Probudila jsem se okolo 8 ráno.Šla jsem se podívat dolů jestli už tam někdo je.Nikdo tam ještě nebyl tak jsem si šla udělat palačinky.Když jsem měla všechny surovviny připravené.Začala jsem těsto po dávkách nalévat do pánve.Ze začatku mi to moc nešlo,ale později už jsem to vychytala.Když jsem se vrhla na mazání,přistála mi něčí ruka na zadku.Mo je rakce byla taková:jak jsem to ucítila,pohotově jsem vzala palačinku a mrska ji dosud neznnámému na ksicht.Když si palačinku sundal,zjistila jsem še obličej patří Nickovi.Medíval se zrovna přívětivě jen řekl "Ty palačinky jsou asi pro mě co ?"No jasně,že NE.Ale když něco zbyde dám ti.!řekla jsem s klidem v hlase."Ok"odpověděl Nick.Palačinek jsem udělala asi 6 a snědla jen 2,tak jsem zbytek dala Nickovi."Tvůj kámoš už asi odjel co?"zeptala jsem se."Ehm"odpověděl s plnou pusou."Dneska jedeme za kamarádem Jacobem.""Asi musím co?"zeptala jsem se.On pouze kývl.Jeli jsme jeho vlastním mercedesem.Jako ušel,ale moje lamborgini je hezčí.Jeli jsme asi tak půl hodinky.Dívala jsem se na zasněžené ulice a na kolemjdoucí zabalené do svých kabátků.Dojeli jsme na hlavní ulici města Boda před cihlový panelák.Vyjeli jsme výtahem do 5 patra.Zaklepali jsme na dveře.Otevřel nám kluk(překvapivě :D).Nevypadal zrovna nejlíp,no prostě nebyl to můj typ.Ukázal nám byt a pak nás usadil do vcelku slušně vybaveného obyváku.Za pět minut donesl kafe a muffiny.Povídali jsme si o všem možným.Na oběd jsme jeli zpátky domů."Dneska nebudeš vařit Maggie"odsekl Nick."Přivezou pizzu,za pět minut by tu už snad měla být."A měl pravdu,za chvilku se domem roznesla vůně sýrové pizzy.Po obědě jsem si šla umít vlasy.Byla v ručníku a rozčesávala jsem si vlasy.Najednou mi Nick zabušil na dveře a řekl"Pohni si,za 10 minut ¨jedeme do restaurace rodičetě chtějí vidět tak ať si hezky oblečená.No však ty víš."Nic jsem mu neodpověděla,jen jsem si rychlostí světla vyfénovala vlasy a připravila se na sebe jsem si vzala černý odvážný top se šněrováním a džíny do pasu(viz.obrázek)
Nick:
Přišla přesně za deset minut.Když jsem jí viděl jak scházela schody nemohl jsem z ní spustit oči.Moc jí to slušelo,byla neskutečně sexy,ale jsem její bratranec,nesmím na tohle myslet... "Fajn...tak už mužeme vyrazit"řekl jsem s usměvem a prohrábl si vlasy.
Meggie:
Když jsem ho spatřila,musela jsem se pousmát.Moc mu to slušelo."Sakra Meggie ovládej se trochu,je to tvůj bratranec.Řekla jsem si vduchu.Šly jsme po zasněžené ulici,míjeli jsme luxusní domy,bylo to jako z pohádky.Naproti nám se najednou vynořily dvě postavičky,zpočátku z dálky malé,ale čím víc se přibližovali tím byli větší.Nakonec mi došlo,že to budou Nickovi rodiče,podle podoby Nicka na jeho otce.Po dlouhém uvažování kam půjdeme aby jsme nezmrzly,jsme zvolili za vhodnou kavárnu.Já si dala mandlovou horkou čokoládu a čokoládový dort.Fajn trošku jsem zhřešila,ale jednou za čas to snad neuškodí :).Ucítila jsem ruku na mém stehně,patřila Nickovi,začal mi přejíždět po celé délce mého stehna.Až teď jsem se probrala z transu a začala poslouchat o čem se baví Nickovi rodiče.Později jsem se připojila.Byla jsem ráda,že jsem je poznal,byly to moc milí lidé.Domů jsme přišly okolo 8 hodiny večerní.Šla jsem si nachystat večeři,tvolila jsem tvaroh s medem, posypaný rozinkami.Mmm pochvalovala jsem si svojí večeři.Nevím kde byl Nick,tak jsem se šla podívat jestli nespáchal sebevraždu nebo taak něco.Ležel v posteli a v intervalech oddychoval.Nemohla jsem odolat a vlezla jsem si k němuu pod deku.Jen tak...jako rodina...nic jsem to nehledala....jen jsem u něj ležela
Děkuju moc za follow a vote.Jste moc hodní.Díky<3 :*