Filmul a fost destul de bun, mai ales langa Rye.
Le spun ca merg acasa iar Rye s a decis sa ma insoteasca, e momentul potrivit sa il cunosc.
-Deeeeeeci.....hai sa ne cunoastem mai bine. Ma numesc Andreea , am 20 ani si fac handball de 5 ani . Sunt o fire mai dura si care e greu de convins.
-Wooow, ok, Ma numesc Rye, am 21 de ani si am o trupa in care fac cover uri pe YouTube si mai am concerte din cand in cand. Sunt mai pervers , nu întreba , rade si incep sa rad si eu. Si sunt destul de usor de convins.
-Okkkk asta inseamna ca daca esti usor de convins , ce ai zice sa iesim maine la un suc?
-Tu cumva ma placi ? Si incepe sa râdă cand vede că ma înroşesc.
-Pooaaaateeee...
-Sincer imi pari o fata foarte drăguță si de treaba evident că si frumoasa. Referitor la întrebarea ta, sigur ies la suc cu tine, la ce oră?
-Pe la 1 e ok?
-Sigur, vin eu sa te iau.
-Ok, uite am ajuns, multumesc ca m ai condus. Il îmbrățișez si ii las un pupic de obraz. Nu m am mai simtit asa bine de foarte mult timp. Ma duc la etaj sa fac un dus rapid dupa care ies si stau pe telefon in pat ca de obicei.
Uuu am primit mesaj de la Bianca, oare ce mi a scris."Auzi , pe tn te a condus Rye?"
"Da, ne am si cunoscut , a fost suupeeeeer!"
"Si cum ti se pare tipul?"
"Este o bomba sexy"
" :))))))))) Ok asta inseamna ca esti îndrăgostită rau!"
"Se pare ca da, mai vorbim maine, sunt obosită, nbbbbb."
"Nb, sa il visezi pe Rye la noapte"
"Ha ha -.-"Imi pun telefonul la încărcat si adorm.
Perspectiva Biancăi
E dimineata si evidenta ca domnu curv (Robert) imi trimite mesaj. N am chef sa ii raspund asa ca decid sa merg la baie, imi fac rutina de dimineata si ma îmbrac. Merg la alergat , eviddeeeeent!
Imi iau cafeaua si ma asez pe o bancă. Phoaaai ma suna curvulița.Convorbire telefonică
- Ia zi curvulițo?
-Curvuliță?
-Hai zi odata ce vrei?
-Voiam să iesim la o cafea.
-Scuze dar memoria ta e cam scurta dupa cum ti am zis eu alerg in fiecare dimineata si imi iau si cafeaua.
-Scuze , nu am stiut. A lasat vocea in jos ceea ce inseamna ca e supărat.
-Offfff , bine , hai , vino in parcul din apropierea casei mele , sunt pe o bancă , am trening negru.
-Ok , ajung in 5 minute. Spune el entuziasmat.Imi pun melodiile mele de pe playlist cu road trip, sincer ar trebui să ii dau playlistul asta si Andreei din moment ce ii place de Rye. După vreo 5 minute apare si Curvulița.
-Heeeeeeeey, scuze ca am întârziat.
-Ai întârziat un minut , wtf:))))))
-Eu am promis 5 minute si eu ma tin de cuvant , dar hai sa zicem 6 minute :))))))
-A scuze, trebuia sa rad?
-Am....cam da.
-Eh asta e , hai sa mergem.
După 2 ore de alergat mergem la mine.
-Buunnn , eu ma duc sus sa fac un dus, daca vrei poti sa faci si tu dus in cealalta baie de la parter.
-Ok.
După 10 minute termin dusul si dau de un Robert fără tricou.
Mama mamaaaa , burtosul drecu.
-...
Hello motherfuckerşi , am reusit si eu sa scriu , hehe dupa 7 ani:)))) , maine nu voi mai posta pentru ca deoarece test fizica si test germana si multe teme si bla bla blaaaaaa. Ma roooog avem vacanta 2 zile + weekend ul yaaay cred ca voi posta in fiecare zi depinde de care teme ne da. VEDEEEEEM . Hai nb barosanilor.