Letní prázdniny

40 2 0
                                    

Už konečně nastala ta chvíle na kterou jsem čekala 10 měsíců.LETNÍ PRÁZDNINY.Hned 1 den prázdnin jsem odlítala za bratrancem do Norska.Já jsem tam nechtěla,ale nutila mě tam máma,že je to prý moc milý kluk.O tom jsem si však myslela své.Jela jsem tam sama.Rodiče jeli na Kanárské ostrovy.Jela jsem osobním letadlem,jelikož moji rodiče jsou starostlivý,a potrpí si na tom aby se jejich malé holčičce nic nestalo.Někdy mi příjde,že si ani neuvědomují že mi je téměř 17,což znamená,že jsem téměř dospělá.Letadlo odlítalo v dest hodin ráno.Přijela jsem na letiště,kde pro mě měl přijet Nick-bratranec.Čekala jsem tak 3 hodiny,potom mi došla trpělivost.A šla jsem po vlastních nohách,protože Nick na mě očividně zapoměl.Cesta mi trvala asi půl hoďky,nebydlel daleko od letiště.Dorazila jsem na místo.Jejich rodina byla očividně dosti bohatá.Dveře byly pootevřené,tak jsem vešla dovnitř.Vypadalo to,že nikdo není doma,tak jsem se šla zabydlet.Bydlela jsem nahoře ve 4 patře.Měla jsem tam svojí ložnici,šátník a koupelnu.No,ale doma je doma.Byla jsem hodně unavená.Tak jsem se vysprchovala a potom jsem si šla lehnout.Z mého snění mě zbudily chlapské hlasy,které se přibližovali.Zaslechla jsem pár vět.Jeden z nich říkal:"Hej kámo to byla libová pařba".Ten druhej mu odpověděl:"Hmm...ušla sjel jsem jich asi 5."PANEBOŽE!Začala jsem hysterčit,byla jsem jen v krajkové,průsvitné košilce.Župan,župan...soustřeď se Meggie,kam si ho naposledy hodila.Nakonec jsem ho našla.A dala si ho na sebe těsně před tím než zavrzaly dveře.Uslyšela jsem ještě:"No tak tady má ta rozmazlená děvka bydlet."A pak jsem uviděla dva kluky.Jeden se na mě díval jak na nějakou děvku a ten druhej nepopsatelně.Jeden z nich řekl:Sorry,ale párty už skončila Anne.Já nejsem "Anne"."řekla jsem rozhodně."Však to máš jedno."Ozval se ten druhej."A teď už vypadni,musíme tu uklidit,než příjde fotr.Já jsem s nechápavým výrazem řekla:"Když dovolíš tak já tu čtrnáct dní budu bydlet."Hele buď to pujde po dobrým nebo po zlým".Řekl ten hezčí".Vy jste se snad úplně pomátli...já tu B.Y.D.L.Í.M.!"Fajn řekla sis o to sama."Ti dva co tam stáli si začali něco šeptat,pak se na mě podívali a zahihňali se.Začali se ke mě pomalu přibližovat,zase jsem měla ten divnej pocit...někdo se ke mě přibližuje.Servali ze mě ten župan."Co to doprdele děláte?!"Pak mě silně vzali.No jak to popsat...ten hezčí mě vzal za nohy a za zadek a ten druhej za hlavu.Všelijak jsem se svíjela ale bylo mi to prd platný.Šli jsem mnou přes chodbu,schodiště,a na zahradu k bazénu.Začali mě kolíbat."To neuděláte"."Si myslíš"řekl ten druhej.Rázem sem ucítila jak mnou projel chlad...pak už si nic nepamatuju...Uslyšela jsem hlasy...Jestli ti ta štětka zdechne tak seš v prdeli bro.Sakra nemel a soustřeď se Liame.Jsme v prdeli,táta nás zabije.Začala jsem neskutečně mooc kašlat.Musela jsem vypadat jak ryby na souši.Viděla jsem nad sebou ty dva idioty co mě hodily do bazénu."Já jsem se kvůli vám skoro utopila vy kreténi!"Švihem jsem si sedla.Podívala jsem se na ně a objema vlepila facku každou rukou jednomu."Jdu se nahoru vyspchovat.Ano?"Ne.Kdo si myslíš že si?Aby si si jen tak chodila po domě a dělala si co se ti líbí...!Řekl ten druhej."Vy jste se oba dva asi dost zlili co?Já jsem před chvílí přijela.Jsem tvoje sestřenka ty debile.Jo a mimochodem děkuju za milé přivítání".Ahá ty jsi ta co přijela z Ámeriky".Á pan neznámy si vzpoměl"řekla jsem,otočila se a mířila do koupelny..."Miluju silný proud tekoucí vody"říkala jsem si  vduchu...když najednou jsem uviděla zavrzat klyku...a sakra!

SlušnáWhere stories live. Discover now