...kdyby...

32 2 4
                                    

z pohledu Meggie:

Podívala jsem se na Alexe.Vypadal unaveně,ale taky dosti zažraně do filmu běžícím na plátně.Oplatila jsem mu jehopohlazení po stehně.Překvapeně se na mě podíval.Zírali  jsme na sebe,podle mého celkem dlouhou dobu.Už sem si myslela,že to zajde dál,ale najednou odvrátil pohled.I když si to nerada přiznávám,trochu mě to mrzelo.Chvíli jsem na něj ještě koukala.Pak jsem však namířila o trochu dál.Viděla jsem Deana a Elis jak se spolu cucaj."fůj"řekla jsem si vduchu.Namířila jsem pohled na film.A co jsem neviděla.Líbací scéna.Odvrátila jsem pohled.Cítila jsem,jak se na mě Alex dívá.Trošku jsem zčervenala,nacož se začal Alex nehorázně smát.Pár lídí se za námi otočilo.Bylo mi trapně.Neskutečně trapně.Proto jsem vstala a mířila si to rovnou na WC.Neměla jsem namířena na záchod,ale k zrcadlu.Vešlo jsem na WC.Předemnou se tyčilo obrovské zrcadlo.Opřela jsem se dlaněmi o rám umyvadla.Chvíli jsem na sebe nezaujetě koukala.Potom jsem spustila z kohoutku vodu a opláchla si oblyčej vlažnou vodou.Ještě,že jsem si vzala voděodolnou řasenku,řekla jsem si vduchu a usmála se.Když mě čereň z mých tváří konečně opustila,šla jsem si sednout zpět.Přešla jsem celou řadu a sedla si na svoje místo.Zanedlouho skončiil film.Oblíkla jsem si kabát.Počkali jsme než výjdou lidé z kina a potom jsme odešli i my.(já,Alex,Dean a Elis).Zničeho nic jsem ucítila tepllou dlaň na mém boku.Byl to Alex.Rukou si mě přítáhl k sobě.Celé tělo se mi zachvělo očekáváním.Po chvíli ticha se mě Alex zeptal"Tak jak se ti líbil film,princezno".On mi řekl princezno...to snad ne."Jo líbil."řekla jsem jednoduše a nezaujatě,ale vevnitř ve mě bublala láva hormonů.Vyšli jsme z kina a šly jsme domů.Neskutečně pršelo,ale nám to nijak nevadilo.Po chvíli se od nás Dean a Elis odpojili a zůstaly jsme jen my dva."Můžu Tě doprovodit domů,Meg?"zeptalse znovu Alex."Jestli na tom trváš,tak tedy dobře"odpověděla jsem mu.Přecházeli jsme chodník.Měla jsem oči zabodnuté na jeho očích.Ještě,že mě nevidí.V duchu jsem se zasmála té myšlence.Skousla jsem si spodní ret.Zanedlouho jsme byli u nás.Bylo rožnuto jen v Nickově pokoji."Ták a-ahoj"rozloučila jsem se s Alexem a zámávala mu.Pořád jsme k sobě byli dost blízko.On však nic neodpověděl.Jen na mě koukal a začal se pomalu přibližovat.Víte...kdyby jsem se dnas nerozhodla jít ven...kdyby jsem se dnes nerozhodla jít do té hospůdky....kdyby jsem si sedla na jíné místo...kdyby Alex dneska neměl směnu...kdyby nenašel propisku a nenapsal mi ten dopis...kdybych s tím nesouhlasila...tohle vše je shoda náhod a právě z toho jsou nezapomenutelné zážitky.Díval se mi do očí a na rty.Takhle pořád dokola.Samozřejmě si neodpustil ani pohled na má prsa.Byli jsme k sobě tak blízko.V jeho očích jsem cítila nerozhodnost.Byl nervozní a já taky.Mezi nás už by se nevešel ani papír...pomylela jsem si.Alex přerušil mezeru mezi námi a spojil naše rty v jedny.Nebyla jsem z toho zaskočená,ale bylo to takový divný.Nikdy jsem pusu nedostala z opravdické lásky.Líbali jsme se dokud nám nedošel kyslík.Pak jsme se od sebe odtrhli a jen na sebe upřeně koukali.Ticho,které mezi námi panovalo přerušil Alex."Dobrou noc,princezno.Řekl to tím nejhezčím,nejrozkošnějším,nejlíbeznějším...no prostě naprosto úchvatným hlasem.Otočila jsem se a směřovala si to domů.Cítila jsem jak se na mě Alex pořád dívá.Byla jsem z toho nesvá.Otevřela jsem dveře a těsně před tím než jsem je zabouchla tak jsem mu znovu zamávala.Zavřela jsem dveře a otočila se.Naproti mě stál rozzuřenný Nick."Co si to k*rva dovoluješ cumlat se s mým nejlepším kamarádem ty děvko!"řekl to tím nejhrubším hlasem,který jsem kdy slyšela."Já-já nevěděla jsem že ti to bude vadit"řekla jsem a sklopila oči k zemi.Stála jsem tam jak opařená."Poslouchej ty děvko!Ještě jednou tohle uděláš a budeš litovat,že ses vůbec narodila!Ty patříš jenom mě a nikomu jinýmu...rozumíš?!"Ehm"odkývala jsem hlavou."Cože?Nerozumím...mužeš to zopakovat?!"A-a-ano"odpověděla jsem roztřeseným hlasem.Bála jsem se,že mi něco udělá,ale neuděllal nic.Otočil se a naštvaně odkráčel.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SlušnáWhere stories live. Discover now