capitolul 2

56 3 3
                                    

Alex mergând el linistit pe strada, auzise , o fata care țipa.
El nu stia unde era fata.
Era de fapt o fata vampir care murea de foame. S-a speriat încercând sa fuga de ea dar la prins , insa nu vroia sa il muste Ci sa il duca la general ca sa il facă soldat vampir.

Se speriase nestiind unde il duce.

După o ora de zburat (mda)au ajuns la castel.
La care generalul venise
Imediat când a auzit ca au gasit un soldat nou sau mai bine zis viitorul vampir.
Langa el mai era o fata dar care nu era vampir.
Generalul a pus-o pe acea vampiroaica sa ii muste pe cei doi. Alex stiind ca n-are scapare s-a predat , insa Bianca nu se lasase asa usor. Vroia ceva in schimb, i-ar acel lucru era sa isi viziteze parintii din saptamana in saptamana.
Dupa o luna de antrenamente Alex si Bianca au plecat catre camera lor impreuna, la un moment dat ea il intreaba:
-Cum ai ajuns aici?
-Pai mergeam pe strada linistit cand deodata fata aceea a strigat dupa ajutor, eu crezand ca e in pericol am fugit spre ea sa o ajut, in schimb m-am ales cu asta(îi arata muscatura).
-Pacat....eu am fost adusa de un baiat care se prefacea ca alearga intruna pe langa mine , i-ar eu la un moment dat l-am intrebat de ce ma urmareste si fara nici o explicatie m-a luat si asa am ajuns aici.
-Pff...

*atat pentru acest capitol sa imi spuneti daca mai continui*

Viața "Dulce" A Biancăi(pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum