Pohled Mii
Hagrid nám řekl co za kytku máme hledat a šli jsme.
"To byla pěkná rána na malou holku."
Dívala jsem se na Hagrida jak kdyby měl na sobě bikiny s růžovými jednorožci.
"Já nejsem malá holka, je mi už patnáct..... teda bude 22.října."
Remus se na mě podíval jak kdybych byla ďasovec po plasticea měla lví hřívu, ale nic neřekl.
"A odkud si Mio?"
"Přistěhovali jsme se z Francie."
"Takže jsi chodila do Krásnohulek?"
"Ano. Já a moje sestra jsme chodily do Krásnohulek."
"Kolik máš vlastně sourozenců Mio?"
Zeptal se mě Remus mile.
"Dva a oba starší i když né o moc. Ségra o tři minuty a brácha o sedum. Ségra chodí do Havraspáru a jmenuje se Ariana skráceně Aria a brácha do Nebelvíru. A příjmení má me Lupinovi."
Vyhrkla jsem rychle a nastalo trapné ticho.
"Hele Reme nemáš čoko bombóny? Mně už došly a Aria si je hlídá, takže mě napadlo jestli je nemáš ty pro" zbytek jsem nestihla doříct, proto že mě Remus pevně obejmul. A když mě konečně postil popadala jsem dech.
"Proč jste mi nenapsaly že přestoupíte do Bradavic."
Nervózně jsem se ošila.
"Mělo to být překvapení."
Řekla jsem první lež co mě napadla. Nemůžu mu říct že jsme se přestěhovali, kvůli tomu že jsem jako vlkodlak roztrhala svoji dceru. Pak jsem si na něco vzpomněla.
"Hagride?"
"Co Mio?"
"Byl bys tak hodný a nikomu neříkal že já, Aria a Remus jme trojčata."
"Jasně, když si to přeješ."
"Mio?"
"Ano."
"Proč nemá nikdo vědět, že jsme sourozenci. Ty se snad stydíž?"
"Ne samozřejmě že ne. Jen mě napadlo ať nato naši spolužáci příjdou sami. Bude to sranda až se budou snažit přijít na to že jsme sourzenci. Co, jdeš do to ho?"
Remus se chvíli rozmýškel.
"Tak jo bude sranda dívat se na Síriuse jak na nás kouká."
"To jako proč?"
"Proto že každý ví že Sírius je hrozný sukničkář a poku sí se vás přidat na svůj seznam. Né aby ste mu to divolili. Jasný"
"V pohodě, my to zvládnem."
Po tomto rozhovoru jsme hledali a našli kytku co jsme měli. Došlajsem do pokoje a šla spát.
***
"Miinko vztávej nebo příjdeš pozdě."
Koukla jsem na Lili jako by právje utekla z psychiatrické léčebny.
"Lili takhle mě už radši nebuď. Cítím se jak malý dítě a to fakt nejsem."
"Fajn, budu tě budit studenou vodou, lepší?"
"Lepší. Mnohem lepší."
Po této větě co Lili vzala řeč jsem se oblékla do školní uniformy, učesala se a vytrhla Lili z tranzu, donutila ji se pohnout směr společenka.
Ve společence nikdo nebyl. Šly jme rovnou do velké síně a sedli si s Alicí. Snídaně probíhala klidně než přišel on.
"Dobrý ráno Eavensová. Co takhle rande a odpustím tví trhlý kámošce že mi dala pěstí a potom vyhrožovala kastrací. To je férová nabídka co?"
"Vypadni Pottre, nebo řeknu Mie ať tu kastraci vážně udělá."
Řekla Lili tak chladně že i Grónsko oproti jejím sluvům bylo horký jak Sahara. Když James viděl můj úsměv tak radši odešel za Siriusem.
"Měly bychom jít na Přeměňování jinak nám zaberou dobrý místa."
Chtěla jsem ji říct že do první lavice dou dobrovlně jen šprti, ale když jsem vyděla její nesmlouvavý výraz radš jsem byla zticha a šla za ní.
Po Přeměňování jme měli obranu proti černé magii, kde jsme probírali Patrona. Pak Bylinkářství a nakonec moje milované Jasnovidectví. V kterém mimochodem jsem úplná hvězda.
V hodině Jasnovidectví jsem seděla s Lili, jenže ať Jasnovidectví sebevíc miluju tak šáhlou učitelku jsem nikdy neviděla.
Paní profesorku totiž napadlo že budeme věštit z dlaně, to by nebylo špatný, horší nápad byl potom nás rozdělit po dvojcích s klukama. Po tajmu sem doufala že skončím s Remusem, místo toho jsem skončila s bradavickým casanovou.
"Ahoj krásko, tak jsme spolu ve dvojci to je ale náhoda co?"
"Když myslíš."
Poslouchala jsem profesorčiny instrukce a potom se otočila na Blacka. Jak mě mohlo napadnout díval se jedý holce na zadek. Kopla jsem ho a on se na mě otočil se svím dokonalým úsměvem.
"Snad nežárlíš Mio? Nebo jo?"
Mrkl na mě a pak "nenápadně" se mi díval na prsa.
"Dej jsem ruku Blacku ať můžu začít věštit."
On mi ochotně podal ruku a přitom se mi pořád dívak na prsa.
"Přestaň mi koukat na prsa a soustřeď se na učení."
ČTEŠ
Trojka vlkodlaků (HP)
DiversosNapadlo mě napsat fan fikci na trojčata. Protože fan fikcí na dvojčata je hodně a já chci, aby ta moje byla originální.Doufám, že se vám bude líbit. Příběh se bude motat kolem sester Arii a Mii, které přestoupí do Bradavic kvůli "menší" nehodě. PS:...