9. kapitola - NE NE NE NE

95 7 3
                                    

V komnatě nejvyšší potřeby leželi v posteli chlapec s dívkou. Jako první se probudila dívka s hnědými vlasy a oříškovýma očima ve kterých se mísilo překvapení, znechucení ale hlavně pochopení toho co se včera stalo.

"U Merlina já jsem tak blbá"

Říkala si šeptem, protože měla obrovskou opici. Od komnaty si přála lektvar proti kocovině, ten vypila a z komnaty se vytratila.

O dva měsíc později

pohled Mii

NE NE NE NE A JEŠTĚ JEDNOU NE to není možný. Prosím ať to není pravda. Prosííííííím. Jak jsem mohla být tak pitomá. Kdy by jen jednou, ale dvakrát. U Merlinových vousů já se snad zabiju. NE nezabiju, zabiju radši jeho, stejně je to všechno jeho chyba. Kašlu na to, teď se musím hlavě uklidnit a k tomu mi pomůže jen pořádný kus čokolády....možná dva ne radši tři.

pohled Siriuse

Konečně jsem přesvědčil Ariu aby se mnou večer zašla na astronomku.
Je super, že aspoň jedna ze sester Lupinovích je ke mně milá.

večer
astronomická věž

Jsem hrozně nervózní. Chci totiž konečně Arie říct, že se mi líbí.

"Siriusi co si chtěl"

Otočil jsem se a tam stála ona dokonale upravená jako správná havraspárka.
Posbíral jsem všechnu odvahu a psychicky jsem se připravil.

"Chtěl jsem ti říct, že se mi už delší dobu líbíš. Mám tě rád Ario a vím co se o mě říká, ale nechtěla bys to semnou zkusit"

Podívala se na mě smutnýma očima. Zhluboka se nadechla a zase vydechla.

"To je od tebe milé Sirie, ale nejsi můj typ a nikdy jím nebudeš"

"Ario ať jde o cokoliv tak se změním jen mi dej šanci. Prosím"

"Pochybuji že bys uděl to, abys byl můj typ"

"A to jako co?"

"Stal se holkou Siriusi. Promiň, ale hold nejsem na kluky"

"To si děláš srandu. Jak dlouho si no...ehm...""Na holky?"

"Jo"

"Hmm já vlastně nevím, asi jsem to věděla tak nějak vždycky"

"Aha víš ty co zapomeneme na to jo?"

"Jasně. Stejně si myslím, že i kdybych byla na kluky, tak by nám to neklapalo. A při nejhorším tohle co si mi řekl můžeš říct Mie"

Řekla Aria se smíchem.

"Ha ha ha ha vážně vtipné. Vždyť by mě nejradši zabila. A to by byla škoda. Nemyslíš?"

"Ani ne "

"Super tak ty bys mě nechala klidně umřít. Co by nato řekl tvůj bratr"

"Kdo ví"

Podívala se na hodinky na ruce a plácla se do hlavy.

"Doprčic. Promiň Siriusi už budu muset jít mám se totiž sejít s Thu"

"S kým?"

"S mojí holkou"

"Aha a jak dlouho spolu chodíte?"

"Od dnešního rána"

Řekla, když zbíhala schody a mě zmizela z očí.

****

Trojka vlkodlaků (HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat