11

18 1 2
                                    

Drumul o să fie foarte lung din câte am înțeles.Mai ales că până o să ieșim din oraș o să dureze,e aglomerație....
Mă plictisesc în mașină,mai bine mergeam pe jos....as fi murit la a doua strada .
Andrw deja a adormit,bravo Andrw mai lăsat singura.Deci ce sa fac,ce să fac,o sun pe Vanessa.
-Ce faci Van?
-Stau si eu ,tu ce faci?Adică voi.
-Eu mă plictisesc,Andrw a adormit,voiam să petrecem timpul împreună dar cred ca a preferat să doarmă.
- Copilul?
- Nu i-am spus încă, dar nici nu știu dacă sunt, tocmai saptamana viitoare o sa aflu.

Andrw P.o.v.

Ha ha nu dorm,am auzit toată discuția lor,ce să fie?Ce nu vrea să îmi spună? Oare e bine?Oare.... nu,nu are cum încă.Dar poate.....
Oricum e bine ,e foarte bine dacă ar fi si acum .
Bun ar c-am trebui să deschid ochii,nu vreau ca Rose sa se supere pe mine.

#

Amuzament,ras asta poate descrie călătoria noastră.Am cumpărat o întreagă casa pe malul marii pentru Rose.
-Stii să înoți?spun eu către Rose.
-Nu.
-Serios?
-Da , dar nici nu am încercat.
-O să te învăț eu si m-ai ales trebuie să practici si singura ,desigur cu ajutorul colacului.
-Imi e puțin frica...
-Nu trebuie...Uite Rose te înțeleg, și mie mi-a fost.
-Nu vreau sa incerc acum,poate alta data.

*O săptămână mai târziu*

       Totul este superb, Andrw știe cum să mă facă să zâmbesc, cum sa mă facă să fiu intr-adevar fericita!
        Un mic detaliu îmi scapă, trebuie să fac testul de sarcină.Ideea e că trebuie sa o fac cat mai repede.
-Rose, vrei sa facem un duș?
-Nu te supara, dar am nevoie de puțin timp singura.Scuze, nu te supăra.
-Nu Rose, cum sa mă supăr.

Mi-am luat geantă și am intrat în baie, am tras aer in piept și am făcut testul, am așteptat puțin si.....

Timpul Trece, Dragostea Ramane.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum