Když jsem přišla domů začala jsem svoji odpolední rutinu,ostatně jako každý den.Do té se zahrnuje,že jsem:přišla domů,dala si sprchu uvařila kafe a udělala úkoly. ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ Byla už jsem se vším hotová tak jsem si řekla že se trošku prospím.Tak jsem si lehla,myslím že už jsem usínala,když mě probudila velmi známa melodie SMS.Píše Vivi(moje kamarádka):Ahoj Puso!Nechtěla by jsi dnes někam vyrazit?Je mi jedno kam půjdem,ale byla bych ti vděčná kdyby náš cíl bylo Obchodní centrum.Hned jsem jí nadšeně odpověděla:Ahoj Vivi,to není vůbec nápad k zahození,tak v 17:05 u nás.PS:jedeme mím miláčkem.Jasný?Vivi už dorazila a vypadala jako správná nakupní maniačka.Na sobě měla áčkovou pudrově růžovou sukni,šedý kroptop s nápisem"jsem princezna,vole."a černé jehly.Já jsem se rozhodla pro letní šaty na zem s potiskem květin A žabky.Jako doplněk jsem zvolila decentní náramek s kamínky a slamák.Pak už je blůzku a FINITO.
Vyráželi jsme něco po 6té.Jeli jsme do Washingtonu.Bydleli jsme od něj vlatně i celkem kousek.A navíc tam mají boží obchody.Když jsme dojeli jako první jsme šly do našeho oblíbenáho obchodun ZARA.Já jsem si tam vybrala šaty,takové jako měla Marlin Monroe.A tičko s průstřihy nazádech s banány na kterém bylo napsáno."My live is BANANAS"Oběhla jsem ještě asi 33 obchodů a s taškami,které jsem málem upustila pospíchala domů.Doma jsem se osprochovala a šla spát