PROLOG

369 25 0
                                    

Pohled třetí osoby:

Byl úplněk. Zatím šťastná rodina seděla v obývacím pokoji.

"Mio nezlob svého brstra . A omluv se mu."

Napomenula špinavá blondýna svoji pětiletou dceru.

"Ale mami Remusi si za to může sám. Nemá mi brát moje čokoládové bombóny."

Řekla jí její dcera, která měla stejnou barvu vlasů.

"To není pravda mami Mia a Aria /Ária/ ty bombóny vzaly mně a né já jim."

Řekl naštvaně Remus a podíval se na svoje mladší sestry, které se rozesmály na celý pokoj.

"Ale holky nesmějte se svému bratrovi. Předpokládám, že to byl tvůj nápad Mio. Nebo ne?"

"Samozřejmě" smích " že to byl můj ná" smích "pad."

A chechtala se dál. Najednou se Remus zvedl a utelk ven. Vylezl do svého stromového domku.Najednou uslyšel šustění listí a tiché vrčení. Vykoukl ven a tam uvyděl mohutného vlkodlaka.

Vlkodlak vešel do domu a okamžitě se strhl křik smíchaný s pláčem jeho dvou sester. Rozhodl se okamžitě běžet do nedaleké vesnice.

Ve vesnici spustil poplach. Řekl co vyděl a všichni kdo mohli utíkali s ním.

Obyvatelé vesnice vběhli do domu. Remus zůstal venku.

Uviděl ho. Ten vlkodlak musel utéct zadním východem, najednou si ho vlkodlak také všiml a rozběhnul se po něm. Remus nevěděl co má dělat. Vlkodlak byl čím dál blíž, až byl přímo u něj.

Ucítil hroznou bolest v oblasti boku a pak bolest ustala.

Remus si přestal uvědomovat co se stalo, protože byl v bezvědomí.

Ten večer zemřeli jeho rodiče a on i jeho sestry se stali vlkodlaky.

***
Druhý den si pro ně přílišli strejda s tetou (jsou rozvedení).

Dohodli se že dívky půjdou za strejdou do Francie a Remus zůstane s tetou v Anglii.

A tak byla trojčata rozdělena.

Roky plynuly a Remus začal chodit do Bradavic a Aria s Miou do Krásnohulek.

Sice se nevídali, ale dopisovali si pořád. Takže věděli co za hovadiny Lupinovic famílie dělá, jak v Anglii tak i ve Francii.

Devět let po rozdělení trojčat

"Strejdo já vím že jsem totální kráva, když jsem se nechala zbouchnout ve čtrnácti, ale pochop mě. Že když si to dítě chci nechat, tak si ho taky nechám. Jasný."

"Fajn, ale jestli si pak budeš stěžovat, tak ti na to řeknu jen, že sis to měla rozmyslet."

***
"U Merlina Mio tobě vytekla plodová voda."😱😱😨😨😨😱

"Vážně. Já si vůbec nevšimls Ario (ironicky řečeno)."

"Musíme do porodnice a to rychle."

***
"Sem zrůda co si nezaslouží žít. Jak sem to mohla dopustit. Jak."😭😭😭😭😭

"No tak Mio, byla to nehoda. To nikdo nemohl tušit že se to stane. "

Utěšovsla Aria Miu nad tělem Miiny dcery, která byla rozernaná svojí vlastní matkou při úplňku.

"Aria má pravdu. Už se netrap."

Utěšoval ji její strejda.

Po této nehodě se rozhodli odstěhovat do Anglie, kde jejich strejda dostsl nabítku pracovst na ministerstvu v oddělení záhad.

První kapča za námi. To bylo dokopávání něž jsem ji napsala. Továm teds napíšu.

Moje velké dík patří mím spolužačkám díky kterým mě to napadlo. A Slonce která mi pomohla vymyslet podrobnosti. Hrozně moc dík holky.

Chao EldiHB 👋👋👋👋👋👋

Ps: za pravopisný i ostatní chyby se omlouvám v češtině zrovna nezářím.

Trojka vlkodlaků (HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat