Bölüm 1

35 6 1
                                    

Bazen kırık kalpler vardır tamiri olmayan telafisi olmayan türden . Tüm uğraşlarına rağmen hiçbir şekilde sonuç alamazsın hayattan . Bir gün bir yerden sonra hayata dair tüm umutlarını yitirirsin . Özenle ektiğin o güzel duygular bir katil tarafından yok edilir. Ve o katil öylesine biridir ki senin yaşama dair olan tüm ümitlerini hiç acımadan elinden alır ve sen hiç birşey yapamazsın bu acizliğin beden bulmuş halidir . Yalnızlık , beni ifadesiz olmaya iten o eylem tam olarak duygusuz olmamı sağlayan eylemin adı ; yalnızlık.
Bir sabaha daha gözlerimi açtım her ne kadar uyanmaya mecalim olmasa da . Kabuslarım sabahın köründe uyanmama neden oluyor ben kabusların içinde büyümüş bir genç kızım . Ben Ezgi KÖKSAL hayatı on yıl önce avuçlarından kayan , ruhunu on yıl evvel önce kaybeden bir et parçası . İnsanların hep acıyarak baktığı bi insan olmak , sürekli gözlerin üstünde olduğu biri olmak tam bir işkence . Oysa ikinci planda bulunmak tam da istediğim şeydi . Fakat okula giderken annesinin uyarılarını dinleyen kıza , benim kahramanım babam diyen kıza , abim beni her daim korur diyen kıza her zaman imrenmişimdir . Çünkü bunlar benim elimden on yıl önce alındı . Ben hep insanlara özenerek büyüdüm başımı okşarlarken ahh öksüzüm ahh yetimim diye sevdiler kimse evladım diye okşamadı başımı o yüzden gözlerime oturttum karamsarlığı . O yüzden bakışlarım ifadesiz ve ürkütücü. Kimse beni yargılayamaz beni yargılayacak insanlar artık yoklar .

YalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin