capitolul 6

25 1 1
                                    

ESTE CHIAR ALEX.
-Bianca ce cauti aici?
-CE CAUT EU AICI? CE CAUTI TU AICI?! DUPA CE CA ACCEPT SA FIU SOTIA TA MA MAI SI INSELI CU PRIETENA MEA ?! PUTEAI CU ALTCINEVA DAR NU TU AI ALES O PE PRIETENA MEA!
-Bianca lasa ma sa ti explic!
-NU MAI TREBUIE SA IMI EXPLICI NIMIC PENTRU CA INTRE NOI S A TERMINAT! Si arunc verigheta in el. Fug spre taxi si ii spun sa ma lase de unde am plecat.
Simt cum rimelul mi se scurge pe ochi si inima sfasiata in doua. Ii platesc soferului cursa si ma intorc in camera mea. Plang timp de jumatete de ora dupa care aud batai in usa si vocea nemernicului.
-BIANCA, BIANCA DESCHIDE ALTFEL VOI SPARGE USA!
-A DA HAI SA O VAD SI PE ASTA! In a doua secunda sparge usa si intra cu tot cu ea.
-TI AM SPUS CA AM SA SPARG USA! Te rog Bianca trebuie sa vorbim. Asculta ma!
-Hai domnule Shmit sa aud explicatia in timp ce imi sterg lacrimile.
-Am venit mai devreme ca sa iti fac o surpriza si vroiam sa vin cu voi in club asa ca am sunat o pe Andreea fiinca stiam ca sunteti prietene bune si i am spus ca vin la ea pentru ca stiam ca vii cu Vanessa.
-Chi....chiar e adevarat?
-Cu mana pe inima iti spun ca e adevarat.
Nu mai stau pe ganduri si il imbratisez strans.
-Data viitoare asteapta sa vorbesc eu bine? Spune el zambind.
-Ok ok!
-Asta inseamna ca ne impacam?
-Fie. Spun in timp ce imi pune inelul pe deget.
-Acum haide inapoi la fete pentru ca ne asteapta jos.
-Bine.
Dupa alta jumatate de ora in care am mers cu taxiul , ajungem in sfarsit la club.

PERSPECTIVA ANDREEI
Intram in club si vad deja niste bunăciuni pe acolo asa ca nu mai stau pe ganduri si ma duc direct.
Fetele raman in spate urmarindu mi gesturile. Ma asez langa un barbat bine facut , brunet si cu ochi albastrii.
-Hey frumosule.
-Buna buna.
-Stiu ca sunt buna dar nu exagera. Spun chicotind.
La un moment dat incepem sa ne sarutam pasional.
-Eu zi sa mergem in camera, spun eu cu față perversă.
-Desigur.
Perspectiva Biancai
-Ce face nebuna aia acolo? Spun eu cu o față şocată.
-Pobabil se duce in camera, spune Viky.
-Dap asta face, spune Ana.
-Ok....nu ma bag.
-Nici eu , spune Andra rindicand mainile in sus semn ca se "preda".
-FETELOR HAIDETI SA DANSAAAAAM.
Dupa o ora de dansat obosim intr un sfarsit si ne comandam  ceva de baut. Alcool baby :))))))
Dupa o vad pe Cosmina( Bff-ul meu) cum intra in club cu un baiat inalt , bine facut si brunet cu ochi albastri imbracat la 4 ace.
-COSMINAAA CE CAUTI TU AICI?!
-Am auzit ca veniti si voi , dar am uitat sa te sun, pot sta cu voi?
-Normaaaal esti prietena mea cea mai buna , of Cosmina nu mai pune intrebari la care stii raspunsul.
-Scuze,Scuze, el este Aron, iubitul meu.
-Incantat spune el in timp ce pupa toate fetele pe obraji.
-Unde e Andreea?
-S i a gasit parteneru :)))) spun in timp ce rad.
-Aaaaa opaaaa.
-Mdap asta ziceam si noi, ACUM HAI SA BEM CEVAAA.
Dupa 7 şoturi de wisky , mai am putin si lesin.
-Bianca hai acasa nu vezi ca esti muci? Spune Alex in timp ce ma ia stil mireasa.
-Nhu sunt muci si in plus pot sa merg si eu sa stii.
Ma lasa jos si cad.
-Stii ce mai bn ma iei tu .
-Asa ziceam si eu.
-Fetelor haideti sa mergem spune Vicky in timp ce merge langa mine( ea nu s a imbatat).
-Ajungem cu toti acasa dar stai AM UITAT O PE ANDREEA!
-BAAAI AM UITAT O PE ANDREEA , spune Andra.
-Ups , spun si dupa incep sa rad.
-CE E ASA AMUZANT?
-A ramas sa.....
-....
Sal'tare Barosani as fi facut mai lung capitolu dar , depresie , lene si foamne asa ca da , eram sa zic muie :)))) scuzati scuzati , iertati mi greselile gramaticale (daca sunt) O zi frumoasa pentru ca a mea nu e puup.

Viața "Dulce" A Biancăi(pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum