12

12 1 0
                                    

Și nu sunt însărcinată, nu-i nimic, nu-i capăt de lume, am, de fapt avem, destul timp sa facem un copil.

#
Nu ne-am putut bucura de luna de miere pentru că Eric nu se mai descurca cu întâlnirile.
Andrw a trebuit sa se întoarcă la treburile lui și eu la ale mele.

*Seara*Andrw P.O.V*

- Rose?
Am bătut la ușa dar Rose nu a răspuns, am intrat și ea era pe jos că și cum ar fi căzut, capul ei era spart, la fel și fereastra!
-ERIC!!!
Am  auzit cum Eric a urcat in graba pe scări și a dat năvală în camera!
-Suna la ambulanță!
Eric a scos telefonul repede și a sunat după o ambulanță!
Am așteptat ceva timp și ambulanța nu mai venea,așa că am suit-o pe Rosr în mașina lui Eric și am pornit către spital.Eric și doi polițiști s-au întors acasă și au investigat camera noastră,au găsit o piatra pe care scria ,,Am revenit"
Săraca Rose,de ce nu mi-a făcut mie asta?Trebuia sa fiu eu .
Am fost scos din gândurile mele de Eric care spunea că trebuie să mergem.Trebuie sa o lăsăm singura aici...in spital...unde Olan poate sa o găsească foarte simplu.Nu avem de ales Bertram este ocupat, Van e plecata,iar noi trebuie să ne întoarcem la treabă, evident la ușă o sa stea badiguarzi .
Am ieșit din cameră cu capul în pământ și cu o mare durere în suflet.

*Rose P.O.V.*

-Rose regret ziua în care te-am cunoscut​,a fost cea mai regretată zi din viața mea, trebuia să-i las pe acei tipi sa te violeze,sa te ucidă.Si ce prost sunt că m-am și căsătorit cu tine,nu ești demna sa fii regina,vii dintr-o familie de ,,nimeni,, un bețiv și o mama care nu pare a fi mamă.Regret ziua în care ti-am vorbit.
-Dar Andrw...
-Pentru tine sunt Majestate.
-Cu copii ce facem?
-Copii rămân la mine și tu nu ai dreptul nici să-i privești!
-Andrw,eu...
-Nici un eu,pleacă.
Am simțit cum mă sufoc pur și simplu,asta mă făcut să tresar și să deschid ochii.Langa mine era o asistenta care chiar incerca sa mă sufoce,am incercat sa scap din răsputeri dar nimic.M-am uitat către ușă și polițiști erau acolo,am dat cu mâna sa ajung la vaza cu flori pentru a o arunca jos,ceea ce din fericire am reuși,mai cu greu.Politisti au intrat rapid în încăpere imobilizand asistenta.
În 10 minute a apărut și Andrw.Am vorbit câteva minute și dintr-o dată multe lumini îmi deranjau ochii.
- Paparazzi!Spune Andrw.
-Cum naiba ne-au găsit?Se mira Eric.
- Sa vezi ce înfloresc ăștia acum!

A doua zi, dimineață,am coborât sa i-au micul dejun.Bertram mi-a adus ziarul și știam ce mă așteapta.Pe prima pagină era o poza cu mine și Andrw din spital și titlul: ,,Regina noastră în spital''
Nu e așa de rău cum credea Andrw!Poate chiar acest popor mă acceptat intr-un sfârșit.



Timpul Trece, Dragostea Ramane.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum