3.září
Remusův pohled
Po tom ranním incidentu jsem se vydal do knihovny i přes to, že je sobota.
Procházel jsem mezi regály plnými knih a přemýšlel nad tím, co se stalo ránno.
Zrovna jsem šel okol oddělení se starodávnými rody, když mě někdo popadl za svetr a zatáhl mezi regály.
"Reme musíme si promluvit"
"U Merlina Mio, víš jak jsem se lekl?! A mohla bys mi prosímtě vysvětlit, co to bylo u tý snídaně?"
"No o tom jsem stebou chtěla mluvit"
"Tak povídej a prosímtě srozumitelně, né, jako minule, když jsi mi vysvětlovala zásadní rozdíl mezi jabkohruškou a hruškojabkem"
"Ty s tím naděláš. Tak...no...to u tý snídaně...ehm...no nakecala jsem Lily, že....."
Siriusův pohled
Rozhodl jsem se, že půjdu sbalit nějakou pěknou knihomolku, co mi dá opsat úkoly a pak mi dá.
Procházím knihovnou, když v tom slyším Remusův hlas.
"Takže ty jsi Lili nakecela úplnou hovadinu, aby jsi jí nemusela říkat, kde jsi ve skutečnosti byla"
"Jo. Přesně to jsem udělala, ale musíš uznat že jsem dokonalá herečka"
"To uznávám, že jsi dobrá herečka, ale Siriusovi jsi to dělat nemusela"
"Nemusela, ale chtěla a navíc ten jeho nechápající obličej stál za to"
"Mio, budeme muset Lily říct pravdu, i když si myslím, že čím míň lidí to ví, tím lím, ale Sirius si tohle nezaslouží"
"Když myslíš"
"A vysvětlíš mu to"
"Co mi má vysvětlit"
Když si uvědomili moji přítomnost, tak Remus přestal přecházet mezi regály a Mie se ztratil úsměv ze rtů.
"Ale nic Siriusku"
"No to určitě Ramiinko"
"Remusi ty si mu řekl moje celé jméno?!"
"No....ehm... možná"
"Bezva. Přijď v půl jedenácté do společenky a dozvíš se to"
Potom co to dořekla, se otočila a odešla pryč. Podíval jsem se na Remuse, který jen pokrčil rameny a vydal se do útrob knihovny.
Půl jedenácté, společenka
Seděl jsem ve společence čekal na Miu. Asi po deseti minutách jsem uslyšel někoho scházet po schodech.
"Kde kurňa si"
Díval jsem se na Miu. Protočila oči a posadila se do křesla.
"U Merlina nech toho, chováš se jako kdybych přišla o několik hodin později. Nevím co ti přelítlo přes nos, ale na mně si to nevybíjej"
"CO MĚ PŘELÍTLO PŘES NOS?! DĚLÁŠ SI SRANDU?!"
Díval jsem se na ni hodnou chvíli.
"Mohla bys mi vysvětlit, co měl ten dnešek znamenat?"
"Mile ráda ti to vysvětlím. Víš jak to má Remus s tím, že je vlkodlak. Jak nerad se stím svěřuje"
Přikývl jsem, že to chápu.
"No....tak když jsem přišla do pokoje Lili se mě vyptávala, teda spíš řvala, ale to není zas tak podstatné, nebo je? Já vlastně nevím, podle toho z jakého úhlu pohledu se to vez-""K věci Mio""Ok....no...tak...já sem nakecala Lili,že jsi se mě pokusil znásilnit" "CO?!""No víš jak Remus nerad mluví o našem tajemství, tak jsem to nechtěla prozradit a jediná věc co mě napadla, bylo tohle. Že nejsi naštvaný""Naštvaný. NAŠTVANÝ. NÉ JÁ ZUŘÍM. Jak tě sakra mohlo tohle napadnout."
Mia se trochu ošila.
"Víš, že ani nevím"
"Aha ty nevíš, jak to kurňa chceš napravit?!"
"Já a moji sourozenci jsme se shodli, že Lily všechno vysvětlíme"
"Kdy jí to řeknete"
"Zítra po večeři jí to řekne Rem"
ČTEŠ
Trojka vlkodlaků (HP)
RandomNapadlo mě napsat fan fikci na trojčata. Protože fan fikcí na dvojčata je hodně a já chci, aby ta moje byla originální.Doufám, že se vám bude líbit. Příběh se bude motat kolem sester Arii a Mii, které přestoupí do Bradavic kvůli "menší" nehodě. PS:...