10. kapitola - O tom se odmítám bavit

94 7 1
                                    

Pohled třetí osoby

Dnešním dnem se koná opět párty, ale menšího ražení, než byla ta halloweenská, jelikož je to oslava Liliiných narozenin a ona nechtěla nic velkého. 

Skupinka adolescentů z pátého ročníku se vypravila do Komnaty nejvyšší potřeby se spoustou alkoholu, přestože Lily jim jasně řekla, že žádný alkohol na oslavě nechce. Původně nechtěla ani oslavu, ale její kamarádka Mia ji přemluvila.

Aria zatím měla za úkol Lily zabavit v knihovně, aby jim nekecala do příprav.

Po nachystání všeho potřebného byl, po demokratickém rozhodnutí, vyslán Peter, aby ty dvě přivedl, pravděpodobně z knihovny. 

Pohled Siriuse

Všichni jsme stáli v KNP a čekali, až sem dojdou Aria s Lily a doplazí se Peter. 

Jsem nervózní, hlavně z Removy reakce a doufal jsem , že to moje čelist přežije.

Když se objevili mezi dveřmi, málem jsem zapomněl zavolat všechno nejlepší a Mia přitom vypadá úplně v klidu.

Pohled Mii

Jsem úplně v klidu. Není to poprvé, co jí to budu oznamovat, tak tuším reakci. Po výkřiku všechno nejlepší se vrhnu Lily kolem krku a Siriusův pohled zdárně ignoruju. Za mnou se začala tvořit řada z lidí, kteří jí chtěli dát dárek. Můj dárek ale bude ze všech nejoriginálnější.

Postavila jsem se až na konec vedle Siriuse a čekali jsme, až na nás dojde řada.

Pohled Siriuse

Třepal jsem se jako ratlík. Jak může bejt tak v klidu? Jsem v klidu, jsem v klidu. Fuuu. Ne nejsem v klidu. Aaaaa, Merline, já se nedožiju zítřka.

Lidí před náma značně ubývalo a tak nějak na nás došla řada. Moje ruce byly tak zpocené, že kdyby si někdo vzal kapesník, utřel je a následně ho vyždímal, hladina moře by se zaručeně zvedla.

První přála Mia a začala naším promyšleným plánem. Došla k ní, potřásla jí rukou, pogratulovala a na závěr řekla: "Jsem těhotná."

Všichni se na ní nevěřícně koukali a James se začal smát.

"Vy jste ale humorníci."

"Ne, Jamesi, to není vtip."

Ozvalo se hlasité COŽE? Aria se zvedla a došla k Mii. "To si ze mě děláš srandu? Už zase?" 

Víc jsem toho nerozuměl, jelikož na ní začala něco křičet asi francouzsky.

Ukázka rozhovoru:

Aria: "Bla bla bla le bla ble ble bla."

Mia: "Parbla bla, bla bla bla, že ble bla."

Naštěstí máme Remuse, který utnul to jejich krákorání otázkou. "Jak jako zase?"

Najednou mi začal docházel význam Ariiných slov těsně předtím, než začala krákat.

"Počkat to jako nejsem první, kdo tě zbouchnul?!"

"Siriusi až moc si fandíš a ano nejsi první kdo mě zbouchnul. Máš s tím problém. Vsadím se, že ani já nejsem první koho si přivedl do jiného stavu. Co?"

Mluvila na mě a na koci svého monologu pozvedla jedno obočí nahoru. James se tomu začal smát. Podíval jsem se na něj naštvaným pohledem a Remus do něj šťouchl.

"O tom se odmítám bavit"

Řekl jsem uraženě. Všichni se mi začali posmívat.

"Takže jak to teď je. Vy dva spolu chodíte?"

Ptala se Evansová. Všichni se na nás koukli.

"Ne""Ano"

Řekli jsme ve stejnou chvíli. Podíval jsem se na Miu s nechápavým obličejem.

"Ty se mnou nechceš chodit. Jsi ty ženská vůbec normální. Uvědomuješ si, že zahazuješ jedinečnou šanci chodit s tím nejdokonalejším člověkem. Dalo by se o mě tvrdit, že jsem perla Anglie ba celého světa a ty tady říkáš, že se mnou nechceš chodit. Nejspíš si zmatená z toho těhotenství. Jinak to není možný"

 "Já nejsem zmatená a ne nechci s tebou chodit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 "Já nejsem zmatená a ne nechci s tebou chodit. Stačí, že s tebou čekám dítě. Tak se laskavě uklidni"

"Vy dva jste se hledali, až jste se našli"

Chechtal se James. 

"Sklapni Jamesi"

Řekli jsme oba najednou. 

Zbytek večera probíhal celkem normálně. Někteří se opili tak moc, že tancovali břišní tance nebudeme jmenovat.....fajn byl to James a já. A jiní se vyptávali Mii na podrobnosti těhotenství. Prostě normální oslava narozenin.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 23, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Trojka vlkodlaků (HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat