-Trebuie sa iti spun ceva important.
-Te ascult.
-In ultima vreme nu prea ne mai intelegem si...
-Si ai vrea sa ne despartim...
-Nu chiar asa.....adica vreau sa luam doar o pauza.
-Am inteles. Fug sus in camera mea plangand. Încui usa și ma las usor pe ea.
Aud batai in usa dar le ignor.
O sun pe Andreea sperand sa raspunda.
-Da?
-Andreea, Alex s a despartit de mine spun printre plansete.
-CE A FACUT MA ?!LASA BIANCA CA II ARAT EU CINE E ANDREEA CU ADEVARAT!
-Lasa l Andreea, nu merita sa iti bati capul pentru un nimeni, ok?
-Tot o sa si o ia intr o zi de la mine.
-Bine spun razand putin.
-Haaa te am facut sa razi, vrei sa vin la tine?
-Da, te rog.
-Bine, ajung in 15 minute.
-Pa.
-Paaaa.
Dupa ce termin de vorbit cu Andreea ii trimit mesaj Cosminei sa vina si ea ca sa ii explic ce s a intamplat. Dupa vreo 20 de minute aud tipete de jos , asta sigur e Andreea.
-ESTI UN NEMERNIC SI UN GUNOI PENTRU SOCIETATE , CUM ITI PERMITI SA TE DESPARTI IN HALUL ASTA DE BIANCA HA?! CREZI CA EA NU ARE SENTIMENTE? OMULE ERAI LOGODIT CU EA , TU I AI DAT INELUL , ESTI UN NENOROCIT ASTA ESTI!
-Andreea te rog termina spun stergandu mi lacrimile, ea vine si ma imbratiseaza strans i ar eu ii spun lui Alex sa isi stranga cat mai repede catrafusele si sa plece.
In scurt timp aud usa.
-Cosmina asa i?(Andreea)
-Dap , am chemat o si pe ea.
Deschid usa si sunt asaltata de imbratisarea ei stransa rau.
-Ok , Cosmina nu am murit sa stii , dar nici mult nu mai am daca ma mai strangi asa!
-Scuze scuze , dar sincer nu suport sa te vad asa ok?
-Inteleg, FETELOR ATI LUAT INGHETATA SI CIOCOLATA?
-Evideeeent , spun ele la unison.
Toata noaptea am stat si am mancat ca spartele ciocolata, înghețată si ne uitam la filme de dragoste.
Era 3 si fetele au adormit , vad ca primesc un mesaj de la ROBERT , SERIOS BAIATUL ASTA NU SE GANDESTE CA EU DORM?!!
R:Buna frumoas o , ce faci?
B:BAI OMULE TU NU TE GANDESTI CA EU DORM?!!!
R:Daca dormeai acum nu imi raspundeai.😏
B: Ha ha amuzantule, zi ce vrei odata.
R:Vreau sa vad daca esti bine, Cosmina mi a spus ca tocmai te ai despartit de iubitul tau , e adevarat?
B: Nu te intereseaza pe tine ce fac eu inteles? Tu ai viata ta iar eu pe a mea , asa ca nu mai sta ca un cățel după mine.
R:Nu intelegi ca eu te iubesc femeie?
B: Mi ai spus o de o mie de ori, dar stai asa NU SI IN GENERALA!
R: De ce nu lasam odata in trecut chestia asta?
B:Uite ca trecutul pentru mine e foarte important probleme?
R:Bine prinți , dar eu tot nu renunt sa știi.
B: Chiar nu ma interesează.
Dupa ce termin de vorbit cu obsedatu închid telefonul și ma pun sa dorm și eu.
A doua zi surprinzator eu m am trezit prima , decid sa fac 3 cafele ca sa fie pregatite in caz ca se trezesc si ele mai devreme de 12.
-NEAȚAAA ,striga Andreea, sunt surprinsa ca de data asta te ai trezit inaintea mea( era ora 11 jumate).
-Si eu am fost surprinsa, uite o cafea.
-Mersi mult, bun deci hai sa mai vorbim putin despre ce s a intamplat aseara, bine?
-Intreaba ma tot ce vrei sa stii.
-In primul rand cine e Robert, ti sa aprins telefonul cand m am trezit eu si scria neata prinți.
-Doamneee tipul asta nu ma lasa chiar deloc.
-Deci nu mi ai raspuns la intrebare, cine e Robert?
-Este un fost coleg din generala care cica dintr o data ma "iubeste", dar la scoala abia ca ne vorbeam.
-Mi sa intamplat exact la fel, stiu cum e.
-Nu stiu Andreea eu inca il mai plac putin, dar eram cu Alex si nu voiam sa il insel.
-Mda pai acum ai oportunitatea de a fi cu el fara probleme.
-Andreea, eu deabea am terminat o relatie de 2 ani jumate, cum ai vrea tu sa trec peste asa dintr o pocnitura din degete?
-....
Sal'tare barosani , hai ca v am facut capitol(Fabi sper sa iti placa , si tie Cosmina) reveniiiind, mâine nenea Bianca nu o sa posteze pentru ca dupa scoala eu ies afara ,asa is eu csf mai handicapata. In orice caz va pup. (748 cuvinte).