-pfff
-In loc sa stam aici si sa ne intristam , mai bine ne plimbam pe undeva ca sa ne cunoastem mai bn , ce zici?spun eu gandindu ma ca am intalnit un baiat draguț.
-Bine, spune el plictisit.DUPA 30 DE MINUTE
-Pe bune? Chiar te ai pierdut prin scoala?
-Eram mic si prost nu stiam nimic :)))
-Of doamne cate amintiri frumoase avem amandoi , spun eu razand.
-Chiar ma gandeam cum de nu ne am intalnit pana acum.
-Nu stiu poate ca destul a vrut ca noi sa ne intalnim acum.
-Poate.Perspectiva Biancai
M-am trezit fara nici un chef de a merge la antrenamentul ala stupid asa ca ma duc la Alex sa vad daca vrea sa mearga cu mine la parintii mei.
(Apropo am uitat , eu arat asa si imbracata azi:I-ar Alex asa: )
Ciocan la usa si aud un intra.
-Deranjez?
-Nu , chiar deloc , tocmai ce am facut dus. Esti pregatita pentru antrenament?
-Nu prea am chef deloc , oricum azi ma pot duce sa imi vizitez parintii, ai vrea sa vii si tu?
-Nu stiu ce sa zic , s-ar putea sa o pațesc daca nu merg la antrenamente.
-O haideee, esti cu mine.
-Tu vrei doar sa vin cu tine sau e doar o scuza de-a ta ca sa iti cunosc parintii?
-Ammmm, poate?
-Of , Bianca , normal ca vin, nu ti-am spus pana acum dar din prima zi in care te am vazut mi am dat seama ca te iubesc. Spune el luându-mă de maini.
-S..si eu te i...iu...iubesc!Spun in timp ce imi curg lacrimi din ochi.
-Te rog nu plange , nu suport sa te vad plangand.
-Bine, hai sa mergem.
Dupa o ora de zburat(iar suna ciudat) ajungem in fata casei mele , ii spun lui Alex sa stea in spatele meu.
Sun de doua ori dupa care o vad pe mama cu şorțul in mama , dupa care ma ia in brațe.
-BIANCAAAA , ce dor mi-a fost de tine.
-Mamă m-ai vazut saptamana trecuta.
-Stiu dar mi se face dor in fiecare zi in care nu esti langa noi, si cand ai de gand sa ne prezinti si noua acest baiat draguț. Spune mama in timp ce il imbratiseaza.
-Chiar acum, mama el este Alex , Alex ea este Sandra , mama mea.
-Incântat, Alexandru Shmit.
-Deja imi place de el, va rog intrati.
-Multumim.
In timp ce tata vorbea cu Alex eu o ajutam pe mama cu masa. O ajut sa puna tacâmurile si terminam, îi chemam pe cei doi care parca nu se mai opreau din vorbit si incepem sa mancam.
-Deci cand o sa o ceri? Spune tata in timp ce eu m-am inroşit toată.
-....Bunaaa tuturor stiu ca nu e prea lung acest capitol dar nu prea am timp.(defapt am dar ma uit la seriale ) Taci subconstientule , asa revenind , o sa mai postez maine . Va pup 😙😙😙😙😙😚😚😚😘❤💙💚❤💙💙💙💚💛💚💜💜💚