita la iubirea ta,apuca repede pistolul și îndreaptă spre el.
Bine.
Am făcut asa cum mia spus conștiința dar nu mi-a ieșit cum trebuie.Pistolul trebuia amintit înspre tip nu sa fac o mare gaura în parbrizul mașinii.
A fost bine și asa, Andrw a putut sai dea doi pumni și să-l dea afara din mașină.
-Rose,ești bine?spune dragul de Andrw luandu-ma în brate.
-Fizic da,dar moral nu.
-Acum ar fi momentul sa iti spun ceva.
-....
-E-eu,chi-chiar, te iu-iubesc.
-O,Andrw și eu te iubesc.Si te-aș iubi și mai mult dacă ai suna la politie, și salvare.
-Salvare?
I-am arătat burta care era plina de sânge.
-Rose, ai spus ca ești bine fizic.
-Am crezut ca e doar o zgârieturi.

#Andrw P.O.V.

-Domnule,fata este bine,nu a fost grav,a fost o rana destul de adâncă încât a trebuit sa o coasem.Veniti cu ea înapoi în 5 zile.
-O,mulțumesc. ce face acum?pot sa o vad?
-Doarme, puteți merge la ea,dar o lăsați sa doarmă.
Dormea ca un înger cu o mana sub obraz și cealaltă pe pat.Doamne,as face orice pentru ea,mi-aș da și viata pentru ea numai sa fie fericita,o iubesc și sper ca și ea sa ma iubească în continuare.

#

Simt o mana rece care ma mangaie pe cap.Oare sa fie ea?
-ROSE'!!
-Da eu sunt,nu ma mai strânge asa tare.
O luasem în brate.Ce?Sunt bucuros ca e bine.
-Rose, nu înțeleg cum ai fost tăiată.
-Când erai tu în magazin, ăia mau tăiat ca sa ma slăbească,sa nu ma pot zbate.Politia!I-au prins?
-Unul a scăpat.Rose ai un mesaj pe telefon,nu am vrut sa ma uit.
I-am dat telefonul lui Rose,ea a deschis relaxata telefonul dar în doua minute am văzut-o schimbându-și starea din fericire în frica.Nu mai era Rose cea îmbujorata și fericita, ci roșeata din obrajii dispăruse și fata i se făcuse galbena.
-Rose ce scrie.
Ea se uita într-un punct fix pe perete
-,, Păzeștete pe tine și apropiații tai,,

Hei, hei ce faceți?Asa cum am spus și cum ați observat am revenit cu un nou capitol.
Când ma gândesc cat suspans, cata drama va fi în episoadele următoare.
Oare Rose va muri?Andrw?Poate mama lui Rose?Cine știe,dacă vrei sa afli fii mâine pe faza.
,,Păzeștete pe tine și apropiați.,,

Timpul Trece, Dragostea Ramane.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum