5. kapitola - Sirie sedni.

195 11 2
                                    

2.září
Remusův pohled

Vběhl jsem do společenky, chytil Miu za ruku a táhl ji na chodbu. Potom jsem ji provedl různými tajnými a chodbami a šel s ní na školní pozemky, kde jsme si sešli a čekali na Ariu. Poté co Aria přišla jsme si hodně dlouho povídali.

6:00 večer

"Hele Reme jedna důležitá otázka, kde budem trávit dnešní úplněk?"

Zeptala se Aria.

"V Chroptící chýši. Dáme si sraz v deset ve Vstupní síni"

"Ok"

Podíval jsem se na hodinky a když jsem zjistil, že je půl sedmý, řekl jsem holkám ,že už půjdu. Mia řekla, že půjde se mnou a Arie se nechtělo zůstávat venku samotné, tak šla taky.

U Pobertů v ložnici

Když jsem vešel do pokoje, tak už na mě čekali James, Sirius a Peter.

" Proč si nám neřekl, že máš sestry Náměsíčku?"Zeptal se James.

"...No....já vlastně nevím, ikdybyste to věděli, k ničemu by vám to nebylo, protože jsem si myslel, že už se neuvidíme, tak-""To leccos vysvětluje." Přeruší mě Sirius.

"Jak to myslíš, Sirie." Ptá se ho James.

"No já si totiž vždy myslel, že je Remus teplej."

"Co?!" Zeptáme se všichni najednou.

"Jen, že když jsem ho viděl s Ariou a Miou, tak mě to přesvědčilo, že teplej nejsi, ale teď když vím, že jsou to tvé sestry, tak jsem zase na pochybách. Takže mě zajímá, Remusi.....jsi gay nebo ne?

"To si ze mě děláš srandu, Sirie, já nejsem gay."

"Nebuď tak naštvanej. Jen mě to zajímalo."

Po Siriusově otázce se mě kluci ptali na normální věci, jako kdo je nejstarší, nebo jak se jmenují celým jménem.

"Ariana Millicent Lupinová a Ramie Elis Lupinová"

"To si děláš srandu, Mia se ve skutečnosti jmenuje Ramie, no tak to je fakt super."

"Siriusi, né že se jí budeš smát."

"Se ví, že ne * ďábelský úsměv* přece bych se jí nesmál."

"Proč ti nevěřím, Sirie."

"To fakt netuším."

Takhle jsme si povídali hodně dlouho, až bylo půl desáté a já řekl klukům, že už půjdu. Oblékl jsem si staré oblečení, vzal si tašku s náhradním a vešel jsem do společenky, kde na mě čekala Mia. Oba jsme šli do Vstupní síně, kde už byla Aria a Pomfreyová.

Pomfreyová nás zavedla k vrbě mlátičce. Potom, co řekla holkám důležité instrukce, odešla a my se vydali chodbou do Chroptící chýše.

Ve Chroptící chýši si každý stoupl do jiného pokoje a čekal, až výjde měsíc. Najednou jsem ucítil hroznou bolest po celém těle. Proměna začala.

Těsně před východem Slunce

Siriusův pohled

Konečně už to bude za náma. Dnešní noc byla náročná, když jsme s vlkoem ( vlkodlak Rem) pobíhali po lese, objevil se další vlkodlak. A já ho/ji dostal na starost, takže místo abych běhal za vlkoem (vlkodlak Rem), tak běhám za úplně cizím vlkodlakem. Možná je to jeho ségra, ale která?

S neznámým vlkodlakem jsem vběhl do Chroptící chýše, kde už se začal proměňovat do lidské podoby. Když jsem poznal ženské křivky, radši jsem se otočil, aby nebyl průser.

Trojka vlkodlaků (HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat