Probudila jsem se( jako každý den).Šla jsem dulů do kuchyně.Přišla jsem k ledničce a sáhla po prvním co mi přišlo pod ruku.Kupodivu to byl jen obyčejný tvaroh.Dobře,dneska zdravá výživa.K tvarohu jsem si vzala med a borůvky.Když jsem měla můj výtvor hotový,šla jsem si sednout ke stolu.Asi bych se najedla i v klidu,kdybych neslyšela dívčí jekot,který šel z Nickovího pokoje.Zaslechla jsem pouze toto."Já nejsem žádná Meggie ty idiote,tu si strč někam.Já se menuju Lisa.Ale teď mě omluv,jinak tě něčím velým praštím do té tvojí palice!"řekla zřejmě ta holka jménem Lisa.Chvíli jsem uvažovala jak se vzala v Nickově pokoji,ale tu myšlenku jsem rači hodila za hlavu.Z mého dumání mě vyrušili kroky dívky,která nehorázně dupala a vším třiskala.Ještě si zapínala halenku,když šla po schodech.Měly jste vidět ten její nasupený výraz.Měla jsem co dělat abych nedostala záchvat smíchu.Kráčela si to rychlím krokem.Mě si vůbec nevšimla,za což jsem byla velica šťastá,protože bůhví co by se stalo.Vzala si kabát a odešla.Samozřejmě,že nezapoměla řádně třísknout dveřmi.Pak jsem se už konečně pustila do jídla.Mňáám to byla dobrota.Když jsem dojedla,dala jsem nádobí do myčky.Zařvala jsem na Nicka,který dosud nevylezl z pokoje,že jdu vyvenčit (Nickův pes,jmenuje se Bella)Bellu.Oblíkla jsem si zateplené džíny a potrhaný svetřík.Na to jsem si hodila můj šedý kabát,a uvázala jsem si velkou,dlouhou šálu.Vyšla jsem na luxusní ulici.Když jsme byly dál od civilizace,vypustila jsem Bellu,sice to byl risk,ale já věděla,že ona poslouchá.Šly jssme za nosem,a já poslouchala GPS.Měla jsem dojít k nějaké hospůdce.Asi po hodině bloudění jsme došly k navigované hospůdce.Vypadala tak vesnicky.Byla celá ze dřeva a měla skleněnou přístavbu.Na první pohled působila velice melancholicky.Vešla jsem dovnitř,byla tam narváno,až na jediný stůl pro dva(k baru se mi sedat nechtělo).Sedla jsem si k tomu zmiňovanému stolu.Přišel ke mě číšník.Obličejem mi někoho připominal."Ehm,co to bude?Á počkat zvláštní host,co to bude Meggie?"řekl číšník."My se známe?"řekla jsem nezaujatě.Jo myslím že jo...před dvěma dny jsem tě společně s Nickem hodil do bazénu broučku"řekl sladkým hláskem."Ahá už vím,to si ty ten idiot,který se baví s Nickem.Alex?"řekla jsem přísně."Jo,Alex.A teď mi už prosím řekni co to bude nemám na to týden,je tu narváno"."Jojojo,horká čokoláda se šlehačkou.Jestli děláte veganskou tím líp.Dále zeleninovou polívku.A to je všechno!Děkuju.Dojídala jsem poslední lžice polívky,když mi bylo pod ruce strčené psaníčko.Bylo pečlive složené a zavázené červenou stužkou.Uvnitř bylo napsáno:Ahoj princezno,dneska dávájí v kině film "podivuhodná zvířata a kde je najít" nešla by si?
Tvůj princ <3
z pohledu Meggie "Hééj Alexi,bylo to od tebe ne?Půjdu ráda"řekla jsem."Ok,tak se oblíkni jdeme,mě už končí směna."řekl Alex.Vyšli jsme a povídali jsme si o všem možným.Zjistila jsem že Alex není až takovej sobec jak vypadá a že jje fajn.Došli jsme před velkou budovu na které bylo napsáno "cinema"čekaly jsme dlouhé řady jelikož tento film byl premiéra.Abych si zkrátila čas šla jsem nám koupit popcorn a colu.Měla jsem nakoupeno."Meg,dělééj jinak to nestihneme."řekl Alex a prohrábl si vlasy OMG on je ták sexy.Vešly jsme do obrovského sálu,který byl nervaný k prasknutí.Byli jsme úplně nahoře na dvojsedačkách.Seděli jsme a čekali než začne film.Najedou si vedle nás přisedl další pár."Jé ahoj Deane vás bych tady nečekal."řekl nadšeně Alex."Ahoj já jsem Dean a tohle je Elisa."řekl Dean."Ahoj Deane a Eliso ráda vás poznávám"odpověděla jsem přátelsky."A co vy tady?"řekl Dean."Pozval jsem Meggie do kina."Áha"řekl Dean a mrkl na Alexe.Začal film a co sem se koukala všichni kolem nás se líbali.Sakra vdyť tohl není žádnej slaďák,ať si to nechaj na doma.Byla jsem tolik zabraná do filmu,že jsem si ani nevšímala co se kolem nás děje.Najednou se mě někdo dotkl.A já měla co dělat abyh nezačala z plna hrdla křičet."Sakra Alexi,nejnapínavější scánka a ty mě tady ošaháváš"řekla jsem naštvaně."Promiň Meg."udělal na mě ksichtík a otočil se zpět k plátnu.Rukoou mi přejížděl sem a tam po stehně a já se nemohla plně soustředit na film,protože to bylo neskutečně příjemný.