Pohled Siriuse
Mia mi sice řekla ať se soustředím na učivo, ale koho učení baví. Evansová se samozřejmě nepočítá. Místo toho jsem si ji začal skoumat. Má hnědé mírně vlnizé vlasy do půlky zad a ty nejhezčí hnědé oči co sem kdy vyděl. No cel...
"Blacku vnímáš mě?"
"Co si říkala krásko."
"Merline za co mě trestáš? ...... Říkala sem ti co tě dneska čeká 1. bolest 2. překvapení a za 3.zlost. Teď to skus ty. Nebo tu bolest zažiješ už teď a spůsobím ti ji já"
"Tak fajn sku..."
Zbytek jsem nestihl doříct, protože zazvonilo. Díky ti Merline. A já vyhlběhl z učebny. Jenomže zakopnu a spadnu na někoho. Celkem to bolí.
"Blacku dávej pozor kam padáš."
Zakřičí na mě Mia a rozběhne se ke mě. Kmé mu překvapení nejde pomoct mě, ale osobje na kterou jsem spadl. Zvedne ji a já na ně koukám jak na Srabuse kdyby si umyl vlasy (to se nikdy nestane).
"To musela bejt rána, protože tě vidím dvakrát Mio."
"To těžko Blacku. Ty a tvoje obrovské ego totiž spadlo na mou starší sestru."
Tak tohle jsem vážně nečekal.
"Vy jste dvě?"
Najednou si začaly povídat ve francouštině, když Miina sestra (nejspíš budou dvojčata) dořekla svůj monolog Mia se začla smát.
"U Merlina Ario nedělej si o nej starosti on to určitě zvládne, že Blacku."
"Ale jistě že to zvládnu."
Zvedl jsem se a chtěl jsem začít nabalobat Ariu, když sem najednou přišel Remus.
"Holky půjdete semnou po objedě do knihovny?"
"Jasně Remusi. Po objedě v knihovně, už musím jít na hodinu tak čau."
Řekla Aria a odešla. Otočil jsem se a viděl jak Evanska táhne Miu pryč na další hodinu.
Tak jsme se vydali sklukama za nima."Hele Reme odkud znáš Ariu."
"To ti neřeknu."
"Ale Reme."
"Ne"
"Prosím."
"Promyslím si to...............ne."
Ještě chvíli jsme se hádali. Byl jsem na Rema trochu naštvanej. Pak jsem si ně co uvědomil ty pocity co jsem před chvílí citil tak mi Mia vyvěštila. To je děsivý, ale když se to tak vezme je to celkem klika protože mně jasnovidectví nejde. Mohl bych poprosit Miu o doučování. Je celkem velká pravděpodobnost že to neskončí jen u učení😏😏😏
***
Pohled Remuse
Po objedě jsem šel do knihovny, kde jsem našel vzdálenější stolek. Na holky jsem čekal asi deset minut.
"Ahoj Reme."
Řekly za ráz.
"Ahoj mé nejdražší, nejtrhleší nejukecanější sesrtry."
"Hele nech to ho."
Podíval jsem se na Miu která zrovna vytahovala čokoládu. Mňam.
"Jestli chcete vemte si."
Nabídla nám čokoládu a my se do ní pustili.
***
Pohled Siriuse
Po obědě jsem šel hledat nějakou svou oběť. Kupodivu jsem ji nemohl na žádnou krásku narazit. Podíval jsem se kde jsem a jak můžu vidět jsem před knihovnou brrrrr.
Uviděl jsem tam Rema, Ariu a Miu jak jí čokoládu (určitě byla Remova) a povídají si.
Celkem jsem Removi záviděl, ale když jsem viděl že si jen povídají tak jsem se rozhodl jít do společenky.Další kapitola na světě. Sice je krátká a nic se vní neděje, ale už je na světě.
Doufám že se aspoň trochu líbyla.Chao EldiHB👋👋👋👋
Ps: nahoře je fotka sester Lupinovích (Aria a Mia)
ČTEŠ
Trojka vlkodlaků (HP)
RastgeleNapadlo mě napsat fan fikci na trojčata. Protože fan fikcí na dvojčata je hodně a já chci, aby ta moje byla originální.Doufám, že se vám bude líbit. Příběh se bude motat kolem sester Arii a Mii, které přestoupí do Bradavic kvůli "menší" nehodě. PS:...