...prej štětka...

38 2 0
                                    


Neměla jsem nic po ruce tak jsem si v té sprše jednoduše čapla a dívala se kdo přichází.Hned jak jsem viděla dosud neznámému do tváře tak jsem začala panikařit."Doprdele co tady děláš Nicku?""Jej promiň,já zapoměl že se sprchuješ jen jsem si tu zapoměl plavky..."."V mojí koupelně?Pochybuju!"Hele ty štětko,jen jsem ti přišel říct,že na mě si dovolovat nebudeš,JASNÝ?""Ne,nebo co,co uděláš Nicku?"řekla jsem vyzívavě."Seřežu tě,že tě ani tvoje matka nepozná".Jo,jasně už to vidím."začala jsem se nahlas smát."Dej si bacha ty štětko!!"S těmito slovy odešel.Někde v hlouby duše jsem byla lehce vyděšená jeho pokryteckým chováním,ale v druhé půlce duše mi to bylo naprosto u prdele.Když jsem se osprchovala,šla jsem si už konečně lehnout do své ložnice.Před postelí jsem měla místo zdi velké okno,kterým bylo vidět na zasněženou ulici.Byla poklydná nikde ani noha,už se stmývalo a na sklo padaly vločky sněhu.Usla jsem.Zdálo se mi zase o tom klukovi jak před třemi dny.O tom o kterém vím všechno,ale vlastně nic.O tom kterého miluju ale zároveň ho nesmáším.Tušila jsem,že je to sen,ale chtěla jsem se o něm dozvědět víc,tak jsem spala dál.Nevím jestli bohužel nebo bohudík jsem se probudila nebo spíš Nick s tím jeho kámošem Liamem mě probudili.Řekli mi že za pět minut je večeře a ať se hezky oblíknu.Nevím proč jsem se měla hezky oblíct,když jdu jen dolů na večeři,ale tak fajn. Sešla jsem dolů.Na stole bylo připravené jídlo s pitím.Dala jsem si sushi s avokádem a sklenici jahodového džusu.Když jsem dovečeřela,chtěla jsem jít nahoru do ložnice.Zarazil mě ale Nick."Nikam,nikam holčičko...teď jdeme ven"."Ale mě se nechce já na žádný zábavy nechodím,nechci chodit a nikdy chodit nebudu!"Smůla,dneska budeš muset!!"Nemusím,jsem svobodnej člověk!"řekla jsem odhodlaně."Liame,pojď mi pomoct,moc se škube!"."Už jdu bro!"Ti dva hajzlíci mě chytli a odnesli do luxusní limuzíny."Tak fajn vzdávám to..."musela jsem se hold smířit s tím,že tam chtě nechtě budu muset.Jeli jsme asi 2 hodiny,nepamatuju si to přesně,protože jsem většinu cesty prospala.Přijeli jsme,byla už noc.Mohlo být okolo 10."Zlato,teď jdeme na párty mé kámošky,tak mě neztrapni ano?"řekl Nick,čímž mě vzbudil."Cococo?jojo"vykoktala jse ze sebe.Přišli jsme do vcelku luxusní vily měla 2 patra a byla celá naplněná lidmi.Zřejmě Nickovími spolužáky."Dělej si co chceš Meggie,ve 2 přijď před dům pojedeme."Ano,tati.Už můžu konečně jít?"zeptala jsem se."Běž,teda spíš vypadni.!"řekl Nick a odešel.On mě tady jako fakt nechal,to je hajzl.Co tady mám jako dělat?říkala jsem si v duchu.Nechtěla jsem tam už stát a čumět do blba jak naprostej troll,tak jsem šla do baru.Ze začátku to vypadalo v celku nevinně,ale po chvilce ružového vína jsem byla na dranc.Nemohla jsem ani pořádně chodit,tak jsem si zula střevíčky a hledala jsem Nicka(bohužel).Asi po půl hodině motání jsem ho našla.Asi má hodně zkušeností s alkoholem,protože hned jak mě viděl tak se do mě pustlil.Jestli jsem prej normální,že mi ještě není sedmnáct a takový kecy."Nicku,ale já vím co dělám...už jsem pila."No rači už pojedeme domů,vypadáš hrozně.Dojeli jsme asi ve 4 hodiny v noci.Byla jsem unavená.Nick mě odnesl do pokoje a řekl ať se hezky vyspím a takový ty kecy pak mi dal pusu na čelo a odešel.


SlušnáWhere stories live. Discover now